Wlej, zaszkodzić nie zaszkodzi a może pomoże. Dość pochlebne są opinie o nim więc możesz spróbować.
Wlej, zaszkodzić nie zaszkodzi a może pomoże. Dość pochlebne są opinie o nim więc możesz spróbować.
do około 4, w misce były opiłki, poprzedni właściciel wymieniał panewki korowodowe ale po założeniu nowych głównych, nowy olej migająca kontrolka już się nie zapala, w tygodniu jeszcze wstrzyknę ten ceramizer dla świętego spokoju.
Jak panewka poleciała to wał TRZEBA SZLIFOWAC.
Tak jak w tym przypadku robią tylko KOWALE.
Silnik się rozpier....oli w najmniej oczekiwanym momencie.
Ceramizery czy inne Militeki są bardzo dobre ale jest sens ich zapodania do zdrowego silnika.
W tym przypadku mamy jednak trupa chociaż jeszcze chodzącego czyli ZOMBI.
Nie kręć tego silnika więcej jak 3 tys obrotów to coś pojeździsz.
Ostatnio edytowane przez Andy1970 ; 12-02-2014 o 21:37
AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
AR 164 3.0 V6 - sprzedam części
Nie taki szrot, silnik ładnie pracuje, równo, po nagrzaniu to temperatury 90 stopni nie miga kontrolka oleju, dzisiaj wstrzyknąłem ceramizer teraz trzeba oszczędzać silnik jak na dotarciu.
Andy ale zauważ że kolega od początku pisał że nie ma kasy na grubszy remont.
Przecież każdy wie że powinno się szlifować wał, tylko wtedy by kolegę naprawdę dużo więcej wyszło a kolega chciał tylko tak zrobić by auto chodziło.
Jego sprawa jak to zrobił i czy jest to zgodne z etyka, czy też nie![]()
No wiem. Ale sam szlif wału to chyba kwota koło 200-300 zł. W każdym razie niech maciejowi fura goni jak najdłużej.
AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
AR 164 3.0 V6 - sprzedam części
dzięki oby jeździła jak najdłużej, właśnie byłem pojeździć trochę po mieście i silnik pracuje równo i dosyć cicho, nie trzęsie nimTylko jakaś rolka od rozrządu gwiżdże po nagrzaniu silnika jak przygazuje nie gwizda. Za miesiąc jak silnik będzie w porządku zabiorę się za rozrząd. Wiecie co to może tak gwizdać?
Nagraj filmik i zapodaj linka to będziem słuchać.
AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
AR 164 3.0 V6 - sprzedam części
Andy tylko jakby chciał robić szlif wału to musi rozbierać rozrząd, odsuwać skrzynię, zdejmować koło zamachowe, potem wyjmować wał i po szlifie wszystko spowrotem na miejsce. ZA samą robotę by go nieźle skasował. Niech się chłopak cieszy bo auto sprawne.![]()