Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 23 z 23

Temat: MultiAir - jak uzytkowac silnik

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    I jeszcze długo będzie tak chodzić, moja ma 30 tys. i aż przyjemnie silnika posłuchać

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    U mnie jak się w końcu Supersprint przepalił, to nawet trochę brzmi jak namiastka TS-a 16V na wysokich obrotach .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Imć
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    WJ
    Auto
    Giulietta MA TCT, Giulia 2.0T Veloce, Spider 916 1.8 TS
    Postów
    520

    Domyślnie

    Na pierwsze tankowanie poszlo VPower Racing za 6.39pln litr. Na drugie Lotosowa 95 za 5.29pln litr. I na tej 95 silnik chodzi w/g mnie duzo lepiej. Bardziej gladko, do tego przy odpuszczaniu gazu nie szarpie tak jak na VPower... TTTM czy jak?

Podobne wątki

  1. [MiTo] MultiAir objawy
    Utworzone przez adekt w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 113
    Ostatni post / autor: 19-09-2024, 23:42
  2. [MiTo] MultiAir
    Utworzone przez andkula w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 29-02-2020, 10:00
  3. [Giulietta] Serwisowanie MultiAir
    Utworzone przez kobe83 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 27-09-2014, 20:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory