Strona 16 z 21 PierwszyPierwszy ... 6789101112131415161718192021 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 205

Temat: Przekonaj mnie do Alfy. ;]

  1. #151
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    auto z gównolitu
    a co to za materiał inny niz w skodzie?

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  2. #152
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Omron tu masz akurat ciekawy artykuł o awariach silników 2.0 TDI http://warsztatvw.blogspot.co.uk/201...nie-tylko.html

    A co do 1.9 TDI to tak jak pisałem wcześniej.
    Człowieku przejrzyj na oczy, albo idź trolować gdzie indziej.
    Szkoda tylko że alfa się musi z tobą użerać ;]

  3. #153
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    A po co podesłałeś ten link? Każdy chyba wie z czym się 2.0 je. Zresztą pisałem wcześniej o 2.0...
    O pękających blokach w TDI prawdę mówiąc nie słyszałem.

    Cytat Napisał m4tinez Zobacz post
    W JTD padają zwykłe rzeczy, jak w innych dieslach, dwumas, turbo, wtryski, egr, no i overboost
    A przy jakich przebiegach padają w jtd te rzeczy?

    I jeszcze jedno: jak długo masz alfę i ile nią przejechałeś?

  4. #154
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Co prawda ja Alfy w JTD nie mam ale popylałem JTD w Ducato sporo kilometrów i złego słowa powiedziec nie moge na te silniki

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #155
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Alfę jedną już sprzedałem, teraz szukam drugiej

    Przy jakich przebiegach ? Nie wiem, bo nie interesuje się tym ? Jak coś padnie to sie wymienia i ma się spokój.
    Powiem ci, że wolę regenerować turbo powiedzmy przy 80tys niż wymieniać cały silnik przy 90tys km, następnie przy 200tys itd.

    Sam pomyśl. Poczytaj sobie o silnikach TDI, i będziesz widział że JTD ma takie same bolączki co zwykły diesel, nie że pada coś w nim szybciej.
    A wgl omron miałeś kiedyś JTD? Bo widzę że masz twinsparka

  6. #156
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    PO
    Auto
    Alfa Romeo powered by @sdero - była/ Obecnie Volvo V60 CC T5 AWD
    Postów
    1,128

    Domyślnie

    Cytat Napisał m4tinez Zobacz post
    Tak najlepsze jest TDI i pękające bloki silników. Omron najpierw się dowiedz o awaryjności tych silników a później je zachwalaj ponad wszystko i świeć jajkami że lepsze od JTD. W JTD padają zwykłe rzeczy, jak w innych dieslach, dwumas, turbo, wtryski, egr, no i overboost. A w TDI pęknie ci blok silnika i wymieniaj sobie silnik

    Cudze chwalicie, swego nie znacie.

    O albo korbowody wylatujące bokiem przy 80-100tys km w silnikach BXE

    Nie ma to jak dobre "bezawaryjne TDI"
    Kolego nie chcę Cię martwić ale w 2.4 jtdm też pękają, podobnie jak w 2.0 tdi GLOWICE, a nie bloki... Jak już chcesz coś pisać to najpierw to sprawdź;-) o pękających głowicach są tematy w wątku 159-tek. Poczytaj.
    I dla Twojej wiedzy, glowice pekaly w silnikach z początku produkcji. Podobnie jak zacierajace się pompy olejowe. Tylko widzisz, było to na początku produkcji, tzw wiek niemowlęcy. Późniejsze egzemplarze tego problemu nie mają. Ale gdy się zestawia nowy silnik 2.0 tdi vs z starym 1.9 jtd to siła rzeczy w nowszych zawsze coś będzie. Porównaj 1.9 tdi z 1.9 jtd i tu już tak miło dla jtd nie jest.
    Tylko aby to wiedzieć trzeba używać jednego i drugiego. A nie tylko iść za ogółem (koledzy z osiedla) który mówią że 2.0 tdi to gówno więc tak jest.

    Pozdrawiam

  7. #157
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Cytat Napisał m4tinez Zobacz post
    Przy jakich przebiegach ? Nie wiem, bo nie interesuje się tym ? Jak coś padnie to sie wymienia i ma się spokój.
    Powiem ci, że wolę regenerować turbo powiedzmy przy 80tys niż wymieniać cały silnik przy 90tys km, następnie przy 200tys itd.
    Pierwsze 1.9 - 250 tys. km,
    Drugie 1.9 - ok 400 tys. km.
    Oba bez żadnej awarii, w obu fabrycznie pierwsze sprzęgło, fabryczne turbo, fabryczne wtryski. Ogólnie wszystko fabryka! Pierwsze auto zupełnie bezawaryjne. W drugim za mojej kadencji (do przebiegu ok 350 tysięcy) przekaźnik i magiel. Ale z tego co mi wiadomo do tej pory nic niebyło ruszane prócz hamulców.
    2.0 - przebieg grubo ponad 200 tysięcy. Wymieniane turbo na gwarancji. Reszta póki co OK.

    No to napisz kolego m4tinez jak długo i przez ile setek tysięcy kilometrów cieszyłeś się swoją wymarzoną alfa 1.6!

  8. #158
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Kolego polecam poczytać http://forum.octaviaclub.pl/printvie...e0ab28203c6993

    Kolego zmieniam też na 1.6, nie mam nic do tych silników więc nie wiem skąd twoja ironia taka
    To sprzedaj swojego padalca, kup jakiegoś gulfa starego w TDI i śmigaj i nie narzekaj

    Marti, poczytaj link powyżej Kolejny który się pieni.

    Głowice czy tam bloki pękały na początku produkcji ? Czyli mam rozumieć że właściciel skody spod tego linki wsadził sobie TDI z początku produkcji, a wywalił ten z 2007r ?


    Specjalizuję się właśnie w sprzedaży części samochodowych - głównie grupa VW,
    Sprzedaje minimum 2 silniki typu BXE BXF w ciągu tygodnia, jest to konstrukcja bardziej podatna na usterki niż silniki 2.0 TDI,

    Korbowód który wychodzi bokiem jest normą, moi klienci zajmują miejsca
    nr1. przebieg 64kkm 3 miesiące po gwarancji w Audi
    nr2. przebieg 73kkm
    nr3. przebieg 103kkm świeżo po serwisie w ASO

    Problem dotyczy wszystkich samochodów z silnikami 90 czy 105 km(BXE BXF), padają silniki pada osprzęt - turbiny pompowtryski dwumasy..

    Dla osób które uważają ze silniki 1.9 TDI są bezawaryjne - są beznadziejne, mniej awaryjne są 2.0 BKD, sprzedając silniki samochodowe a mam w swojej ofercie AXRy BLSy BKD BLT BXE/F - własnie ten 90/105km wypada najgorzej ! Notorycznie pada osprzęt jak i silniki.

    W razie pytań zapraszam : car.partes@gmail.com
    Ostatnio edytowane przez m4tinez ; 04-02-2014 o 18:23

  9. #159
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Wiesz Omron, znajomy ma "Golfa IV w tedeiku" rok młodszego niż moja 156 i jak na razie wpakował w to auto więcej niż ja w Alfę, a kupiliśmy je w odstępie miesiąca. Pakował kasę w silnik, układ napędowy i budę (musiał spawać bo mu do środka kapało). Ja dla odmiany w zawieszenie i układ napędowy (sprzęgło/przeguby). Nie dość, że zapłacił więcej za mniejszy samochód, to jeszcze potem musiał w niego więcej wkładać. Inny kolega ma też niemieckie cudo (czyli Astrę II kombi) i też sporo pakuje. Podłoga mu nie gnije, ale buda już chrupie a i silnik (2.0 DTI) swoje już wciągnął. Generalnie jedynym zadowolonym z niemieckiego samochodu jest gość jeżdżący Audi A4. Cała reszta przesiadła się do wozów japońskich albo francuskich. Jedyne włoskie auta w kręgu znajomych to Fiat Siena no i moja Alfa.

    Lipa panie, lipa. Przewaga niemieckiej myśli technicznej wcale nie jest taka oczywista i wśród tych starszych i wśród tych nowszych aut.

  10. #160
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    Cytat Napisał marti Zobacz post
    Kolego nie chcę Cię martwić ale w 2.4 jtdm też pękają
    No i chyba 2.4 lubią sobie zaworek chrupnąć od czasu do czasu

    No ale autor wątku buja się niezniszczalnym i niezmiernie ekonomicznym 1.9 90 w GIV.

    A tak na marginesie to ile marti już silników miałeś u siebie? Bo zgodnie z wyliczeniami eksperta m4tineza muszę na chacie ogłosić zbiórkę na 9-te (słownie: dziewiąte) TDI. A można było kupić jedną alfę 156 dizel i cieszyć się do dziś dnia bezawaryjnym i tanim w obsłudze autem!

    Pozdrawiam!

Podobne wątki

  1. Przekonajcie mnie do Alfy :p
    Utworzone przez KromaR w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-03-2015, 21:06
  2. Mnie też dopadło
    Utworzone przez gilles_de_reis w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 19:55
  3. Naprowadźcie mnie...
    Utworzone przez LukiPuki w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-03-2013, 15:25
  4. o mnie
    Utworzone przez prezes 1979 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-11-2012, 20:17
  5. grill u mnie.
    Utworzone przez Ferrari-1 w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 29-05-2010, 09:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory