Panowie trochę optymizmu30 lat temu Fiat też był w kłopotach i dał sobie radę. Co do Alfy to za 2 lata będzie wiadomo czy w końcu są długo obiecane nowe modele.
Panowie trochę optymizmu30 lat temu Fiat też był w kłopotach i dał sobie radę. Co do Alfy to za 2 lata będzie wiadomo czy w końcu są długo obiecane nowe modele.
Powiedz dilerom, którzy płacą czynsze, wynagrodzenia, opłaty, że za 2 lata będzie OK i muszą poczekać...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Jak obecni dilerzy padną to trudno. Jak będzie co sprzedawać i będzie na to popyt to i nowi dilerzy wyrosną jak grzyby po deszczu. O nich się akurat najmniej martwię bo to dla mnie w większości i tak naciągaczeSprzedać, zarobić a potem jak coś się dzieje to niech się klient martwi, tak jest we wszystkich markach.
A nie pomyślałeś, że popyt zależy też od sieci dilerskiej? Ile osób ma salon i serwis Porsche w pobliżu, więc kupiło Panamerę zamiast Maserati, które jeśli się mieszka w Poznaniu, można serwisować w Berlinie albo Warszawie? Ilu znasz dilerów, żeby twierdzić, że to naciągacze? Ja też jestem czasami nie do końca zadowolony z usług ASO, ale mam o nich o niebo lepsze zdanie niż o większości mechaników.
Jak się czyta takie wypowiedzi, to ręce człowiekowi opadają... Alfa Romeo nie żyje z tego, że ktoś kupi używane 5-letnie auto za 1/5 ceny (a właściciel, który je sprzedał, dochodzi do wniosku, że przy takiej utracie wartości nie ma sensu kupować nowej Alfy) a potem serwisuje je u Pana Henia na zamiennikach tylko z tego, że ludzie kupują nowe samochody i serwisują je w ASO albo przynajmniej kupują tam części. Właściciele SAABów też uważali, że SAAB się utrzyma bez kupowania modeli 9-3 i 9-5. Jak się skończyło, wszyscy wiedzą.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Niby tak, ale idź sobie do salonu np. Audi, a potem do takiego multisalonu... Jeśli Alfa ma być premium (a takie są niby założenia), to klient nie będzie chciał siedzieć na dziadowskim krzesełku obok pana, który kupuje i30. On będzie chciał siedzieć na designerskim włoskim meblu, popijać espresso z małej porcelanowej filiżaneczki i słuchać, jakie go czeka dolce vita z nowym samochodem.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Jeżeli te multisalony będą takie jak np. ten http://reiski.pl/, to mi by to w niczym nie przeszkadzało, żeby kupować w nim Alfę, która mam wielką nadzieje, że może będzie marką premium. Tym bardziej, że środku tego akurat salonu, każda marka ma swoją wydzieloną część i własny styl. Może nawet nie jeden kupujący z własnej zaeozumiałości i pychy pomyśli sobie spoglądając spod oka ... jak to dobrze, że nie jestem tym panem, który w drugiej, czy tam trzeciej części salonu kupuje I30 zamiast tak jak ja Alfy, bo go na to nie stać ... hi hi hi.
Ostatnio edytowane przez radosuaf ; 06-02-2014 o 12:57
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Nie widzę, czym się różni ten salon od wielu innych salonów dowolnych marek w Warszawie. Co w nim takiego premium? Premium ma być auto a nie salon. Cała sprawa rozbija się o to, że brak jest nowych modeli aut a nie, że zaraz padnie sieć dilerska. Jak nie ma dobrego produktu albo go wcale nie ma to nie pomogą nawet hostessy, które będą robiły loda każdemu co kupi auto. Mam w nosie, czy sieć dilerska upadnie jak nie będzie nowych modeli aut. Natomiast jeśli się takowe pojawią i będą do tego dobrym produktem to i odpowiednia sieć się pojawi. Pośredników zawsze jest najwięcej, trzeba mieć tylko dobry produkt, na który jest popyt i na którym da się zarobić. Także poczekajmy co tam się pojawią za nowe modele i jakie one będą. Mam nadzieję, że w końcu będzie to premium nie tylko z nazwy ale i z jakości wykonania. Bo jak do tej pory to alfy są premium tylko z ceny (w porównaniu do fiata) bo do jakości wykonania wielkiej trójki audi, bmw, mercedes zawsze im było daleko. Fakt, alfy zawsze były ładniejsze ale niekoniecznie lepiej wykonane.
Czy Maserati to jest dziadowski produkt? A jaką masz sieć dilerską w Polsce? W Poznaniu Panamery widać na ulicach bardzo często. Czy widziałem kiedyś QP? Nie.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS