Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Protokół K-Line, CAN, 9141, KWP2000.

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie Protokół K-Line, CAN, 9141, KWP2000.

    poniżej dokumentacja dla osób zainteresowanych protokołami transmisji w autach..... dokumenty można znależć w sieci ale zawsze to lepiej mieć pod ręką jak ktos zainteresowany co diagnoskop podaje do wtyczki OBDII... Trudno się to czyta....
    Ostatnio edytowane przez euroscan ; 04-03-2014 o 19:28

  2. #2
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    A będziesz odpowiadał na pytania?

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - to jest dość stara dokumentacja, autorzy takich programów jak MES, alfaOBD stosuja nowsze algorytmy ale protokoły pozostaja te same.
    - ale żawsze jest możliwość podpięcia CAN analizatora, analizatora USB, Rs-232 i zobaczenia co tak na prawde jest wysyłane do gniazdka OBDII i co ECU odpowiada.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    ja tylko przeczytałem 9141 i tak 90 procent nic z tego nie rozumiem, opis protokołów jest zawsze pisany trudnym językiem.....

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Tylko, że linii 7 picoscope nie chce dekodować, za duże chyba napięcie RS322/UART. Dekoduje między napięciami od 0 – 5,5V, chyba. Więc nie wiem, czym to dekodować? To inny rodzaj sygnału jest, chyba. Poza tym w JTS jest o 1V napiecie niższe na linii K niż w TS.

    Przeczytałam, a więc muszę przeczytać jeszcze raz.

    Te tabeli z ID xxx co się krzyżują – to są zakodowane protokoły? Nie wiem, jak z tego korzystać.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-05-2015, 20:24
  2. 147 black line
    Utworzone przez pieta w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-01-2013, 01:25
  3. KWP2000 lub Galletto1260 145 1.9JTD
    Utworzone przez przemoo84 w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-07-2010, 16:32
  4. KWP2000 złącze diagnostyczne
    Utworzone przez Kayrol w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-03-2010, 14:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory