No tak zapomniałem o kosztach rozbiórki silnika.
AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
AR 164 3.0 V6 - sprzedam części
Witam dzisiaj nagrałem ten świst po nagrzaniu samochodu i tylko na wolnych obrotach http://wyslijto.pl/plik/aw6rbt07wc czy wiecie z czego to piszczy?
wie ktoś może co to za gwizd?
Może któreś łożysko np: alternatora lub coś innego. Zdejmij pasek wieloklinowy i uruchom na chwilkę silnik. Jeśli pisk będzie nadal występował to coś jest nie tak w silniku.
Ewidentnie słychać tarcie metalu o metal. Słusznie kolega Artur sugeruje zdejmujemy wielorowek i słuchamy dalej. Z jakiego rejonu ten pisk idzie - z filmiku nie mogę wyczaić.
AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
AR 164 3.0 V6 - sprzedam części
idzie z okolicy rozrządu i tylko jak się dobrze rozgrzeje silnik, jakby jakaś rolka,do momentu nagrzania nie ma tego gwizdu
- - - Updated - - -
muszę coś poluzować żeby zdjąć pasek?
Klucz imbusowy w napinacz paska wielorowkowego i do góry lub na dół - nie pamiętam dokładnie - i luzujesz pasek a następnie zdejmujesz.
AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
AR 164 3.0 V6 - sprzedam części
Dokładnie, do góry. U mnie jest nie imbus ale śruba na klucz 15. Lewą ręka kluczem do góry napinacz a prawą ściągasz pasek. Oczywiście po rozgrzaniu silnika.
Wywal pasek może alternator już ma dosyć