Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 65

Temat: Piszczenie z okolic osprzętu paska kinowego - skąd dochodzi? JTD

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Nie zgodzę się ale ok. nie będziemy się przepychać prawda. Ważne że wszyscy wiedzą o co chodzi A jak by tego nie nazwać, ważne aby koledze przestało piszczeć

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacek83 Zobacz post
    Nie zgodzę się ale ok. nie będziemy się przepychać prawda. Ważne że wszyscy wiedzą o co chodzi A jak by tego nie nazwać, ważne aby koledze przestało piszczeć
    Jak zrobisz inaczej niż kolęd,y pisza będzie źle, ale to już twój wybór.
    Była ALFA ROMEO 166 2,4jtd
    Jest ALFA ROMEO 166 3,0V6 FL http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rafal0717.html

  3. #23
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar marian666666
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    166 2.5 V6
    Postów
    242

    Domyślnie

    no normalnie mimośród daje się do góry, przytrzymuje gwoźdźiem / śrubokrętem czy czymś tam, następnie zakłada pasek wielorowkowy na wszystkie elementy, puszcza się mimośród i gotowe

    i wszystko napięte i musi hulać

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Ale ja napinam tak jak piszecie i wiem że tak jest poprawnie więc nie rozumiem.... Piszę o samym nazewnictwie rolki z mimośrodem. end

  5. #25
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar b-ski
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    PiotrkĂłw Trybunalski, Poland
    Auto
    Bella 166 2,4jtd Millenium
    Postów
    754

    Domyślnie

    uuułaaa dzięki Panowie, się naczytałem za jakiś tydzień będę rozbierał przód(wysyłam soczewki do regeneracji) to wszystko wyczyszczę, sprawdzę łożysko na klimie i obejrzę sprzęgiełko na alternatorze, mam też już specjalny preparat do pasków klinowych. Zastanawia mnie jeszcze fakt, że po złożeniu wszystkiego do kupy przez 2 dni było ok. bez pisków, a później jakby się wszystko ułożyło i problem/piskanie powróciło. Ja naciągałem pasek w następujący sposób, zablokowałem napinacz, założyłem pasek, napiąłem go maxymalnie mimośrodem i odbezpieczyłem napinacz i to tyle. Dziś rano myślałem, że się zapadnę pod ziemię jak jechałem do pracy...

  6. #26
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Lucas
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Chojna
    Auto
    AR 156 2.4JTD '99 136KM, AR 156 SW TI 20V 175km
    Postów
    268

    Domyślnie

    Zanim zaczniesz wszystko rozbierać, czyścić, wymieniać to mam dla ciebie takie zadanie na weekend:
    wjedź na kanał, ściągnij osłonę dolną silnika, uruchom silnik i przyjrzyj się paskowi na linii rolka 'napinacza' tłumika drgań - rolka alternatora; jestem na 99% przekonany, że na tym króciutkim odcinku twoim oczom ukaże się widok biegnącego pod lekkim skosem paska, który jest przez ów napinacz w trakcie jego pracy, spychany na zewnątrz i pod lekkim ukosem wpada na rolkę alternatora;
    owo przesuwanie się paska na rolce tłumika drgań powoduje pisk, który ustaje jak nasmarujesz pasek.
    Rozwiązań problemu jest kilka, ale najpierw sprawdź, czy to to.
    AR 156 2,4JTD 136KM '99 Blue Cosmo met.
    Nissan Navara 4x4 D22 DoubleCab 2,5TD 103KM '01
    Polcomtex.pl - usługi brukarskie

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar b-ski
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    PiotrkĂłw Trybunalski, Poland
    Auto
    Bella 166 2,4jtd Millenium
    Postów
    754

    Domyślnie

    Słuszna uwaga, sprawdzę to może uda mi się jutro, dzięki

    Tapnięte z SM-N9005
    Ostatnio edytowane przez b-ski ; 21-03-2014 o 10:40

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iwok
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    okolice Poznania
    Auto
    już nie alfa :)
    Postów
    499

    Domyślnie

    Też mam ten problem. Pojawił sie po wymianie alternatora na nowy. Wymieniłem na nowy continentala. Chodził cicho przez 3 dni - teraz znowu zaczyna świergotać. Po kapnięciu wodą cichnie, na moment. Chciałem wymieniać sprzęgiełko altka, ale mechanik mówi, że bez sensu. Nie wiem juz co z tym zrobic.



  9. #29
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    przeciez bylo milion razy ze pasek conti jest troche dluzszy i piszczy. zakladaj gates.

  10. #30
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar b-ski
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    PiotrkĂłw Trybunalski, Poland
    Auto
    Bella 166 2,4jtd Millenium
    Postów
    754

    Domyślnie

    Dzisiaj się zrobiło ciepło i jak ręką odjął, cisza nawet przy odpalaniu musze na dniach to ogarnąć bo pewnie to tylko chwilowe.

    Tapnięte z SM-N9005

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 05:39
  2. [164] Rolki paska osprzętu do 3.0 24V
    Utworzone przez tadzik128 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-04-2015, 16:27
  3. Łożyska rolek paska osprzętu - da się wymienić?
    Utworzone przez dcfan w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-02-2015, 17:38
  4. [155] Okropne piszczenie z okolic napędu paska wielorowkowego - napinacz lub pompa
    Utworzone przez GrzesiuŻar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 23-01-2012, 17:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory