Czy taka rzeźba w ogóle jest możliwa - turbina od 20V 175CV do 10V 150CV?
Co z pompą CR, listwą i wtryskiwaczami?
Interesują mnie praktyczne doświadczenia, a nie rozważania teoretyczne.
Czy taka rzeźba w ogóle jest możliwa - turbina od 20V 175CV do 10V 150CV?
Co z pompą CR, listwą i wtryskiwaczami?
Interesują mnie praktyczne doświadczenia, a nie rozważania teoretyczne.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
juz byl gdzies taki temat w przeciagu ostatnich 2/3 miechow, poszukaj
Wiem, ale nie mogę tego znaleźć.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Chcesz coś osiągnąć konkretnego czy pada ci turbo i masz możliwość zamontowania innego?
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline