Strona 36 z 152 PierwszyPierwszy ... 26272829303132333435363738394041424344454686136 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 351 do 360 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #351
    Użytkownik Romeo Avatar LukeMazur
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Bieszczady
    Auto
    Toyota Supra JZA80 / Nissan Stagea RS260
    Postów
    1,002

    Domyślnie

    W razie jakichkolwiek problemów ja także wykonuje naprawy tych kolektorów ( wywalenie klap ) jestem na terenie województwa podkarpackiego, jak coś to PW.
    Ten wczesniejszy tutorial to własnie mój.


    Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW

  2. #352
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Świętokrzyskie
    Auto
    Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 JTDm
    Postów
    70

    Domyślnie

    Cytat Napisał mariuszoles Zobacz post
    ...Informuję Cię jedynie, że regenerowany mechanizm klapek nie jest tak trwały, jak to przedstawia się na stronie kolektorycdti....
    kolego a mógłbyś napisać ile tyś. km. wytrzymał Ci ten regenerowany kolektor ???

  3. #353
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Ostrów Wlkp
    Auto
    black 159 1.9 JTD 16V 150KM
    Postów
    60

    Domyślnie

    przecież Mariusz napisał troche wyżej ze po 30 K kolektor na klapkach sie juz poci ...

  4. #354
    Użytkownik Romeo Avatar LukeMazur
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Bieszczady
    Auto
    Toyota Supra JZA80 / Nissan Stagea RS260
    Postów
    1,002

    Domyślnie

    moim zdaniem regeneracja kolektora to wydanie kasy na marne, bo tak czy tak kiedyś te klapy wywalimy, a bez klap duzo lepiej i mamy świety spokój i koszt mniejszy...


    Wypożyczę maszynkę do zaginania nadkoli - PW

  5. #355
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Gdyby ktoś był zainteresowany to znalazłem film, na którym miedzy innymi widać jak pracuje klapa wirowa przy określonych obrotach silnika.
    http://www.youtube.com/watch?v=K_c_iXBWYXg

  6. #356
    Użytkownik Znawca Avatar pabloXXL
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150KM
    Postów
    1,275

    Domyślnie

    Cytat Napisał damian290 Zobacz post
    to co zrobić regenerować czy wywalać klapy i gdzie dobrze i niedrogo można to zrobić możecie kogoś polecić (Opolskie,Śląskie,Dolnośląskie)
    Gość z tego filmiku mieszka koło Katowic i tanio czyści kolektory. Klapy też może usunąć. http://www.youtube.com/watch?v=L3tH7k8w03A

  7. #357
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    SŁOPNICE
    Auto
    Giulia 2.0 280KM Q4 TI Veloce - była Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 200KM EGR i DPF off
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Witam
    Koledzy ja zregenerowałem swój kolektor do 2.4 JTDm i autko przeżywa drugą młodość o wiele lepiej jeździ. Mam też zaślepiony oryginalną blaszką EGR. Twierdzę, że to dobre rozwiązanie. Oczywiście też regenerowałem kolektor u gościa www.kolektorkicdi.pl czy jakoś tak. Jak na razie cisza i spokój. Ale nie wiem czy jednak nie lepiej je wywalić i zaspawać bo problemu już na 100% nie będzie. A i trzeba jeszcze klapy wyłączyć w kompie.
    Pozdrawiam

  8. #358
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    159
    Postów
    116

    Domyślnie

    właśnie jak to jest z tymi klapami skoro sam będę je usuwał muszę mimo wszystko jechać do jakiegoś magika na programowe czyszczenie czy jest jakiś kompreset który można samemu zrobić żeby bład nie świecił?

  9. #359
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Jak nie demontujecie silniczka to nie trzeba nic grzebać w kompie.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  10. #360
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    kolektora nie ma co naprawiać. Klapy wywalić EGR zaślepić i spokój. Ja tak zrobiłem w swojej 159.

    Jeśli chodzi o usuwanie programowe to nie ma takiej potrzeby. Po prostu rozłączasz silnik z listwą klap i normalnie podłączasz. Klap nie ma a silnik sobie pracuje nie wyrzucając błędów.

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory