Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 78

Temat: Klekoczące zawory 2.0 TB

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    Jak chcesz dobry wyczynowy olej to może Motul 300 V Competition 15W50 - Subaraki na tym gonią.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  2. #32
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andy1970 Zobacz post
    Jak chcesz dobry wyczynowy olej to może Motul 300 V Competition 15W50 - Subaraki na tym gonią.
    Ja też zalewam tym olejem od ponad 20 lat i zero problemu ze smarowaniem. Olej może trochę na wyrost ale przynajmniej spokojnie śpię i wiem że z tej strony zagrożenia życia dla silnika nie ma
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 16-02-2014 o 09:16

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    http://www.motul.com/system/product_...pdf?1329125523

    to jest odnośnie motula karta,interesujące parametry to flash point i pour point no i viscosity 40 i 100st

    http://www.epc.shell.com/docs/GPCDOC...8en%29_TDS.pdf

    tu masz Shella dla odmiany
    Ja akurat stoje po stronie tego oleju ze względu na strasznie duży import bez akcyzowy i inne takie więc jak jakiś super olej pojawia się nagle w super cenach to wole dobrze się rozglądać.Racinga mało kto bierze pod uwagę ze względu na cene i łatwiej o dystrybutora krajowego autoryzowanego,nie kwestionuje innych marek -z tym mam na codzień do czynienia
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  4. #34
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    to jest odnośnie motula karta,interesujące parametry to flash point i pour point no i viscosity 40 i 100st
    Tu są różnice spowodowane parametrami 15W50 a 10W60 ciekawe że Shell nie podaje TBN a to też wskazuje na właściwości czyszczące i utleniające takiego oleju czyli krótko mówiąc na częstotliwość wymiany oleju

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Na pewno brudno p nim nie jest,oba to syntetyki warte uwagi,częstotliwość wymiany to już w zależności od stylu jazdy
    sportowy olej,sportowa jazda to i sportowa wymiana raczej nie co 30tys km
    Panewkom i innym częściom na pewno lżej na takich olejach a o wał do TB niestety ciężko co ostatnio przerabiałem także lepiej zainwestować te pare groszy,chyba że już za póżno...
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  6. #36
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Motul przez ostatnie lata przeszedł na bazę HC w olejach Motosport za to duzo dodatków uszlachetniających plus baza podwójnych estrów to i parametry TBN też mocno sie obniżyły i cena tez w dół

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #37
    Administrator ds. zlotów Romeo Avatar LIGAR
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    było sobie 156 SW 2.4 JTD 2001 rok 180 ps...
    Postów
    809

    Domyślnie

    Temat o klepiących zaworach a skończył się dyskusją o oleju... Tylko właściciele alfy to potrafią
    Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?

    Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html

  8. #38
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał LIGAR Zobacz post
    Temat o klepiących zaworach a skończył się dyskusją o oleju... Tylko właściciele alfy to potrafią
    Właściwości oleju mają duży wpływ na klepiące zawory w silniku stad też wątek olejowy Zgłebiamy temat dogłębnie i szczegółowo

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wedżi
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Włocławek
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta
    Postów
    377

    Domyślnie

    Fajnie, że ktoś mi odpowiedział na zadane pytanie.
    To może teraz się uda z innym... jak się ma 15W50 do zimy? No i czy jest jakaś znacząca różnica na czyjąś korzyść, bo zastanawiam się nad wlaniem Gulfa tylko nie wiem czy 5W50 czy 10W60. Ewentualnie tego Shella, o którym jest mowa.
    24.05.2013-05.05.2015 Alfa Romeo Gtv 2.0 Twin Spark
    09.05.2015-20.09.2016 Alfa Romeo GT 2.0 JTS
    21.09.2016- Alfa Romeo 156 SW '02 2.4 @ 180PS+
    13.04.2021 - Alfa Romeo Giulietta Sportiva 2.0 jtdm 150@208PS

  10. #40
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wedżi Zobacz post
    Fajnie, że ktoś mi odpowiedział na zadane pytanie.
    To może teraz się uda z innym... jak się ma 15W50 do zimy? No i czy jest jakaś znacząca różnica na czyjąś korzyść, bo zastanawiam się nad wlaniem Gulfa tylko nie wiem czy 5W50 czy 10W60. Ewentualnie tego Shella, o którym jest mowa.
    15W50 ma dobry parametry nawet w zimowej aurze -39 płynnośc i trzeba naprawdę dużych mrozów aby pompowalnośc oleju zakłucic podczas rozruchu oleje 5W parametry płynności i pompowalności w bardzo mrożne dzionki maja dużo lepsze

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Większe zawory do 3.0 12v
    Utworzone przez marcin88 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-10-2012, 20:08
  2. klekocza zawory
    Utworzone przez odison w dziale 147
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 30-06-2012, 00:14
  3. Klekoczące zawory 2.0ts
    Utworzone przez sławek_alfa156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 08-10-2011, 11:56
  4. zawory od 1,6 do 2,0
    Utworzone przez Niko123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 20:55
  5. Zawory w AR 146 2.0 Ti 16V
    Utworzone przez Proteus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-07-2007, 09:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory