Strona 34 z 207 PierwszyPierwszy ... 24252627282930313233343536373839404142434484134 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 331 do 340 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #331
    amon
    Gość

    Domyślnie

    @bubu

    Jeżeli nie mogę zrobić resetu, to czy orientujesz się, co ewentualnie mogę podstrajać? Np. czy mogę cokolwiek zrobić z przepustnicą.

    Ostatnio występowało takie zjawisko, że po odpaleniu zimnego silnika strasznie nim telepało, tak jakby palił na trzy cylindry. Pojazdem nie można było ruszyć - taki był słaby. Ponadto świeciła się kontrolka błędu. Unidiag zapisał błędy 0x1752 i P0725. Po ich usunięciu, kontrolka nadal się świeciła, aż do odłączenia akumulatora. Po ponownym jego podłączeniu kontrolka zgasła, a silnik zaczął równo pracować.

    Nie jest jeszcze idealnie, bo obroty lekko (tak w granicach 900 - 930) falują, a silnik nie jest dość dynamiczny. Chodzi o wkręcanie i schodzenie z obrotów.

    W między czasie wymieniłem przepływomierz, ale jakoś nie mogę zmierzyć jego parametrów. Wykres nie rysuje się ((

    Jak pisałem wcześniej, jeszcze chyba lambdę mam do wymiany, bo coś w niej dźwięczy, tak jakby piasek.

    I nadal zapisuje błędy 0x1752 i P0725.

  2. #332
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    jeśli coś dzwięczy tak jakby piasek się "przelewał" to raczej katalizator do wymiany.
    Wysypała się ceramika z niego.
    Korzystasz z definicji do 156 Selespeed.
    Kod:
    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
    %
    % UniDiag Def file, generated by SanderQV 
    % KWP2000 protocol 
    %
    % System name: Iniezione Bosch Motronic ME3.1 (Selespeed)
    %
    % System ISO code(s): 
    %  7C 86 02 98 F1
    %
    % Car make(s), model(s) and type(s): 
    % ALFA, 156, SELESPEED
    %
    % ECU description: Iniezione Bosch Motronic Me3.1 (Alfa 156 2.0 ts Selespeed)
    %
    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
    23 11.2008 pojawiła sie nowa definicja do selespeeda ale dla 147, czyli CFC208F

    Kod:
    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
    %
    % UniDiag Def file, generated by SanderQV 
    % KWP2000 protocol 
    %
    % System name: Cambio Automatico Marelli SELESPEED CFC208F (1)
    %
    % System ISO code(s): 
    %  BC 07 08 83 23
    %
    % Car make(s), model(s) and type(s): 
    % ALFA, 147, SELESPEED
    % ALFA, GT, JTS 2.0
    % FIAT, IDEA, 1.3 JTD
    % FIAT, PERLA, 1.7 8V
    % FIAT, PUNTO, '03 1.3 JTD
    % LANCIA, MUSA, 1.3 JTD
    % LANCIA, YPSILON, '06 1.3 JTD
    % LANCIA, YPSILON, 1.3 JTD
    %
    % ECU description: Cambio Automatico Marelli SELESPEED CFC208F 1
    %
    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

  3. #333
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    Jaki interfejs polecacie do 2,4 JTD M-jet?

  4. #334
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    na alegro sprzedają interfejs "FIAT usb AIR BAG ABS SILNIK" do tego modelu.
    Program Alfadiag obsługuje ponizsze modele, czy jest tam twoje ECU.

    Kod:
    ECU Type	Model	Engine	Engine Code
    M1.5.5	145/146(*)	1.4 TS	AR33503
     	145/146(*)	1.6 TS	AR67601,AR32102
     	145/146(*)	1.8 TS	AR32201,AR67106
     	145/146(*)	2.0 TS	AR32301,AR67204
     	156**	          1.6 TS**	AR32102,AR67601
     	156	           1.8 TS	AR32201
     	156	           2.0 TS	AR32301
     	166	           2.0 TS	AR34103
     	GTV/Spider	1.8 TS	AR32201
     	GTV/Spider(*)	2.0 TS	AR16201,AR32301
             ME2.1	156	2.5 V6	AR32401,AR32405
     	166	2.5 V6	AR34201,AR36201
     	166	3.0 V6	AR34301,AR34302,AR36101
     	GTV/Spider(*)	3.0 V6	AR16101,AR16105
            ME2.1 Turbo	166	2.0 Turbo	AR34102
            ME 3.1	156 Selespeed	2.0 TS	AR32301
            ME7.3.1	147	1.6 TS	AR32103,AR32104
    	147	2.0 TS	AR32310
    	147	3.2 V6	AR932A000
    	156	1.6 TS	AR32103,AR32104
    	156	1.8 TS	AR32205
    	156	2.0 TS	AR32310
    	156	3.2 V6	AR932A000
    	166	3.2 V6	AR936A000
    	GT	3.2 V6	AR936A000
    	GTV	2.0 TS	AR32310
    	GTV	3.2 V6	AR936A000
    	Spider	2.0 TS	AR32310
    	Spider	3.2 V6	AR936A000
            ME3.1  EODB	156	2.5 V6	AR32401,AR32405
    	166	2.5 V6	AR34201,AR36201
    	166	3.0 V6	AR34301,AR34302,AR36101
    	GTV	3.0 V6	AR16102,AR16105
    	Spider	3.0 V6	AR16101,AR16105
            MED7.11	147	2.0	937.A1,000
    	156	2.0	932.A2.000,937.A1.000
    	GT	2.0	932.A2.000,937.A1.000
    	GTV	2.0	937.A1.000
    	Spider	2.0	937.A1.000
            EDC15	145/146	1.9 TD	323.02
    	147	1.9 TD	182.B9.000, 371.01, 937.A2.000
    	156	1.9 TD	182.B9.000, 371.01, 323.02, 937.A2.000
    	156	2.4 TD	839.A6.000, 325.01, 841.C.000
    	166	2.4 TD	839.A6.000, 325.01, 841.C.000
    lub tutaj
    --
    http://www.alfadiag.net/faq.aspx
    - najlepiej podjechać do kogos kto ma alfadiaga i sprawdzić, czasami nie łaczy z autem.

  5. #335
    simeone
    Gość

    Domyślnie

    Panowie wybieram się na diagnostykę i mam takie pytanko- czy podłączenie pod komputer jest płatne za samo podłączenie (50 zł) czy kasowanie ewentualnego błedu/błędów jest dodatkowo naliczane?
    I jeszcze jedno- jest sens kasować błąd (np. sondy) bez uprzedniej wymiany zużytego elementu?

  6. #336
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Błędy dzielą się na tymczasowe i stałe.
    Stałe bledy prawie zaraz wracaja po skasowaniu komputerem.
    Błędy tymczasowe po skasowaniu znikają.
    Problem jest w tym aby zobaczyc jakie masz blędy, nalezy wykupic dostep do kompa samochodowego.
    Częste błędy tymczasowe , dotyczące sondy lambda to słabe połaczenie, lub też lutowane niefachowo. Po ruszeniu połaczenia problem z nimi znika, ale bląd pozostaje.

  7. #337
    damian_kiszka
    Gość

    Domyślnie

    koledzy jedno małe pytanie - w którym miejscu w windows vista szukać tego bufora uart ?? nie mam pojęcia gdzie go szukać. nie trawie tej visty

  8. #338
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    mi brakuje tylko w systemie vista home edition programu HyperTerminal.
    a bufor uart-a jest w tym samym miejscu, jak tylko przełaczysz do widoku klasycznego.

  9. #339
    hit1303
    Gość

    Domyślnie

    Mam pytanie jak powinna zachowywac sie bela po resecie 0xFD : Reset idle actuator
    0xFE : Reset self-adapt. param. and idle act. 1,8 ts 155me bo u mnie obroty biegu jełowego wskoczyły na samym początku na 300 i normalnie auto jak by miało zaraz zgasnąc trzesła sie jak by jej zimno było jezdziłem troszeczke i na kazdym skrzyzowaniu jak wciskałem sprzegło gasła tak z 10 razy

  10. #340
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    zobacz osobny temat
    " Unidiag ależ to bardzo proste".

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory