Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 38 z 38

Temat: Tłumik końcowy, sportowy, jaki ?

  1. #31
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar MaRaNeLLa
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    147 1.9 JTD Progression ---> Cuore Sportivo
    Postów
    28

    Domyślnie

    Cytat Napisał flatbeet Zobacz post
    Koszty to nie żadna tajemnica, za robociznę wyszło mnie 50zł, ceny końcówki nie pamiętam ale z tego co teraz widzę na stronie producenta to ten model który ja mam kosztuje 130zł tyle że ja mam czarny chrom i ten kolor chyba wycofali z oferty bo już go na stronie nie widzę :/ ale z tego co widzę masz ciemne nadwozie to normalny jasny chrom będzie lepszy ja do srebrnej karoserii wolałem czarny
    Osobiscie jednak wolalabym czarny chrom mimo mojego ciemnego nadwozia, choc wiem ze jasny bedzie bardziej zwracal uwage i bardziej wodzil wzrokiem bylam juz prawie zdecydowana na tego ultera, ale on kosztuje 590zl na ich stronie, zatem wybiore rownie ladne a tansze, zreszta sam pisales, ze w kwestii buczenia nie wiele to zmienia! to sa te koncowki do wspawania mysle, a ktory Ty masz numer katalogowy...nie zebym odgapiala, bo i tak wybiore swoja;p , ale juz widzialam Twoja i ciekawi mnie ktora to masz zamontowana?

  2. #32
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    AR Brera 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    ten model
    www.tlumikisportowe.com/26,koncowka-zz140x.html

    tylko szerokość mufy montażowej miałem chyba dospawane na zamówienie bo na stronie maksymalnie jest 60mm a ja właśnie zmierzyłem że moja mufa ma 65mm, to jest ten fragment od tyłu który spawasz do rury wydechu pisz do producenta maila, ja zamawiałem mailowo a nie przez sklep

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar MaRaNeLLa
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    147 1.9 JTD Progression ---> Cuore Sportivo
    Postów
    28

    Domyślnie

    Cytat Napisał flatbeet Zobacz post
    ten model
    www.tlumikisportowe.com/26,koncowka-zz140x.html

    tylko szerokość mufy montażowej miałem chyba dospawane na zamówienie bo na stronie maksymalnie jest 60mm a ja właśnie zmierzyłem że moja mufa ma 65mm, to jest ten fragment od tyłu który spawasz do rury wydechu pisz do producenta maila, ja zamawiałem mailowo a nie przez sklep
    Musze stwierdzic, ze niestety ale......wybiore ta sama gdyz nie ma co ukrywac z wszystkich przedstawionych na stronce ta jest najladniejsza! nie wiem ile ma moja mufa, ale to obadam badz raczej ktos obada! dziekuje za wyjasnienie pojecia mufa i za rozczulenie sie nad moim "problemem" ! naprawde ta wiszaca puszka mnie dobija psychicznie;p

  4. #34
    Administrator ds. gadżetów Maniak resoraków Avatar flatbeet
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    AR Brera 2.4 JTDm
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał MaRaNeLLa Zobacz post
    Musze stwierdzic, ze niestety ale......wybiore ta sama gdyz nie ma co ukrywac z wszystkich przedstawionych na stronce ta jest najladniejsza! nie wiem ile ma moja mufa, ale to obadam badz raczej ktos obada! dziekuje za wyjasnienie pojecia mufa i za rozczulenie sie nad moim "problemem" ! naprawde ta wiszaca puszka mnie dobija psychicznie;p
    wiem o co chooodzi mnie też ta pucha strasznie irytowała, malowanie na czarno nie zdało egzaminu więc posłuchałem rady mojego mechanika, sam mi to zaproponował mówiąc że diesle to ciche silniki. Podobno nawet wycięcie całego tłumika /wraz z katalizatorami/ od kolektorów i wstawienie w to miejsce przez całą długość auta zwykłej rury nie pogłośniłoby zbytnio auta

  5. #35
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar MaRaNeLLa
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    147 1.9 JTD Progression ---> Cuore Sportivo
    Postów
    28

    Domyślnie

    Cytat Napisał flatbeet Zobacz post
    wiem o co chooodzi mnie też ta pucha strasznie irytowała, malowanie na czarno nie zdało egzaminu więc posłuchałem rady mojego mechanika, sam mi to zaproponował mówiąc że diesle to ciche silniki. Podobno nawet wycięcie całego tłumika /wraz z katalizatorami/ od kolektorów i wstawienie w to miejsce przez całą długość auta zwykłej rury nie pogłośniłoby zbytnio auta
    ahah widze ze podobnie kombinuje, bo pierw co wymyslilam to takze malowanie na czarno...a tez z racji tego ze ciemny lakier to pomyslalam ze sie zleje jakos z resztą, ale na szczescie nie zdazylam testowac i juz nie bede skoro mowisz, ze nic sie nie ukryje! nie chce mi sie w to wierzyc, ze nic by nie poglosnilo, ale jesli tak mowi Twoj mechanik a Ty to potwierdzasz to nie pozostaje mi nic innego jak tylko zawierzyc

  6. #36
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    ja pomalowałem puchę na czarny mat i wygląda znacznie lepiej - w końcu nie widać srebrnego grzyba pod zderzakiem...

  7. #37
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar MaRaNeLLa
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Kęty
    Auto
    147 1.9 JTD Progression ---> Cuore Sportivo
    Postów
    28

    Domyślnie

    Cytat Napisał Intruz Zobacz post
    ja pomalowałem puchę na czarny mat i wygląda znacznie lepiej - w końcu nie widać srebrnego grzyba pod zderzakiem...
    ciekawe jak to wyglada.....u mnie nie sadze by zdalo to egzamin, gdyz z tego co dzis widzialam jest pordzewiala jak dziadowski bicz jeszcze ostatnio robiona była konserwacja i troche sie umazała przy tym ehh szkoda gadac!

  8. #38
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2014
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa 147 1.6 benzyna rok 2010.
    Postów
    19

    Domyślnie

    A oryginalnie jaki alfa 147 benzyna ma tłumik, mam jeszcze oryginalny ale już z zewnątrz się trochę kruszy i proponowali mi asmet, wolę osobiście klasy bosal ale nie wiem co pisze na tym moim?

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory