Lepiej zaślepić i wyłączyć. Nowe z ASO się zacinają.
Lepiej zaślepić i wyłączyć. Nowe z ASO się zacinają.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Dzięki za szybką odpowiedź! Zaślepiony już mam od jakiegoś czasu, ale ostatnie wydarzenia wskazują, że chyba dokonał swego żywota. Dawno nie czytałem o perypetiach z egrem, bo nie miałem żadnych problemów. Nie jestem więc na bieżąco. Muszę poczytać o tym tzw. wyłączeniu. Myślę, że coś znajdę wcześniej na tym wątku. Kiedyś pisano, że w multijetach nie można całkowicie zaślepić (wyłączyć?) egra.
Dlatego piszę żeby wyłączyć programowo. Jak masz zaślepkę z dziurkami to dla mnie tak jakbyś jej nie miał, syf i tak trafia. W mjetach tylko* pełna zaślepka razem z wyłączeniem programowym (* lub same programowe). Napisz skąd jesteś to ci podpowiemy gdzie się udać.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Jestem z Rybnika (śląskie). Czyli zamiast wydawać pieniądze na nowy egr lepiej na usługę. Czy może tak czy owak muszę mieć sprawny egr?
Zdecydowanie lepiej na usługę. Sprawny musi być tylko elektromagnes (sprawny elektrycznie, mechanicznie już niekoniecznie).
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Tylko albo aż. Wydaje mi się (jestem w trakcie ogarniania podpięcia alfy do laptopa), że padł elektromagnes właśnie. Po wyczyszczeniu wszystkiego (egr i dolot włącznie z kanałem, z którego wydobyłem sporo węgla) auto dalej nie jeździ, żadnego efektu czyszczenia. Szarpie i kopci.
Wcześniej gdzieś czytałem, że jak sworzeń elektromagnesu tylko sprężynuje to nie jest dobrze, a nie podpiołem go przy ostatnim czyszczeniu do baterii i teraz nie wiem.
- - - Updated - - -
Ja chyba mam dpf, ale jeszcze nie wiem o jego istnieniu.
Ciarki przebiegły mi po plecach. Nie pytam co się może stać.
Może powinienem na szybko kupić egr i wymienić, żeby nie narobić sobie większego kuku?
Ostatnio edytowane przez ffranek ; 11-02-2014 o 12:20
Jeśli masz wersję z DPF i EGR jest niesprawny, to DPF przeżywa istna katorgę.
Kupowanie na szybko EGR-a mija się z celem gdy za część tej kwoty możesz go programowo usunąć. I jak w twoim przypadku jeśli jest zawieszony w pozycji otwartej, to go tylko domknąć, bo nawet zaślepiać nie trzeba.
Podaj numer błędu jaki odczytałeś.
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 12-02-2014 o 09:20
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Numer błędu odczytam (mam nadzieję) popołudniu, jak przywiozą mi kabel.
@sdero nie umię opanować skryptów i odpowiedzieć Ci na priv. Jakbyś mógł wrzucić mi swojego maila.
Ostatnio edytowane przez ffranek ; 12-02-2014 o 10:00
Witam gdzie w Krakowie wyłączę programowo egr? ile to trwa i kosztuje