Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Świst powietrza przy przyśpieszaniu

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Ewidentnie dziurawy dolot, sprawdź wszystkie przewody jak koledzy wskazywali i będzie zapewne wszystko jasne.

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    156 1,9 jtdm 140 KM 2004
    Postów
    35

    Domyślnie

    Mozna sprawdzic rury na lewarku wchodzac pod auto czy konieczny kanał ? Przez dziurawy dolot mozliwa jest odczuwalna strata mocy ? bo ja juz sam nie wiem czy straciła troche mocy czy nie

    Dzieki wszystkim za odpowiedz. Wklejam link jeszcze raz bo moze ktos ma podobnie i przyda się dla porównania: https://www.dropbox.com/s/3sab4e6bks...fa156swist.mp3

  3. #13
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Lipinki Łużycki
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    19

    Domyślnie

    zlokalizuj dokładnie miejsce poproś kogoś do pomocy , ale nie wchodź pod auto stojące na lewarku proponuje kanał jak nic nie znajdziesz z góry

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Ja zawsze odkręcałem dolną rurę z pod lewarka Chyba, że masz osłonę pod silnikiem to trzeba będzie ją zdjąć. Dziurawy dolot powoduje w mniejszym lub większym stopniu utratę mocy i wzrost spalania, przyczynia się również do szybszego zużycia turbiny.

  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Atl^ntis
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD, ATV-300 mam bestię :)
    Postów
    105

    Domyślnie

    Ściągasz osłonę dolną, i masz dostęp do ryry, pamiętaj o opaskach.

    powodzenia

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    156 1,9 jtdm 140 KM 2004
    Postów
    35

    Domyślnie

    Napiszę jak sprawa się wyjaśniła bo może komuś się to w przyszłości przyda.

    Tak jak większość z Was pisała. Okazało się, że rura Turbo-IC była porządnie pęknięta. Dochodziło już do tego, że praktycznie w ogóle nie było mocy, dymiło jak stary traktor.

    Wymieniłem komplet rur na kwasówkę od użytkownika Misiu, dodatkowo wyczyściłem EGR, kolekto ssący i czujnik ciśnienia doładowania. Wszystko wróciło do normy, a jest nawet lepiej niż wcześniej Moim zdaniem auto szybciej sie zbiera, turbo dziura jest mniejsza, chyba ze to efekt placebo

    Znów cieszę się jazdą

    PS. górna rura (ta która wchodzi do kolektora) jest na sprzedaż. Oryginalna. Cała bez wad symboliczne 100 zł z przesyłką info na PW.

    Pozdrawiam

Podobne wątki

  1. [159] Sportwagon - wyczuwam drgania przy powolnym przyśpieszaniu przy prędkości 20-30 km/h
    Utworzone przez axel40 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 18-08-2023, 16:40
  2. [159] Skrzypienie przy przyśpieszaniu, ustepuje przy puszczeniu gazu. Wahacz górny?
    Utworzone przez robbie w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 15-11-2016, 17:34
  3. Świst powietrza po wciśnięciu pedału hamulca
    Utworzone przez teamdox w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-01-2015, 16:31
  4. [159] Świst powietrza słyszany w kabinie
    Utworzone przez lukasz1979 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-04-2014, 18:52
  5. świst powietrza przy prędkości 140 +
    Utworzone przez takitam w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 22:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory