Innego wyjścia nie widzę :-) Dzięki wielkie za wszelkie porady.
- - - Updated - - -
Innego wyjścia nie widzę :-) Dzięki wielkie za wszelkie porady.
Innego wyjścia nie widzę :-) Dzięki wielkie za wszelkie porady.
- - - Updated - - -
Innego wyjścia nie widzę :-) Dzięki wielkie za wszelkie porady.
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
W dolnym mam jedno poli reszta tedgum + lemforder na zwrotnicy.
Mam poli na cały dół i leży sobie w garażu na półce. Nie ma sensu zakładać poli zamiast pływającej bo poliuretan jest przystosowany do pracy w osi śruby. Jak wejdziesz pod auto i podniesiesz je do góry, to zobacz jak pracuje zawieszenie. Jedynie przednie mocowania dolnych wahaczy chodzą w osi swojego otworu.
Tu masz foto poli, może nie widac aż tak bardzo ale wierz mi luz jest spory. Wszystko ładnie siedzi jak auto stoi ale jak zawieszenie zacznie pracować to niestety ale robi się porażka.
http://www.forum.alfaholicy.org/166/...ml#post1276644
Dodam, że to poli nic nie skrzypi i nie piszczy![]()
Super a powiedz mi ile juz przejechales na tedgumie, bo troche mnie zastanawia to ze poli, ktore jest duzo twardsze moze szybko wybic ta tuleje z tedguma.
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
ok 10tyś