Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Miękka Bella

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    Postów
    12

    Domyślnie Miękka Bella

    Witam


    Miałem wiele problemów z Bellą ze względu iż kupiłem tanio było pare postów ale nie ważne bella pali
    śmiga ale
    Problem polega na tym iż przy prędkościach 140 km/h jest tak miekka że strach jechać ;/
    juz przy 120 zaczynają się schody buja i czuje się jak bym mia wylecieć z drogi
    mam ochote pojehac 160 ale się boje (jeżdżę po niemieckich drogach)
    Kolejny problem polga na tym że dmuchawe ustawie na 0 to i tak wieje zimnem jest tak albo zimno full albo full
    ciepło.
    Co to miękkości belli może Spręzyny amory wymienić (73 % amorów mam sprawdzałem na stacji dwóch)
    Co do jazdy jeździłem Wieśwagenem i przy 160 leciałem i zasypiałem a w Belli musze być skupiony czujny
    i trzymać kierownice 2 rękami.


    I chę to zienic co mmamm robić ??!!!!

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Sprawdzić dokładnie wszystkie elementy zawieszenia.

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Lucas
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Chojna
    Auto
    AR 156 2.4JTD '99 136KM, AR 156 SW TI 20V 175km
    Postów
    268

    Domyślnie

    Pierwsza rzecz do sprawdzenia to z tyłu wahacze wleczone i tulejki zwrotnicy a z przodu wahacze górne; poza tym skoro kupiłeś auto zajeżdżone to podejrzewam, że większość el zawieszenia będzie do roboty.

    PS. opony jakie?
    AR 156 2,4JTD 136KM '99 Blue Cosmo met.
    Nissan Navara 4x4 D22 DoubleCab 2,5TD 103KM '01
    Polcomtex.pl - usługi brukarskie

  4. #4
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    ...amorki, sprężyny i zawiecha cała do sprawdzenia...

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    Postów
    12

    Domyślnie

    Przód jest nowy ale tył jest do zrobienia ale kolega w Belli ma gorsze zawiasy słychac itp i ćiśnie 160 i PIKNIE LECI ;/ a moje buja ;/
    jak na fali i kierwnice 2 rękami trzymać muszę ;/

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Obi.Wan
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    AR 156 1.8TS
    Postów
    319

    Domyślnie

    gumy na stabilizatorze i wahacze poprzeczne to w 1 kolejności,
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	pol_pl_Wahacz-ALFA-147-156-tyl-drazek-reakcyjny-komplet-1121_2.jpg
Wyświetleń:	126
Rozmiar:	48.6 KB
ID:	119616

    amory miałem na 60% tył przed wymianą i 140 i nie bujała tylko w łukach było czuć że ucieka no i dupa siedziała. Co do nawiewu to pewnie klapka ci się zawiesiła żeby to zrobić to od strony pasażera musisz ściągnąć boczek ten przy kolumnie środkowej http://allegro.pl/alfa-romeo-156-147...882490205.html tak to wygląda, najprościej mówiąc to jest za popielniczką mniej więcej na tej wysokości. Możesz zrobić reset później nawiewów tylko tutaj znalazłem sposób w którym trzeba rozebrać kolumnę środkową ale to chwila.
    odłaczyć wszystkie przewody, pokrętło temperatury i kierunku nawiewu maksymalnie w lewo, a wentylator na 1. Podłaczyć przewody i właczyć zaplon. Poczekać az klapy sie ustawią a wentylator się uruchomi

  7. #7
    Użytkownik Embrion Avatar Krzysiekstroza
    Dołączył
    11 2014
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 115km 2004r.
    Postów
    4

    Domyślnie

    Witam Wszystkich.
    Podłączę się do tematu,bo Mój problem jest dość podobny.Sprawa ma się tak,że moja 156 kombi wydaję Mi się zbyt miękka.Kładzie się na zakrętach,nurkuje przy hamowaniu a przyspieszanie odwrotnie zadziera nos.Zawieszenie przednie kompletne było robione w zeszłym roku,przy tylnym wymieniałem jedynie gumy stabilizatora,ale nie wydaje Mi się żeby było bardzo zużyte,żadnych stuków.Podejrzewam,że chodzi o sprężyny i amory,nawet kiedyś sam mechanik powiedział,że Moja Alfa jest za miękka.Moje pytanie jest odnośnie tego jakie ewentualnie sprężyny i amory kupić,żeby auto stało się bardziej sprężyste,ale bez obniżania i zbytniego utwardzania?

  8. #8
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krzysiekstroza Zobacz post
    Podejrzewam,że chodzi o sprężyny i amory
    Myślę że tak.
    Amortyzatory sprawdzisz na ścieżce diagnostycznej w stacji kontroli pojazdów (tam gdzie robią przeglądy).
    Przy okazji niech ci obejrzą sprężyny bo prawdopodobnie odleciało ci po jednym zwoju lub więcej i dla tego jest miękki bujaczek.
    Miałem tak w Renault .
    Moja Bella

Podobne wątki

  1. Bella Blu :)
    Utworzone przez settimo w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-03-2013, 08:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory