zmienilem ramki rejestracyjne na patriotyczne (freie stadt danzig) przy okazji 2 zarowki od poswietlenia tablicy wymienione i umyta padaczka. jak myslicie ,oplaca sie w remont wkladac ok 4tys zlociszy w to auto czy lepiej to sprzedac w pizdu?
zmienilem ramki rejestracyjne na patriotyczne (freie stadt danzig) przy okazji 2 zarowki od poswietlenia tablicy wymienione i umyta padaczka. jak myslicie ,oplaca sie w remont wkladac ok 4tys zlociszy w to auto czy lepiej to sprzedac w pizdu?
Ja w swoja 156 wsadze ok 4 wiec mysle ze w 159 warto ale decyzja jak zawsze nalezy do wlasciciela:sly:
wysłane z telefona niemądre człowieki
1.9 JTD "Mała", 2.4 JTD "Duża"
<=kliknij by zobaczyć ją na autoWcentrum
w historii:
1) Wartburg 353 1,0 (rocznika nie pamiętam),
2) Citroen GSA 1,3 1980r,
3) Citroen GS 1,3 1974r, (piękny zabytek)
4) Polonez Caro 1,6 LPG 1996r,
5) Honda Concerto 1,6 16v LPG 1993 (122hp i kochałem to auto!)
6) Ford Escort 1,8TD 1998 (nienawiść ma trwa do tej chwili do tego pojazdu)
7) Deawoo Nubira 1,6 16v LPG 1998
8) Daweoo Tico 0,8 LPG 1999
"Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale ci którzy są świadomi, ci którym zależy, ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - ci kupują Alfy" -
J. Clarkson
Dysponuję programem i kablem do diagnostykiw razie potrzeby pisać PW
no w sumie racja hmm jak bym sprzedal bez wymiany tych podzespolow ktore sa do wymiany to cena by byla jak za starego forda haha
Opłaca opłaca. Ja w swoją 156, patrząc na motostat włożyłem ponad 7 tysięcy. Z czego prawie 4000 to naprawy (u mechanika) i części (które montowałem sam). Przez cztery miesiące, a końca jeszcze nie widać. Więc pakowanie w 159 4,5 klocka na remonty to wcale nie jest dużo
Ale jak Ci się nie podoba i chcesz 156 to możemy się wymienićJa tam w 159 chętnie te 4500 wpakuję
![]()
Dziś wleciały nowe ramki na numery wiadomo jakiei końcu zmieniłem podłokietnik
![]()
Zmiana opon na letnie - pewnie zaraz wielki powrót zimy będzie, jak na złość![]()
Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była
Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest
Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest
Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?
Dzis cotygodniowe mycie sie odbylo:-)
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
1.9 JTD "Mała", 2.4 JTD "Duża"
<=kliknij by zobaczyć ją na autoWcentrum
w historii:
1) Wartburg 353 1,0 (rocznika nie pamiętam),
2) Citroen GSA 1,3 1980r,
3) Citroen GS 1,3 1974r, (piękny zabytek)
4) Polonez Caro 1,6 LPG 1996r,
5) Honda Concerto 1,6 16v LPG 1993 (122hp i kochałem to auto!)
6) Ford Escort 1,8TD 1998 (nienawiść ma trwa do tej chwili do tego pojazdu)
7) Deawoo Nubira 1,6 16v LPG 1998
8) Daweoo Tico 0,8 LPG 1999
"Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale ci którzy są świadomi, ci którym zależy, ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - ci kupują Alfy" -
J. Clarkson
Dysponuję programem i kablem do diagnostykiw razie potrzeby pisać PW