Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Wąż wspomagania !

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar desu89
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    156 1.9 JTD
    Postów
    29

    Domyślnie

    A jeśli chodzi o wymianę, to trzeba już cały ten przewód wymienić czy idzie jakoś wymienić akurat tę część która mi pękła? Bo to raczej któraś końcowa część tego wspomagania..

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Cytat Napisał mariatchi Zobacz post
    Czy dobrze rozumiem, że przewody aluminiowe można zastąpić wężem ciśnieniowym?
    Miałem na myśli łączniki elastyczne, bo zazwyczaj one robią takie psikusy. Może autor wątku się wypowie, która część przewodu pękła?

    Jest 156 2,0 TS, miała być GTV V6 2,0 TB, a jest ... kolejna 156 V6

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar desu89
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    156 1.9 JTD
    Postów
    29

    Domyślnie

    Pekł gumowy wężyk, to jakiś chyba końcowy wąż tego wspomagania za lewym halogenem. Prawdopodobnie został przyciśnięty między zderzakiem, a krawężnikiem podczas parkowania.

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar mariatchi
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
    Postów
    123

    Domyślnie

    U mnie gdzieś cieknie, mam mokre przewody po prawej stronie samochodu, idące do chłodniczki przypominającej szczotkę do butelek . Szukałem w necie przewodów gumowych olejoodpornych bo podejrzewam, że winowajcą jest właśnie gumowy łącznik, ale wszystkie które znalazłem mają max. ciśnienie robocze 2 MPa=20 bar. Orientujecie się jakie jest ciśnienie w układzie wspomagania? Wydaje mi się, że większe niż 20 bar.

  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Ostrowiec Św.
    Auto
    AR 166 2.0 V6 TURBO
    Postów
    148

    Domyślnie

    pisałem już wcześniej ale napisze jeszcze raz...wykręć węża zawieź di zakuwalni,tam wymontują końcówki i założą nowy gumowy wąż w pojedyńczym lub podwójnym oplocie stalowym,załóżmy że jest to wąż o średnicy 10mm w pojedyńczym oplocie ciśnienie robocze ma 180BAR i jest pewne,można założyć z podwójnym oplotem na 330BAR,ja zawsze robie na pojedyńczym oplocie bo wąż jest bardziej elastyczny i łatwiej go zamontować i ułożyć,więc nie baw się w rzadne opaski tylko zrób tak jak radze będziesz miał spokój na pare ładnych lat i jesteś pewny że nie strzeli Ci np. gdzieś w trasie albo spluje z opaski
    Na każdym wężu zazwyczaj jest podane ciśnienie robocze np jak kolega wyżej pisze 20Bar ale ten wąz jak każdy inny ma zapas i rozrywalność ma np 35-40bar itd
    Koniec wykładu

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar desu89
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    156 1.9 JTD
    Postów
    29

    Domyślnie

    Wszystko łatwo powiedzieć jak się wie co i jak i gdzie. Auto stoi pod blokiem i nawet zbytnio nie mam możliwości coś tam pogrzebać. Muszę jakąś prowizorkę zrobić, żeby tylko dojechać do mechanika...

Podobne wątki

  1. [GTV] przewody wspomagania
    Utworzone przez milky w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-03-2013, 21:39
  2. [155] Waż wspomagania
    Utworzone przez vtunerek w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-12-2010, 16:47
  3. Pompa wspomagania
    Utworzone przez peep20 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-05-2010, 11:29
  4. Plyn do wspomagania - ILE?
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 09:54
  5. pompa wspomagania?
    Utworzone przez Reason w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-03-2010, 22:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory