Strona 72 z 175 PierwszyPierwszy ... 22626364656667686970717273747576777879808182122172 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 711 do 720 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #711
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Ile tego Mixolu lejecie i czy tak bezpiecznie wlać Mixol ? A nie lepiej np Castrol Racing 2t, bądź Sthila ?

  2. #712
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Nikt chyba Mixolu nie leje, wszyscy leją oleje 2T. Większość orlenowski Platinum, część 1051/52 od Liqui Molly, reszta różne wynalazki. Ale Mixolu chyba nikt

  3. #713
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Ja mam za darmo dostęp do Motula 2T pół syntetyk, leje, i różnicy nie widzę
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

  4. #714
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar motodoktor1
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    RZESZÓW
    Auto
    ALFA 159 SW 2.4JTDm 210KM/250 KM by Weloo i 3200GT 2001 375KM V8
    Postów
    544

    Domyślnie

    Pisałem o miksolu bo było to w latach gdy nic innego nie było.Dziś jeśli ktoś leje to półsyntetyk 2T.

  5. #715
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Sandacz1
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Płock/Choszczno
    Auto
    159 1.9Jtdm 16V
    Postów
    145

    Domyślnie

    witam. Po przeczytaniu całego wątku skusiłem się na dolanie orlen platinium moto 2t. Silnik na prawdę chodzi ciszej, a co mnie zdziwiło to to że nie ma już tego szarpnięcia silnikiem podczas odpalania. Dzisiaj nie mogłem uwierzyć że tak leciutko i płynnie odpala za każdym razem. Duuuża poprawa.

  6. #716
    Użytkownik Romeo Avatar Tallmen
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    156 '02 1.9JTD 115KM ; 156 SW '01 2.4JTD 140 KM
    Postów
    677

    Domyślnie

    Caly watek:-) respekt choc mnie tez to kiedys naszlo:-) fajnie ze Ci pomoglo:-)

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
    1.9 JTD "Mała", 2.4 JTD "Duża" <=kliknij by zobaczyć ją na autoWcentrum
    w historii:
    1) Wartburg 353 1,0 (rocznika nie pamiętam),
    2) Citroen GSA 1,3 1980r,
    3) Citroen GS 1,3 1974r, (piękny zabytek)
    4) Polonez Caro 1,6 LPG 1996r,
    5) Honda Concerto 1,6 16v LPG 1993 (122hp i kochałem to auto!)
    6) Ford Escort 1,8TD 1998 (nienawiść ma trwa do tej chwili do tego pojazdu)
    7) Deawoo Nubira 1,6 16v LPG 1998
    8) Daweoo Tico 0,8 LPG 1999


    "Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale ci którzy są świadomi, ci którym zależy, ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - ci kupują Alfy" -
    J. Clarkson


    Dysponuję programem i kablem do diagnostyki w razie potrzeby pisać PW

  7. #717
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Sandacz1
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Płock/Choszczno
    Auto
    159 1.9Jtdm 16V
    Postów
    145

    Domyślnie

    No ze 2 dni czytałem ale temat mnie wciągną do tego stopnia że przeglądam również inne fora. Na bmw-sport i jeszcze na jakims polecali właśnie ten wątek z naszego forum . Przed alfą miałem bmw e46 320d z 2000r. Lałem tylko ON z orlenu i nic poza tym. Paiętam jak wymieniałem filtr paliwa przy ponad 245 tys. przebiegu i znalezione tam opiłki. Pomyślałem że pompa długo już nie pociągnie i sprzedałem auto. Teraz wiem że jedno jest pewne. Dzisiejszy ON nie zapewnia właściwego smarowania pompy. Szkoda że wcześniej nie dowiedziałem się o dolewaniu olejów 2T.

  8. #718
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    Nikt chyba Mixolu nie leje, wszyscy leją oleje 2T. Większość orlenowski Platinum, część 1051/52 od Liqui Molly, reszta różne wynalazki. Ale Mixolu chyba nikt
    Mixol jest to olej do 2T Tyle, że jest to olej o słabiutkich paramtetrach, pamiętający lata zapewne 70 i trochę wcześniejsze.

  9. #719
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Jak obiecałem przejechane 800 km z 2T i porównanie
    Korekta paliwa (cylinder 1) Korekta paliwa (cylinder 2) Korekta paliwa (cylinder 3) Korekta paliwa (cylinder 4) Temperatura wody
    mm³/w mm³/w mm³/w mm³/w °C
    przed
    1,49 -0,61 1,07 -1,96 75,16
    1,53 -0,63 1,07 -1,97 75,16
    1,54 -0,64 1,06 -1,95 75,16
    po przejechaniu 800 km
    0,76 -0,32 1,26 -1,7 75,36
    0,77 -0,32 1,25 -1,72 75,36
    0,81 -0,34 1,27 -1,74 75,46

    po przejechaniu 800 km przy obrotach około 1900
    -0,21 -0,22 0,06 0,37 84,96
    -0,2 -0,29 0,14 0,36 85,06
    -0,17 -0,25 0,1 0,32 85,26
    -0,24 -0,28 0,1 0,45 85,26
    -0,27 -0,25 0,06 0,46 85,46
    Chyba następuje poprawa choć cudów nie ma. Ale będę sobie dalej dolewał zobaczymy co się będzie działo. Silnik na pewno pracuje ciszej i tak nie klekoce jak przedtem.
    Ostatnio edytowane przez Włodek ; 03-03-2014 o 12:49
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  10. #720
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    A powiedzcie mi bo ja sobie dolewam cały czas olej 2T, korekty mi się poprawiły no ale wczoraj rozmawiałem z facetem z Fiata na temat tego dolewania, mówił mi że poprzez dolewki paliwo staje się cięższe, przez co trudniej przechodzi przez dziurki wtrysków, jednocześnie je zapychając, powiedział mi że takie dolewanie miało sens w starych dislach gdzie ciśnienie paliwa było o wiele mniejsze. W sumie to ma rację czy nie ?.

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory