Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 37 z 37

Temat: Nie da sie wyłączyć kontroli trakcji

  1. #31
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    147 1.6 TS
    Postów
    519

    Domyślnie

    na wyświetlaczu można sprawdzić przy zapłonie ..... ASR ma kółko z kayczkami z boku VDC strzałeczke z trójkątem tak sie znacie ...

  2. #32
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    A co z modelami, które mają VDC a nie mają tej kontrolki z trójkątem? Bo podobno takie też były...

  3. #33
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR Giuelietta 1.4 TB, AR 159 2.0 JTDm 170 KM
    Postów
    91

    Domyślnie

    Jest kilka metod sprawdzenie czy jest VDC: otwórzyć maske silnika zlokalizować pąpe ABS(za akumlatorem) na obudowie powinno być napisane Bosch ESP- jeżeli brak napisu to jest tylko ASR, można jeszcze sprawdzic przy ruszaniu: deptąć mocno jesli zaświeci sie trójkąt z kółkiem to znaczy, że jest VDC, jesli zaswieci sie kontrolka koła samochodu na drodze to znaczy ze jest sam ASR, można też zaciągnąć ręczny na śniegu i jak prostuje auto z kontrolką trójkąt z kółkiem to też jest VDC.

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar siapek
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    W-wa Centralna
    Auto
    147 JTD 16V TI
    Postów
    745

    Domyślnie

    Cytat Napisał andy Zobacz post
    można też zaciągnąć ręczny na śniegu i jak prostuje auto z kontrolką trójkąt z kółkiem to też jest VDC.
    teraz zima, ślisko więc nie ma problemów żeby sprawdzić
    jest też dział, gdzie po VINie ktoś może sprawdzić, ew. FESem też się sprawdzi

  5. #35
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    Sami znawcy na forum fest. Lux jest

    kontrolka wyznacznikiem wersji...a jak komuś wysrał się jakiś system i nie działa i ktoś sobie wyciągnął żarówkę czy tam diodę kontrolki to co?
    Ostatnio edytowane przez kiler_911 ; 17-12-2012 o 17:35
    -> Jadąc Alfą, czujesz jakby Twoją duszę lizali aniołowie <-

    --- 148,7 KM @ 4200 obr/min ---
    --- 331,2 Nm @ 2165 obr/min ---

    www.cinsoft.pl

  6. #36
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa 147 2.0 TS Selespeed
    Postów
    3

    Domyślnie

    Witam.
    Jak już ktoś wcześniej zauważył to każdy 2.0 ts w 147 miał system VDS w innych pojemnościach silników też się zdarzało ale to była opcja albo pomyłka przy montażu. ePer nie jest 100% pewnym źródłem wyposarzenia, najlepiej sprawdzić organoleptycznie czy znajduje się sterownik w tunelu. ASR można wyłączyć, ale system wspomagania jest zawsze aktywny. Owszem na asfalcie bez ASR nawet moim selespeedem pale gume jak złoto, ale niech ktoś sprawdzi teraz jak jest 15 cm śniegu na jezdni. Muszę kiedyś wyjąć beziecznik zobaczę jak hula, ale nie narzekam na jego pracę nieżle pomaga oczywiście z wył ASR-em a i bokiem też się da jechać. Jak posklecałem moją Alfę do kupy to pierwszy błąd jaki miałem to ABS/VDC podstawa w Alfie to 10000000% sprawny akumulator. Pozdrawiam

    aaa i jeszcze jedno przy VDS-ie każdy luz zawieszenia tył jak i przód, a w szczególności wy.......a przekładnia bądz geometria i różny rozmiar ogumienia na osiach, będzie powodować częste mryganie na śliskim.
    Ostatnio edytowane przez Krzak ; 26-01-2014 o 16:04

  7. #37
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Krynica-Zdrój
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS
    Postów
    27

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzak Zobacz post
    Witam.
    Jak już ktoś wcześniej zauważył to każdy 2.0 ts w 147 miał system VDS w innych pojemnościach silników też się zdarzało ale to była opcja albo pomyłka przy montażu. ePer nie jest 100% pewnym źródłem wyposarzenia, najlepiej sprawdzić organoleptycznie czy znajduje się sterownik w tunelu. ASR można wyłączyć, ale system wspomagania jest zawsze aktywny. Owszem na asfalcie bez ASR nawet moim selespeedem pale gume jak złoto, ale niech ktoś sprawdzi teraz jak jest 15 cm śniegu na jezdni. Muszę kiedyś wyjąć beziecznik zobaczę jak hula, ale nie narzekam na jego pracę nieżle pomaga oczywiście z wył ASR-em a i bokiem też się da jechać. Jak posklecałem moją Alfę do kupy to pierwszy błąd jaki miałem to ABS/VDC podstawa w Alfie to 10000000% sprawny akumulator. Pozdrawiam

    aaa i jeszcze jedno przy VDS-ie każdy luz zawieszenia tył jak i przód, a w szczególności wy.......a przekładnia bądz geometria i różny rozmiar ogumienia na osiach, będzie powodować częste mryganie na śliskim.
    Ja za to mam inaczej (silnik 2.0 TS), bo sam nie wiem czy ten system działa czy nie...
    Za każdym razem gdy odpalam to pojawia mi się: VDC i ABS system failure, a gdy chcę wyłączyć ASR to jakby przycisk nie zareagował - dioda się nie świeci.
    Czasem się zdarzało że wyświetliło mi się na komputerze podczas jazdy: "ASR ON" - to oznacza że ASR działa czy tylko mi się tak wydaje?

Podobne wątki

  1. [159] paląca się kontrolka kontroli trakcji VDC po zamontowaniu nowej poduszki kierownicy
    Utworzone przez olas1982 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-09-2014, 20:03
  2. Kontrolki ABS kontroli trakcji i ręcznego
    Utworzone przez Marcin-156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-10-2013, 18:03
  3. kontrolka ASR przy alfie bez kontroli trakcji
    Utworzone przez mateo18_92 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-09-2013, 12:19
  4. Kontrolka od kontroli trakcji i VDC
    Utworzone przez kosiu w dziale GT
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-07-2013, 08:30
  5. wyświetlanie kontroli trakcji po regenracji przekładni.
    Utworzone przez Łukasz789 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-06-2013, 12:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory