Strona 112 z 183 PierwszyPierwszy ... 1262102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122162 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,111 do 1,120 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #1111
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa 156 SW 1.9 JTD 115 KM CF3 + PowerBox + dolot z kwasówki
    Postów
    29

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adas Zobacz post
    kamizon masz już zapewne CF3, pełna uszczelka, u siebie całkowicie masz zaślepić EGR. Błędów nie będzie na desce rozdzielczej, ale jak podepniesz pod kompa to zawsze ci pokażę błąd zaworu EGR, oczywiście tym nie będziesz się przejmował. Na 2 zdjęciu (trochę rozmyte, w worku foliowym widać uszczelkę i zaślepkę pełną, zaślepiasz pod dołem zaworu egr). A tu trochę fotek. Przy okazji poczyściłem przepustnicę, czujnik, a później cały kolektor.

    Załącznik 106915Załącznik 106904Załącznik 106903Załącznik 106905Załącznik 106906Załącznik 106907Załącznik 106908Załącznik 106909Załącznik 106910Załącznik 106911Załącznik 106912Załącznik 106913Załącznik 106914Załącznik 106902

    Tu ja zaślepiałem w 1.9JTD 115KM CF3, pełna zaślepka, i tak gdy podłączę kompa to mam błąd 404 ale nie świeci się marchewka, nie usuwam tego z komputera, bo po co może kiedyś wrócę, bo egr mam w 100% sprawny. Po zaślepieniu jest lepszy but do 1800obr w porównaniu do serii, dalej brak różnic.. no i leci czyste powietrze do kolektora, a wierzcie mi było tam dobroci... z minusów: Twardsza praca silnika(czyli i minimalnie głośniejsza), zaobserwowałem tylko ten jeden minus, inni piszą o zużyciu paliwa gdy silnik nie obciążony może to mieć sens bo przepływka więcej mierzy na wolnych więc może więcej paliwa dawać lub i zmieniać kąt wtrysku(?), no i że może wolniej się nagrzewać... mój zawsze się wolno nagrzewa zimą 90stopni to fiu fiu.

  2. #1112
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adas Zobacz post
    Tu ja zaślepiałem w 1.9JTD 115KM CF3, pełna zaślepka, i tak gdy podłączę kompa to mam błąd 404 ale nie świeci się marchewka, nie usuwam tego z komputera, bo po co może kiedyś wrócę, bo egr mam w 100% sprawny. Po zaślepieniu jest lepszy but do 1800obr w porównaniu do serii, dalej brak różnic.. no i leci czyste powietrze do kolektora, a wierzcie mi było tam dobroci... z minusów: Twardsza praca silnika(czyli i minimalnie głośniejsza), zaobserwowałem tylko ten jeden minus, inni piszą o zużyciu paliwa gdy silnik nie obciążony może to mieć sens bo przepływka więcej mierzy na wolnych więc może więcej paliwa dawać lub i zmieniać kąt wtrysku(?), no i że może wolniej się nagrzewać... mój zawsze się wolno nagrzewa zimą 90stopni to fiu fiu.
    Chciałeś napisać, że miałeś 100% sprawny. Odłączony EGR i nie używany po prostu się zasyfia i jak go przywrócisz, to pierwsze co zrobi, to się zawiesi.
    Nie ma żadnej twardszej pracy silnika. Naczytałeś się tego na forach TDI o silnikach 1.9. Tam taki efekt faktycznie jest. Przepływka nie mierzy więcej, tylko ECU ci to tak przedstawia. Jest to różnica dodana o ilość dostarczonych spalin (w zakresie gdzie normalnie działa EGR. W granicach do 3000 obr.). Spalanie pozostaje na tym samym poziomie. To z kątem wtrysku, to jakaś legenda Kąt wtrysku się nie zmienia, bo i jak i po co ? Cas nagrzewania się nie zmienia i o tym juz dyskutowaliśmy na forum. I testy robiono.
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 18-01-2014 o 12:10
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #1113
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    Wybaczcie moje lenistwo, ale nigdzie na allegro nie mogę znaleźć pełnej zaślepki do EGR w normalnej cenie, te z dziurą są po 9 zł, a te bez za prawie 50 zł!. Czy ktoś ma dostęp do jakiś tanich pełnych zaślepek? - mam dla ścisłości wywalony programowo EGR - tyle że jeszcze starą zaślepkę z dziurami do 16 V, a chcę już całkowicie to zaślepić żeby nie zbierał się tam syf .

  4. #1114
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Ja mam.
    Ale nie chce mi się na pocztę lecieć za kilka zł
    Nie chcesz odbioru osobistego?

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #1115
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    Nie chcesz odbioru osobistego?
    Z miłą chęcią - ale akurat do ciebie mam na oko ze 350 km, więc sam wiesz .

  6. #1116
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #1117
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    Rzeczywiście wielkie dzięki maly

  8. #1118
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    Panowie z innej beczki: Czy walnięty EGR może powodować efekt drgań kierownicy i całej budy na biegu jałowym? Po delikatnym dodaniu gazu np. do 1 k rpm drgania ustają. Pytam bo ostatnio latałem z podpiętym kompem i w jednym logu pokazuje że otwiera się do 100 % a w innym że leży cały czas na 0 %

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Grand231 Zobacz post
    Wybaczcie moje lenistwo, ale nigdzie na allegro nie mogę znaleźć pełnej zaślepki do EGR w normalnej cenie, te z dziurą są po 9 zł, a te bez za prawie 50 zł!. Czy ktoś ma dostęp do jakiś tanich pełnych zaślepek? - mam dla ścisłości wywalony programowo EGR - tyle że jeszcze starą zaślepkę z dziurami do 16 V, a chcę już całkowicie to zaślepić żeby nie zbierał się tam syf .
    Ja kupiłem taki zestaw:
    http://allegro.pl/49-zestaw-zaslepek-do-usuniecia-egr-jtd-cdti-16v-i3873880981.html

    http://allegro.pl/show_item.php?item=3865605049

  9. #1119
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    sebawroc - jakie masz obroty na biegu jałowym na rozgrzanym silniku? Drgania, raczej od egr bym wykluczył jak pali normalnie. U mnie również wlnięty był egr, zapaliła sie lampka silnika i błąd PO404, ale silnik nie dostał większych ani mniejszych drgań jak na sprawnym egr.

  10. #1120
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    Sęk w tym że mieszczą się w zakresie 850 +/- 20 rpm czyli tak jak Bozia przykazała. Błędów brak, zastanawia mnie tylko że podczas jednej jazdy raz na logu pokazuje zakres otwarcia do 100% a na innym 0% i cały czas zamknięty.

    Jutro zostawiam Alfe u mechanika, niech szuka. Objawów kończącej się dwumasy nie ma, korekty wtrysków na rozgrzanym silniku mieszczą się w przedziale -0,73 +0,53. Jedyne co może być to albo któreś koło od strony rozrządu albo przepływomierz., Myślałem że problemy z EGR też mogą powodować wibrację silnika na jałowym z tąd mój post tutaj.
    Ostatnio edytowane przez sebawroc ; 26-01-2014 o 18:03

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory