Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 83

Temat: Sam naprawiam

  1. #61
    Użytkownik Świeżak Avatar ipIV
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    Punto Evo 1,4 Multiair Turbo 135KM
    Postów
    90

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    Czy to niebieskie na ostatnim zdjeciu to jakaś taśma uszczelniająca została nawinięta?
    Fabrycznie oblane jest jakąś masą uszczelniającą.



    Równą stówkę w ASO dałem za ten filterek. Co rozrząd lub 70-80 tys km imho pozycja obowiązkowa do wymiany.



    5 dni temu wymieniłem olej przekładniowy -> Tak samo jest uszczelniony korek spustowy oleju ze skrzyni C510. -> http://fiatpunto.com.pl/topic46383.html Ale ponowne wkręcenie bez żadnych dodatkowych uszczelnień - jest sucho


    Cytat Napisał pieta Zobacz post
    Pozdrowienia od obecnie maloaktywnego uzyszkodnika zaprzyjaźnionego forum.
    I wzajemnie
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSCN2913.jpg
Wyświetleń:	608
Rozmiar:	85.5 KB
ID:	125913   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSCN2914.jpg
Wyświetleń:	618
Rozmiar:	81.4 KB
ID:	125914   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSCN2915.jpg
Wyświetleń:	609
Rozmiar:	70.3 KB
ID:	125915   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSCN2916.jpg
Wyświetleń:	634
Rozmiar:	68.5 KB
ID:	125916   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSCN2917.jpg
Wyświetleń:	631
Rozmiar:	90.5 KB
ID:	125917  

    Ostatnio edytowane przez ipIV ; 26-03-2014 o 16:24

  2. #62
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Rozumiem, myślałem że wyczysciłeś stary i poszedł z powrotem na swoje miejsce. A nie wystarczyło go tylko wyczyścić jakimś dobrym srodkiem do rozpuszczania osadów ? W koncu to tylko metalowa siatka- chyba tam sie nie ma co zużywać? No chyba że wymieniałeś ze wzgledu wlaśnie na to uszczelnienie gwintu . U mnie własnie stuknęło 40 tyś więc na dniach bedzie kolejna wymiana oleju, zastanawiam się czy faktycznie kupować to ustrojstwo , niektorzy pisali że tylko czyszczą

  3. #63
    Użytkownik Świeżak Avatar ipIV
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    Punto Evo 1,4 Multiair Turbo 135KM
    Postów
    90

    Domyślnie

    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    Rozumiem, myślałem że wyczysciłeś stary i poszedł z powrotem na swoje miejsce. A nie wystarczyło go tylko wyczyścić jakimś dobrym srodkiem do rozpuszczania osadów ? W koncu to tylko metalowa siatka- chyba tam sie nie ma co zużywać?
    Ta siatka jest imho z tworzywa sztucznego. Specjalnie nie chce mi się babrać w czyszczenie tego w każdym razie 100% IPA + szczoteczka do zębów myślę że dałaby radę A poza tym w serwisówce jest napisane ze jak się to wykręci to należy wymienić - zapewne przez uszczelnienie. Nie wiem czy taśma teflonowa nadaje się jako uszczelniacz do oleju w temp 120-130+ *C Więc żeby oszczędzić sobie ewentualny problem z nieszczelnością tego wolałem nówkę. 100zł to nie kosmiczne pieniądze raz na te 3-4 lata co rozrząd



    Cytat Napisał tx555 Zobacz post
    U mnie własnie stuknęło 40 tyś więc na dniach bedzie kolejna wymiana oleju, zastanawiam się czy faktycznie kupować to ustrojstwo , niektorzy pisali że tylko czyszczą
    Ja bym zrobił 1-2mc przed wymianą napędu rozrządu Bo i będzie okazja do skontrolowania a jak przy wyjmowaniu pasek się zbrudzi olejem to nie będzie tragedii

  4. #64
    Użytkownik Świeżak Avatar ipIV
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    Punto Evo 1,4 Multiair Turbo 135KM
    Postów
    90

    Domyślnie

    Spróbowałem to wyczyścić IPA - ciężko :> Może jakimś środkiem do czyszczenia silnika? Pamiętam ze ładnie schodził nalot z oleju. Z tym ze to jest kombinowanie jak kulawy pod górkę Lepiej kupić i mieć spokój.

    Poza tym ten oring na końcu też wypadałoby wymienić A tego w ASo się nie dostanie chyba :>
    Ostatnio edytowane przez ipIV ; 26-03-2014 o 19:18

  5. #65
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Przy okazji mam pytanie, czy zna ktoś lub wie gdzie można znaleźć wymiary korka spustowego miski olejowej z 1.4 MA? Potrzebuje takie dane jak średnica gwintu,skok gwintu i długość korka

  6. #66
    Użytkownik Świeżak Avatar ipIV
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    Punto Evo 1,4 Multiair Turbo 135KM
    Postów
    90

    Domyślnie

    Długość korka ok 1cm... skok na "moje oko" to 1mm, M10 (klucz 17).

    http://www.alfaworkshop.co.uk/images/379-9-800.jpg

    http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_g...r_change.shtml

    Ale to pi*drzwi. Jedyna pewna wartość to klucz 17. Nie oznacza to sruby M10... niestety śruby fiata są w większości "nienomralne" W PII np. miałem M10 na klucz 15.... Albo M12 na 17 a nakrętka M12 na klucz 19.
    Ostatnio edytowane przez ipIV ; 26-03-2014 o 21:39

  7. #67
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ten niebieski smar to pasta uszeczelniająca, taka olejo-benzyno-temepraturo odporna.
    - dzięki za p/n filtra Uniair, jak czyściłem ten filtr to mi w sklepie powiedzieli że nie mają p/n.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #68
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    Mito
    Postów
    7

    Domyślnie

    Witam,

    koledzy czy ma ktoś SERVICE manual do MiTo?
    pozdrawiam
    Bartek

  9. #69
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ja mam tylko to, kody bledów nie tylko dla ECU 8GMF.
    Attached Files Attached Files
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #70
    Użytkownik Świeżak Avatar topgear68
    Dołączył
    06 2014
    Mieszka w
    SZA
    Auto
    Stelvio B-Tech 280KM
    Postów
    72

    Domyślnie

    Mówicie, że dostęp do filtra oleju słaby czyli dobrze widzę, że znajduję się pod turbawką?

Podobne wątki

  1. Sam naprawiam,czy jest do AR??
    Utworzone przez kabanow w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-11-2012, 02:06
  2. Sam naprawiam?
    Utworzone przez Piotrek20Tg w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 02-11-2009, 23:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory