AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Wracam do mojego problemu z mocą, wczoraj zrobiłem operację manual overbost. I sprawa wygląda tak, że po założeniu auto dostało olśnienia i było jak być powinno, lecz jak poprzednio radość nie trwała długo. Napiszę, że jak przez węzyk dmuchałem lub zaciągałem powietrze to słuchać jest membranę jak pracuje, lecz nie zawsze, czy to wskazuje na uszkodzony overbost? Zaznaczę, że nie wyskakują mi żadne błędy i czasami jest wszystko w porządku!
Jak przeczyściłeś overboost i automagicznie się poprawiło ale tylko na chwilę, to wygląda na to, że nic mu nie pomoże i jest do wymiany.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Problem jaki miałem został już rozwiązanyMianowice cały problem tkwił w elektryce a dokładnie z głównym komputerem. Problem znalazł elektryk samochodowy (wielkie ukłony w jego stronę). W sumie to złożyło się dwie rzeczy:
1. Zaśniedziała była kostka która podłączona jest bezpośrednio do komputera - została wyczyszczona
2. Nieszczelny był komputer - dostała się do niego woda i przez to w środku wiadomo, troszeczkę "rdzy" o ile tak to można było nazwać. Zostało wyczyszczone i poprawione "luty".
Po złożeniu wszystkiego w całość auto odzyskało swoją moc![]()
Teraz tylko muszę założyć stary przepływomierz bo jest wielce prawdopodobne, że został wymieniony niepotrzebnie. Teraz się zastanawiam czy jest sens próbować sprzedać nowy oryginalny przepływomierz Boscha (na gwarancji) jak okaże się, że stary jest ok. Czy zostawić go sobie tak na wszelki wypadek? Może coś doradzicie?