raczej powinno być z suwakami o ile one coś zmieniają, bo nie ryzykowałem nie przestawiając, a bez suwaków albo się nie połączysz albo mozesz coś spieprzyc w kompie
raczej powinno być z suwakami o ile one coś zmieniają, bo nie ryzykowałem nie przestawiając, a bez suwaków albo się nie połączysz albo mozesz coś spieprzyc w kompie
No to dobra. Myślałem, że krokodylki są do wpięcia się bezpośrednio w wiązkę, a tu trzeba je do akumulatora podpinać - jakiś dziwny ten sposób, ale jeśli działa to go akceptujęSpróbuję może jutro. Będę informował co z tego wyjdzie.
wedżi - dzięki za info
fajf - dzięki za linka
Panowie,
mam szybkie pytanie; takim zestawem:
http://allegro.pl/fiat-alfa-romeo-la...908603054.html
+
http://allegro.pl/adapter-obd2-fiat-...849692794.html
połączę się bez problemu? Ew. proszę o link do jakiegoś lepszego zestawu.
Gdzieś czytałem, że w części interfejsów nie można odczytać błędu czujnika położenia wału - prawda to?
- - - Updated - - -
Silnik 2.0TS 155KM, Gtv '99
nie potrzebujesz przejściówki 3-pin bo po 98 r. masz już normalne obd2
a sam kabel jest ok
czujnik położenia wywala marchewę, wiec musi się dać odczytać błąd
Ja miałem taki niebieski interface jak z pierwszego linka, ale już w zestawie z gotowym kablem.
Od interface'u raczej zależy czy działa czy nie, a to czy odczyta dany kod czy nie to już kwestia programu.
U mnie FES czytał błąd położenia wałka rozrządu (jest jeszcze czujnik od wałka korbowego). Jeden to cam shafrt drugi to crank shaft![]()
Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
Powodem zakupu interfejsu jest właśnie wspomniana wyżej zapalona marchewka i niestety poranny ciężki foch mojej Gtv'ki![]()