Szukasz zaczepki ?nie tylko ja napisałem taką opinie . Te Twoje doświadczenie może być nieprzydatne dla kogoś kto nie jeżdzi na autostradzie z predkością 200k/h czy w KJSachNapisał blackalfa166
Szukasz zaczepki ?nie tylko ja napisałem taką opinie . Te Twoje doświadczenie może być nieprzydatne dla kogoś kto nie jeżdzi na autostradzie z predkością 200k/h czy w KJSachNapisał blackalfa166
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Jeśli chodzi o moją jazdę to faktycznie trochę mnie denerwuje jak chamuję ze 180 do 90 i mi drży pedał chamulca, nie wiem natomiast czy to wina klocków czy może tarczy. Jeżdżę głównie po mieście ale czasami bywa że się rozpędzę i wtedy mi to chamowanie przeszkadza.
Może być że masz lekko krzywe tarczeNapisał Marcin166
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
To na cholere polemizujesz, załóż jakieś zwykłe syfy i jeździj dalej jak dziadek w kapeluszu.Napisał 75andrew155
Co to miało być :shock: Ja nie polemizuje o swoich klockach.To na cholere polemizujesz, załóż jakieś zwykłe syfy i jeździj dalej jak dziadek w kapeluszu.
_________________
Kolega prosił o radę jakie klocki jak się domyslam na orginalne tarcze i napisałem jw. jeżeli ostro jezdzi to faktycznie niech zakłada zestaw z najwyższej półki Tarcze , klocki, przewody i zmieni płyn na sportowy .Myślisz że wszyscy którzy mają orginały jeżdżą jak dziadki w kapeluszu a gdy pocisną to te zestawy są do bani??
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
75andrew155, bosniak_sg, spokojnie Panowie, nie ma co skakać sobie do gardeł.
Powiem tak, Marcin166, czy Twoim autem jeździ tez małżonka lub ktos inny oprócz Ciebie? Jeśli tak, to Redów nie zakladaj, może to sie skonczyc tym ze przy porannym wyjezdzie z domu i pierwszych hamowaniach zatrzyma sie .... u kogoś w tylnym zderzaku ;]
O Greenach mam takie sobie zdanie, troche lepsze niz odpowiednik fabrycznego klocka Ferodo Premier. Ze swojej strony moge polecic konfiguracje Ferodo DS Performance i do tego dobra tarcza, pełna seryjna w polaczeniu z tym klockiem za dlugo nie pociagnie.
W tej chwili w moim aucie jak widac w podpisie mam włozone Mikody GT [zaryzykowalem bo chwilowo nie mialem kasy na cos pokroju EBC ale nie załuje, za ta cenen bardzo dobry produkt] w połaczeniu z Ferodo FDS1052 i jest bardzo dobrze, bo seryjnie V6 ma kiepskie hamulce, zerknalem na szybko w katalog Ferodo, i po wymiarach plus kształcie klocka i jego mocowan do twojego zacisku pasował na 99% bedzie klocek hamulcowy od 156 2,5 V6.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Patrząc na wykres na stronce http://www.ebcbrakes.pl/ wnioskuję że redy podobnie jak greeny działają efektywnie od 0 st.Napisał GrzesiekK.
Marcin166, wykres wykresem zycie pokazuje co innego, gdy mailem Redy w polaczeniu z Brembo Max, pierwszy wyjazd z osiedla i na prostej opieralem sobie lekko na jakies 30m noge na hamulcuw celu zagrzania klockow i juz dzialalo wszystko jak nalezy, inaczej pierwsze hamowanie to bylo ....... hmmm prawie brak hamowania i gdyby ktos z podporzadkowanej mi wymusil siedzialbym w jego boku;]
pzdr. Grzesiek
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
1. A w przypadku ferodo DS nie ma takich problemów na zimnych klockach?Napisał GrzesiekK.
2. Ile kosztują takie klocki - ferodo DS?
3. Moje standardowe tarcze są jeszcze dobre. Czy warto założyć ferodo DS i do tego lepsze tarcze (jakie?)? Ile to by mnie kosztowało +/-?
4. Czy może lepiej założyć greeny i zjecha ćtarcze do końca, a później wymienić tarcze i klocki na lepsze?
Bardzo proszę o odpowiedzi.
Marcin166, z Ferodo nie mialem nigdy takich problemów, co do ceny, no tanie nie sa, kupowalem juz jakis czas temu, mysle zed kolo 300zl na przód trzeba szykowac w tej chwili, co do tarcz, sportowy klocek pracuje z innym zakresie temp niz fabryczny, sporo wyzszej, polaczenie tarczy po sporym przebiegu z nowym sportowym klockiem bardzo szybko konczy sie biciem na kierownicy z racji przegrzania tarczy.
Jak chcesz pozostawic swoje tarcze, powiem tak, dojezdzij je na zwyklych klockach i dopiero bierz sie za upgrade hamulców, i od razu wtedy wymien plyn hamulcowy na swiezy przynajmniej DOT 5.1 i odbiduj kolo 200zł na przewody w stalowym oplocie, nie poznasz auta.
pzdr. Grzesiek
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts