mialem w rece obydwa paski, i mimo ze sa niby tej samej dlugosci to nie byly, zmienilem conti na gates i cisza![]()
ale sprawdz jeszcze to chodzenie paska na napinaczu, odpal silnik i docisnij czyms napinacz w okolicy sruby imbusowej, jak przestanie piszczec to napinacz do wymiany.
tutaj masz kupe pasków do każdego podmodelu
http://www.iparts.pl/auto-czesci/pas...08-100431.html
ja w 2.5 v6 nie wiem jakiej firmy zakładałem ale na pewno nie Contitech oraz Gates, pasek jest dość krótki i sprawuje się bardzo dobrze, znaczy lepiej od poprzedniego - koreańskiego, który był kilka cm dłuższy : >
Ja mam dayco. Zero problemów. W bagażniku mam jeszcze opakowanie, sprawdzę oznaczenie dzisiaj i dam znać jaki to dokładnie.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Dayco powinien być 1740K6
-------
Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".
W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą![]()
proszę dzwonić 792 465-368
To ja już zgłupiałem, co tam piszczy w końcu ? Pasek klinowy czy sam napinacz ? Mam ten sam problem w 147.
Nie ma chyba reguły co do tego paska :/ chociaż u tak chyba kupię nowy, zawsze stałem za paskami geats ale teraz to już sam nie wiem
Tapnięte z SM-N9005