Strona 8 z 18 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151617 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 174

Temat: Giulietta vs. Focus

  1. #71
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    Cytat Napisał sztandar Zobacz post
    Jak by nie porównywać każdy kto samochodu nie traktuje tylko i wyłącznie jako środek transportu, a drogi jako pokonanie odległości z punktu A do B będzie się czuł lepiej w Alfie niż Fordzie, może mi ktoś ściemniać, że to bzdura, ale taka prawda Alfy mają to coś. Zależy też kto czego szuka jest dużo modeli ekonomiczniejszych, wygodniejszych, tańszych w utrzymaniu, mniej awaryjnych itd ..., ale przecież Alf się nie kupuje głową tylko sercem.
    eeee tam, frazesy z czasów gdy alfy stały na podnośnikach częściej niż na asfalcie,
    odnosze wrazenie podobnie jak kol tomek ze tam nie do końca wiedzą co mają robić za 2-3 lata gdy mito i giulietty sie skończą, w co niby to serce włożyć, jeśli od juz 3 lat nie ma w produkcji fajnej alfy ? mówi sie że połączenie z maserati pomoże? ale chyba jak kadzidło umarłemu, co niby zrobią, wsadzą 4 litry od maserati do giulietty? trzeba wyciągnąć menagera od vaga i zostawić włoskiego styliste i mnie na szefa tej dwójki,

  2. #72
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Jabolek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Zandvoort, Oleśnica
    Auto
    AR Giulietta (SAVALI) 2.0 TCT 215KM 405 Nm
    Postów
    623

    Domyślnie

    Wydaje mi sie ze ciagniecie tego tematu nie ma sensu...to czysto indiwidualne preferencje kazdego z nas
    Jedni lubia blondynki a drudzy brunetki itd....

    Ja wybralem dwie rozne Giulietty, dwie Alfy Romeo poniewaz te samochody wywoluja emocjie nie tylko podczas jazdy co widac na forum, a mina wlascieli innych "bezdusznych" samochodzikow - BEZCENNA

    Nigdy nie dorownaja marce samochodu Alfa Romeo, ktora jest matka wszystkich sportowych aut!


    Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

    Dodano po 9 minutes:

    Ja nie kumam czego niektorzy oczekuja od Alfy Romeo...
    Przeciez ostanio wypuscila piekna 8c, 8c spider, mito, giulietta, 4c i juz niedlugo 4c spider...
    Przeciez te cacka nie sa dla kazdego bo nie kazdy zna sie na pieknie :p

    Dlatego alfa zawsze bedzie sie wyrozniala...i chyba o to miedzy innymi chodzi.

    Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez Jabolek ; 26-03-2014 o 14:52 Powód: Dodano

  3. #73
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jabolek Zobacz post
    Ja nie kumam czego niektorzy oczekuja od Alfy Romeo...
    Przeciez ostanio wypuscila piekna 8c, 8c spider, mito, giulietta, 4c i juz niedlugo 4c spider...
    Przeciez te cacka nie sa dla kazdego bo nie kazdy zna sie na pieknie :p
    Dlatego alfa zawsze bedzie sie wyrozniala...i chyba o to miedzy innymi chodzi.
    Widzisz - ja bym oczekiwał jakiejś sensownej polityki modelowo/cenowej. Albo robimy samochody, które mają konkurować z segmentem BMW/Audi (jak twierdzono przy produkcji 159) i musimy mieć gamę modelową chociażby zbliżoną do tych marek, albo idziemy w auta niszowe, tylko że trudno autem niszowym nazwać np. Disco Volante, które aby kupić, trzeba najpierw nabyć 8C a potem oddać do przeróbki nadwozie to jakiejś zewnętrznej firmy. To jest kurde jakaś paranoja. Teraz zastanów się - Alfa zrobi mariaż z Maserati, wyprodukuje Giulię z tylnym napędem, zawieszeniem i silnikiem od Maserati i wywalą za to cenę taką, że normalny klient popuka się w głowę i pójdzie do salonu BMW. W sytuacji, gdy mieliśmy w ofercie 159, Mito i Giuliettę - czyli auta zupełnie przeciętnej klasy, atakować rynek premium JEDNYM modelem???? Który w dodatku ma przesuwaną premierę o conajmniej 2 lata o ile dobrze pamiętam? A w międzyczasie firmy jak wspominałem koreańskie rozwijają się jak szalone, z roku na rok poprawiając design i jakość aut. Da się? Da się. Tylko trzeba zacząć poważnie traktować firmę (pracowników) i klientów, a nie bawić się w jakiś przedziwny marketing. Jeśli Alfa zniknie z rynku to będzie to dla mnie absolutnie szczyt głupoty "by Sergio Marchione"... Wtedy chyba sobie naklejkę na 159 nakleję "Destroyed by Sergio Marchione".
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  4. #74
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Ale wiecie ze do momentu przejęcia przez Fiata to Alfa była niskonakladowym producentem aut sportowych/usportowionych? Wg mnie obecna polityka Alfy nawiązuje do przeszłości. Mało modeli, niska produkcja, brak ochoty na konkurowanie ilością sztuk. I szczerze powiem, to dobrze, bo fordów i hiundajow jest pełno. Niech Alfa znowu odwraca głowy i powoduje westchnienia kobiet.
    Inne marki niech sobie robią co chcą - Alfa ma wywoływać efekt - na ulicy, na torze, i na kobietach

