Ewentualne luzy paska podczas pracy niweluje napinacz ze spręzyną. Napinacz ma otwór i od srtony silnika też jest otwór. Ustawiasz napinacz tak żeby otwory się pokrywały, wkładasz coś(np. pręcik), żeby zablokować. Potem zakładasz pasek i rolkę z mimośrodem dokręcasz tak, żeby można było bez problemu wyciągnąc pręcik. Cała filozofia. Wtedy pasek jest napięty tak jak trzeba.
Ta rolka z mimośrodem na pewno nie jest napinaczem koła pasowego klimatyzacji. To nie logiczne nawet![]()
Ostatnio edytowane przez gonzo ; 20-03-2014 o 12:20
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Kolega gonzo dobrze mowi. Pasek napina się za pomocą rolki z mimośrodem, a sprężynowy tylko niweluje drgania.
Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html
Witam
Pompa wspomagania oryginał nowa na zamówienie w cenie 1619zł lub pompa wspomagania oryginalna odnowiona na zamówienie w cenie 1325zł plus 100zł kaucji (którą zwracam, po odesłaniu nam starej pompy). Czas realizacji zamówienia 2dni robocze u mnie. Jeszcze jest możliwość zamówienia pompy TRW w cenie 1070zł, po odesłaniu starej możemy zejść z ceny do 890zł, czas realizacji ok 2 dni robocze u mnie.
Napinacz paska klimatyzacji oryginał na zamówienie w cenie 306zł lub SKF w cenie 198zł (24h u mnie)
pozdrawiam
W dniu 2014-03-17 10:07:04 użytkownik ASL_ Magazyn_WAW <magazyn@asl.com.pl> napisał:
Witam
Mam pytanie, czy dostane u państwa pompę wspomagania do alfy Romeo 166 2.4 jtd VIN ZAR93600000061502 oraz Rolke prowadzącą z mimośrodem która jest usytuowana pomiędzy sprężarką klimatyzacji a kołem pasowym.
Dziękuję i pozdrawiam
--
tanifiat Andrzej Burzyński W pytaniach o części bardzo prosze podawać nr nadwozia auta - VIN 17-cyfrowy dane do wpłat: PKO BP S.A. O/EŁK 49 1020 4724 000038020005 6812 MOTOZBYT UL. SUWALSKA 77 19-300 EŁK
to jest mail na potwierdzenie z ASO w Ełku, nie chce mi się bawić ani komuś coś udowadniać. Rafał przecież kupiłem od ciebie tą część i od razu wiedziałeś o co chodzi :p
Jacek teraz to nie wiem o co Ci chodzi.
Może chodzi tylko o nazwanie rzeczy po imieniu.
Napinacz paska klimatyzacji, rozumiem, ale Ty pisałeś o napinaczu sprężarki klimatyzacji, tego już nie mogę zrozumiećSama sprężarka nie ma żadnego napinacza tylko zwykłe koło pasowe.
Ostatnio edytowane przez gonzo ; 20-03-2014 o 12:40
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
wytłuszczonym drukiem, reszta jest nieważna.Zobacz co napisali napinacz paska klimatyzacji to jest rolka z mimośrodem. A co do napinacza przed kołem pasowym po coś jest sruba na 32 i imbus w środku, czyżby do naciągnięcia?? Aczkolwiek zmieniamy temat :p
Jest nasadka 32 tylko poto aby ustawić napinacz sprężynowy we właściwej pozycjiResztę roboty robi rolka z mimośrodem
hehe post za postDlatego mówię piszemy o tym samy, chodzi tylko o nazwanie rzeczy po imieniu
![]()
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Gonzo dobrze pisze. JA tylko dodam ze nieumiejetne napięcie paska 6pk wykonczylo mi lozysko w sprezarce klimy za ktora dalem ponad 1000. Sprezarke wymienial mi warsztat i oni napinali pasek I standardowo dali dupy. Pasek napina sie tak jak gonzo pisal. Gwóżdz w dziure w napinaczu ze sprezyna i napinamy mimosrodem tak aby po dokreceniu kola z mimosrodem swobodnie wyjac ten gwozdz. W innym wypadku lozysko od sprezarki klimy dostaje w dupe poniewaz kolo na niej jest zbyt mocno sciągniete przez pasek. Pasek 6pk nie musi byc naciagniety niewiadomo ile tylko tyle zeby kolo pasowe krecilo wszystkimi rolkami.
PS i pasek oryginal w fabryce montowali DAYCO. jak ktos chce kupic to co fabryka wsadzala niech bierze dayco
[C