właśnie jestem w trakcie wymiany lamp. Wkrótce wrzucę małą instrukcję ze zdjęciami. Ale mam pytanko do czujników poziomowania. W wahaczu mam otwór na ten czujnik i w konstrukcji też. Ale nie widzę nigdzie przewodu. Fakt nadkola nie ściągałem być może jest gdzieś tam ukryty a być może w ogóle go nie ma. Jeśli go nie ma można go jakoś później podłączyć jakoś to zrobić? ewentualnie zrobię to póxniej dzisiaj zamontuje tylko lampy i złoże wsio do kupy. Czy przy okazji montowania czujkniów będę musiał znowu wyciągać zderzak?
Ostatnio edytowane przez saybot ; 28-01-2014 o 20:24
Troche zakombinuje... ale czy tego calego poziomowania nie mozna olac? Ja wiem, ze to moze oslepiac itd, ale przeciez jak policja zatrzyma to nie bedzie w stanie stwierdzic czy lampy sie poziomuja... czyz nie? Ja przynajmniej nie slyszalem zeby takie rzeczy sprawdzali- zawsze patrza na klosz czy ma homologacje i spryskiwacze.
Aczkolwiek uwazam, ze jak robic to porzadnietak tylko sobie gdybam...
Ja to bym i nawet sie skusil, ale powazna przeszkoda stoi mi na drodze: zona...no i musialbym spryskiwacze dorobic.
A tak z ciekawosci- zeby dorobic spryskiwacze to potrzebowalbym przewody, koncowki... i cos jeszcze? Pompka jest ta sama czy jakas inna?
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
dostałem cały komplet czyli xenony z czujnikami więc szkoda żeby tego nie zamontować, a preferuję kompletne rozwiązania. Masz rację tego nie idzie sprawdzić ale dla własnego lepszego snu wartoJa na szczęście miałem fabryczne spryski to aż grzechem byłoby nie dodać lamp xenonowych. Wczoraj wieczorem jeszcze pośmigałem po wioskach żeby sprawdzić jak to działa i muszę się z xenonami przeprosić, tak jak byłem ich zagorzałym przeciwnikiem to tak teraz będę zagorzałym zwolennikiem. Widoczność jest o niebo lepsza mimo że poprzednie lampy miałem z night breakerami i wypolerowanymi szkłami.
Swoja droga... jak to jest, ze fabrycznie Ci zamontowali spryskiwacze reflektorow, a nie dali xenonow? Moze auto jest po malym dzwonie i ktos budzetowo wsadzil zwykle lampy zamiast drogich xenonow?
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Mój znajomy ma 147, nie ma ksenonów i też ma spryski.
Moze jakies wymogi krajow skandynawskich... Volvo nawet wycieraczki przeciez kiedys montowalo na lampyteraz pewnie zreszta tez.
W sumie to bym sobie nawet te spryskiwacze zamontowal- bo te lampy w 159 szybko lapia brud, a ze sa stosunkowo male to od razu widocznosc dramatycznie spada i co chwila trzeba myc na stacji :/
Pytanie tylko czy musialbym nowa pompke zalatwic, czy jest taka sama?
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Ze spryskiwaczami reflektorów zbiorniczek ma 2 pompki i czujnik poziomu.
auto mam z salonutaka konfiguracja. Dzwony w moim aucie to jedyne te z komarami na drodze
nie kupiłbym auta po jakichkolwiek stłuczkach etc. musi być idealny nie tykany
)
Ostatnio edytowane przez saybot ; 29-01-2014 o 10:43
Jak masz miejsce na elementach zawieszenia na czujniki, poszukaj kostki przy wiązce przewodów w okolicach nadkoli, powinna być. Jeśli tak, to tylko przekładka lamp + dołożenie czujników