Prośba to prośba
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Prośba to prośba
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Ok usunalem
Sent from my iPhone
Born to be wild.
8C widzialem w Veronie we Wloszech - dzwiek silnika miazdzy kompletnie nigdy nie slyszalem lepiej brzmiacego samochodu od 8C. 4C widzialem w ruchu w Luzern w Szwajcarii i brzmienie juz nie tak wysublimowane jak w 8C (8C poprostu gra , wydech wybrzmiewa) natomiast jak na 4 cylindrowca jest bardzo dobrze tylko bardziej pospolicie.
- - - Updated - - -
zazdroszczeile cie mniej wiecej ona wyniosla jesli mozna wiedziec ?
dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają a już na pewno nie publicznie.... daj na luz, chłopie....
a co do 8C, zazdroszczę, nadal uważam, że to auto powinno być produkowane tak samo, jak produkowane są różne ferarki, lamba i inne masy. To wspaniale auto, nietypowe, brzmiące.... ech, szkoda gadać, nie rozumiem kolesiów Serdżia....
Sergio! Ragazzo! Amore mio! Dove si trova la bella Giulia?
8C ma to słynne V8 maseratti, brzmi tak że można to sobie nagrać i słuchać cały dzień. A czemu nie produkują tego auta? Może dlatego że prowadzi się fatalnie...
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Na pewno nie prowadzi sie gorzej niz Brera czy Gulietta... A jednak te produkowali i produkuja na szeroka skale... Nie ma wiecej 8c bo bylaby konkurencja dla Ferrari i Maserati a to juz jest sprawa polityczna
Sent from my iPhone
Born to be wild.
W zeszłym tygodniu widziałem pierwszą 4C w Polsce w Carserwisie w Warszawie, jazdy wykluczone.
Kolor Rosso Competizione.
Wrażenia: to nie jest auto do jazdy na codzień. Oczekiwania na sportową Alfę chyba się własnie spełniły (pomijając 8C).
Samochód jest bardzo niski - conajwyżej widok na koła samochodów obok.
Nadwozie wykonane z karbonu i kompozytów.
Siedzi się płasko jak na podłodze, regulacja siedzień tylko w poziomie.
Ta mała kierownica jest bardzo fajna, wystarczająco gruba w chwycie.
Silnik zaraz za plecami
Wyświetlacz bardzo duży i mimo sporej ilości informacji dość czytelny.
Klimatyzacja jako opcja.
Żadnych dźwigni - tylko przyciski, ale to każdy widział na zdjęciach.
Samochód do frajdy posiadania, ale tylko dla bardzo bogatych koneserów.
Gdybym taką kupił to nie próbowałbym nią nawet jechać z salonu do domu bez lawety.
mareksz dlaczego?? To postawilbys w salonie jako model do ogladania zamiast jezdzic nią?
Fiat Tipo 2020 - Alfa Romeo 916 Spider 1996 - Ducati Multistrada 1100 2007 - Fiat Ducato Autolaweta 2002 - Nissan Leaf 2013
Mam chorobę zwaną ITALIA
To jest małe cudeńko, ale np. na tor gdzie conajwyżej sam zrobisz jej krzywdę.
Ilość narażeń w normalnym ruchu jest zbyt duża, zwyczajnie szkoda byłoby żeby walnął ją jakiś cymbał albo żeby szybę wybił pierwszy lepszy kamień.
Ona ma zresztą wyraźnie charakter pojazdu 'specjalnego', to jest auto do smakowania jazdy a nie do przemieszczania się.
Szkoda ze nie dali sie karnac po parkingumoim zdaniem 4c jest wygodniejsza w kabinie niz gtv. Pozycja za kierownica idealna, fotele troche za malo kubelkowe, mysle ze na ostrych lukach moga slabo trzymac plecy. Wsiadanie a wlasciwie wysiadanie to niezla gimnastyka, nie polecam paniom w spodniczkach
z gracja ciezko bedzie wysiasc
po za tym auto cudne! A z tym transportowaniem na lawecie to bym nie przesadzal...4c jest niewiele drozsza niz topowa wersja Brery. Ja juz odkladam kase
Sent from my iPhone
Born to be wild.