  5. #75
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Peti
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Starachowice
    Auto
    159 2.0 jtdm '11
    Postów
    40

    Domyślnie

    Tomek_KRK bardzo dobrze to ujął. FIAT miał szczytowy moment w tym stuleciu w okolicach 2006/2007 roku kiedy wyglądało to dosyć optymistycznie (sporo nowych atrakcyjnych modeli - Croma, Grande Punto, Bravo, Mito, 159) ale ten okres przespał. Nawet jednak w tym okresie nie miał w ofercie tego czego chcieli klienci - SUVów i vanów (Sedici i Multipla zdecydowanie nie wyczerpywały tematu), oraz w przypadku firm np. aut kombi (Bravo, Punto) i sensownej polityki w tym zakresie. Na chwilę obecną jako tako trzyma się tylko Fiat Professional choć tutaj oferta też powoli się starzeje. A mogło być tak pięknie -> Fiat dla szukających niskich kosztów, Lancia dla szukających komfortu, Alfa dla szukających usportowienia, Maserati jako level lekko ponad Audi/BMW. Z tego wszystkiego udaje się tylko w przypadku Maserati, chociaż po dokładnych oględzinach Ghibli nie jestem przekonany czy sam chciałbym go mieć.

  6. #76
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    Ale wiecie ze do momentu przejęcia przez Fiata to Alfa była niskonakladowym producentem aut sportowych/usportowionych? Wg mnie obecna polityka Alfy nawiązuje do przeszłości. Mało modeli, niska produkcja, brak ochoty na konkurowanie ilością sztuk. I szczerze powiem, to dobrze, bo fordów i hiundajow jest pełno. Niech Alfa znowu odwraca głowy i powoduje westchnienia kobiet.
    Inne marki niech sobie robią co chcą - Alfa ma wywoływać efekt - na ulicy, na torze, i na kobietach
    na ulicy średnio, na torze to chyba tramwajowym szybko uciekając przed tramwajem, a na kobietach? to zależy jak kobietę wychowasz, jak jesj powiesz że alfa jest cacy to będzie cacy jak powiesz że łałdi jest fajne to tak będzie, niewiele jest kobiet z własnym poglądem na piękno, ubierająsie jak faceci, piją jak faceci, rzygają jak faceci, .......

  7. #77
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Musisz zmienic towarzystwo w ktorym sie obracasz.....

  8. #78
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    Musisz zmienic towarzystwo w ktorym sie obracasz.....
    życie

  9. #79
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Peti Zobacz post
    Maserati jako level lekko ponad Audi/BMW. Z tego wszystkiego udaje się tylko w przypadku Maserati, chociaż po dokładnych oględzinach Ghibli nie jestem przekonany czy sam chciałbym go mieć.
    Maserati jako level jest zaj...cie wyżej niż Audi/BMW. Zastanów się, gdzie takie auto byś serwisował? To są samochody z tak specyficznymi rozwiązaniami technicznymi, że przeciętny mechanik wywraca oczami na samą myśl o widelcu na przednim grillu. Dostępność części w Polsce jest umowna, dostępność do osób, które umieją prawidłowo serwisować te auta jest jeszcze gorsza, więc próba wmówienia klienteli, że AR z mechaniką Maserati to ma być zupełnie normalny samochód będzie drogą przez mękę. Poza tym jedna i druga marka raczej nie mają dobrego PR jeśli chodzi o awaryjność... Tu trzeba zrobić miks AR + sensowny, znany, popularny producent, idealnie byłoby mieć mariaż AR + firma japońska, albo po prostu pójść po najmniejszej linii oporu - zrobić piękne nadwozie, wziąć diesle od PSA, płyty podłogowe od Forda i byłoby doskonale.
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  10. #80
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomek_KRK Zobacz post
    zrobić piękne nadwozie, wziąć diesle od PSA, płyty podłogowe od Forda i byłoby doskonale.
    To byłaby mniej Alfa niż jest teraz. W Alfie chodzi np. o to, że tarcze hamulcowe są przy osi pojazdu, a z tyłu jest skrzynia biegów i oś De Dion (transaxle), a nie kopiowanie rozwiązań z innych koncernów i pakowanie ich w ładną karoserię...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. 156 prawie jak Focus ST
    Utworzone przez Barus91 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 22-09-2011, 09:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory