Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 65

Temat: Piszczenie z okolic osprzętu paska kinowego - skąd dochodzi? JTD

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Cytat Napisał motodoktor1 Zobacz post
    Witam!Miałem taki problem.Ustał po zamontowaniu paska o rozmiar krótszego z tą samą ilością rowków oczywiście.
    A skąd taki pasek dorwałeś takla sama ilość ząbków a krótszy mija się z logiką??

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Bo chodzi przecież o pasek osprzętu to tam masz rowki nie ząbki.

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Ewentualne luzy paska podczas pracy niweluje napinacz ze spręzyną. Napinacz ma otwór i od srtony silnika też jest otwór. Ustawiasz napinacz tak żeby otwory się pokrywały, wkładasz coś(np. pręcik), żeby zablokować. Potem zakładasz pasek i rolkę z mimośrodem dokręcasz tak, żeby można było bez problemu wyciągnąc pręcik. Cała filozofia. Wtedy pasek jest napięty tak jak trzeba.

    Ta rolka z mimośrodem na pewno nie jest napinaczem koła pasowego klimatyzacji. To nie logiczne nawet
    Ostatnio edytowane przez gonzo ; 20-03-2014 o 12:20
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    Kolega gonzo dobrze mowi. Pasek napina się za pomocą rolki z mimośrodem, a sprężynowy tylko niweluje drgania.
    Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
    Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Witam

    Pompa wspomagania oryginał nowa na zamówienie w cenie 1619zł lub pompa wspomagania oryginalna odnowiona na zamówienie w cenie 1325zł plus 100zł kaucji (którą zwracam, po odesłaniu nam starej pompy). Czas realizacji zamówienia 2dni robocze u mnie. Jeszcze jest możliwość zamówienia pompy TRW w cenie 1070zł, po odesłaniu starej możemy zejść z ceny do 890zł, czas realizacji ok 2 dni robocze u mnie.

    Napinacz paska klimatyzacji oryginał na zamówienie w cenie 306zł lub SKF w cenie 198zł (24h u mnie)

    pozdrawiam

    W dniu 2014-03-17 10:07:04 użytkownik ASL_ Magazyn_WAW <magazyn@asl.com.pl> napisał:
    Witam
    Mam pytanie, czy dostane u państwa pompę wspomagania do alfy Romeo 166 2.4 jtd VIN ZAR93600000061502 oraz Rolke prowadzącą z mimośrodem która jest usytuowana pomiędzy sprężarką klimatyzacji a kołem pasowym.
    Dziękuję i pozdrawiam



    --
    tanifiat Andrzej Burzyński W pytaniach o części bardzo prosze podawać nr nadwozia auta - VIN 17-cyfrowy dane do wpłat: PKO BP S.A. O/EŁK 49 1020 4724 000038020005 6812 MOTOZBYT UL. SUWALSKA 77 19-300 EŁK

    to jest mail na potwierdzenie z ASO w Ełku, nie chce mi się bawić ani komuś coś udowadniać. Rafał przecież kupiłem od ciebie tą część i od razu wiedziałeś o co chodzi :p

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Jacek teraz to nie wiem o co Ci chodzi.

    Może chodzi tylko o nazwanie rzeczy po imieniu.
    Napinacz paska klimatyzacji, rozumiem, ale Ty pisałeś o napinaczu sprężarki klimatyzacji, tego już nie mogę zrozumieć Sama sprężarka nie ma żadnego napinacza tylko zwykłe koło pasowe.
    Ostatnio edytowane przez gonzo ; 20-03-2014 o 12:40
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    wytłuszczonym drukiem, reszta jest nieważna.Zobacz co napisali napinacz paska klimatyzacji to jest rolka z mimośrodem. A co do napinacza przed kołem pasowym po coś jest sruba na 32 i imbus w środku, czyżby do naciągnięcia?? Aczkolwiek zmieniamy temat :p

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Cytat Napisał gonzo Zobacz post
    Jacek teraz to nie wiem o co Ci chodzi.

    Może chodzi tylko o nazwanie rzeczy po imieniu.
    Napinacz paska klimatyzacji, rozumiem, ale Ty pisałeś o napinaczu sprężarki klimatyzacji, tego już nie mogę zrozumieć Sama sprężarka nie ma żadnego napinacza tylko zwykłe koło pasowe.
    jasne ale ja nie mówię o samym napinaczu w klimatyzacji tylko przed lub za nią, zależy z której strony sie patrzy

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Jest nasadka 32 tylko poto aby ustawić napinacz sprężynowy we właściwej pozycji Resztę roboty robi rolka z mimośrodem

    hehe post za post Dlatego mówię piszemy o tym samy, chodzi tylko o nazwanie rzeczy po imieniu
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  10. #20
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Gonzo dobrze pisze. JA tylko dodam ze nieumiejetne napięcie paska 6pk wykonczylo mi lozysko w sprezarce klimy za ktora dalem ponad 1000. Sprezarke wymienial mi warsztat i oni napinali pasek I standardowo dali dupy. Pasek napina sie tak jak gonzo pisal. Gwóżdz w dziure w napinaczu ze sprezyna i napinamy mimosrodem tak aby po dokreceniu kola z mimosrodem swobodnie wyjac ten gwozdz. W innym wypadku lozysko od sprezarki klimy dostaje w dupe poniewaz kolo na niej jest zbyt mocno sciągniete przez pasek. Pasek 6pk nie musi byc naciagniety niewiadomo ile tylko tyle zeby kolo pasowe krecilo wszystkimi rolkami.
    PS i pasek oryginal w fabryce montowali DAYCO. jak ktos chce kupic to co fabryka wsadzala niech bierze dayco
    [C

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 05:39
  2. [164] Rolki paska osprzętu do 3.0 24V
    Utworzone przez tadzik128 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-04-2015, 16:27
  3. Łożyska rolek paska osprzętu - da się wymienić?
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-02-2015, 17:38
  4. [155] Okropne piszczenie z okolic napędu paska wielorowkowego - napinacz lub pompa
    Utworzone przez GrzesiuŻar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 23-01-2012, 17:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory