Ile tego Mixolu lejecie i czy tak bezpiecznie wlać Mixol ? A nie lepiej np Castrol Racing 2t, bądź Sthila ?
Ile tego Mixolu lejecie i czy tak bezpiecznie wlać Mixol ? A nie lepiej np Castrol Racing 2t, bądź Sthila ?
Nikt chyba Mixolu nie leje, wszyscy leją oleje 2T. Większość orlenowski Platinum, część 1051/52 od Liqui Molly, reszta różne wynalazki. Ale Mixolu chyba nikt![]()
Ja mam za darmo dostęp do Motula 2T pół syntetyk, leje, i różnicy nie widzę![]()
Pisałem o miksolu bo było to w latach gdy nic innego nie było.Dziś jeśli ktoś leje to półsyntetyk 2T.
witam. Po przeczytaniu całego wątku skusiłem się na dolanie orlen platinium moto 2t. Silnik na prawdę chodzi ciszej, a co mnie zdziwiło to to że nie ma już tego szarpnięcia silnikiem podczas odpalania. Dzisiaj nie mogłem uwierzyć że tak leciutko i płynnie odpala za każdym razem. Duuuża poprawa.
Caly watek:-) respekt choc mnie tez to kiedys naszlo:-) fajnie ze Ci pomoglo:-)
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
1.9 JTD "Mała", 2.4 JTD "Duża"
<=kliknij by zobaczyć ją na autoWcentrum
w historii:
1) Wartburg 353 1,0 (rocznika nie pamiętam),
2) Citroen GSA 1,3 1980r,
3) Citroen GS 1,3 1974r, (piękny zabytek)
4) Polonez Caro 1,6 LPG 1996r,
5) Honda Concerto 1,6 16v LPG 1993 (122hp i kochałem to auto!)
6) Ford Escort 1,8TD 1998 (nienawiść ma trwa do tej chwili do tego pojazdu)
7) Deawoo Nubira 1,6 16v LPG 1998
8) Daweoo Tico 0,8 LPG 1999
"Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale ci którzy są świadomi, ci którym zależy, ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - ci kupują Alfy" -
J. Clarkson
Dysponuję programem i kablem do diagnostykiw razie potrzeby pisać PW
No ze 2 dni czytałem ale temat mnie wciągną do tego stopnia że przeglądam również inne fora. Na bmw-sport i jeszcze na jakims polecali właśnie ten wątek z naszego forum. Przed alfą miałem bmw e46 320d z 2000r. Lałem tylko ON z orlenu i nic poza tym. Paiętam jak wymieniałem filtr paliwa przy ponad 245 tys. przebiegu i znalezione tam opiłki. Pomyślałem że pompa długo już nie pociągnie i sprzedałem auto. Teraz wiem że jedno jest pewne. Dzisiejszy ON nie zapewnia właściwego smarowania pompy. Szkoda że wcześniej nie dowiedziałem się o dolewaniu olejów 2T.
Jak obiecałem przejechane 800 km z 2T i porównanie
Korekta paliwa (cylinder 1) Korekta paliwa (cylinder 2) Korekta paliwa (cylinder 3) Korekta paliwa (cylinder 4) Temperatura wody mm³/w mm³/w mm³/w mm³/w °C przed 1,49 -0,61 1,07 -1,96 75,16 1,53 -0,63 1,07 -1,97 75,16 1,54 -0,64 1,06 -1,95 75,16 po przejechaniu 800 km 0,76 -0,32 1,26 -1,7 75,36 0,77 -0,32 1,25 -1,72 75,36 0,81 -0,34 1,27 -1,74 75,46
Chyba następuje poprawa choć cudów nie ma. Ale będę sobie dalej dolewał zobaczymy co się będzie działo. Silnik na pewno pracuje ciszej i tak nie klekoce jak przedtem.
po przejechaniu 800 km przy obrotach około 1900 -0,21 -0,22 0,06 0,37 84,96 -0,2 -0,29 0,14 0,36 85,06 -0,17 -0,25 0,1 0,32 85,26 -0,24 -0,28 0,1 0,45 85,26 -0,27 -0,25 0,06 0,46 85,46
Ostatnio edytowane przez Włodek ; 03-03-2014 o 12:49
Amantes amentes
Zakochani są jak szaleńcy.
A powiedzcie mi bo ja sobie dolewam cały czas olej 2T, korekty mi się poprawiły no ale wczoraj rozmawiałem z facetem z Fiata na temat tego dolewania, mówił mi że poprzez dolewki paliwo staje się cięższe, przez co trudniej przechodzi przez dziurki wtrysków, jednocześnie je zapychając, powiedział mi że takie dolewanie miało sens w starych dislach gdzie ciśnienie paliwa było o wiele mniejsze. W sumie to ma rację czy nie ?.