Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Witam Wszystkich. :))))))

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    145
    Postów
    4

    Post Witam Wszystkich. :))))))

    Witam serdecznie. Mam na imię Rafał. Posiadam konto na forum jakiś czas, lecz po części nie mogłem się przełamać, żeby cokolwiek napisać, a po części brakuje mi czasu ze względu na moją pracę oraz masę zajęć.

    Przygodę z Alfą zacząłem pod koniec zeszłego roku, szukając wówczas samochodziku do jazdy codziennej w kwocie do 3000zł natrafiłem na Alfę 145 1.6 Boxer z 1996r. Ponieważ jestem upartym indywidualistą, nie słuchając "porad", oraz sprzeciwów znajomych mechaników, oraz pseudo "znawców" motoryzacji, zakupiłem ten samochodzik.
    Niestety zachwycony urokiem Alfy nie sprawdziłem dokładnie stanu technicznego.
    Po ok. dwóch tygodniach od zakupu okazało się, że silnik się "zatarł".
    Postanowiłem więc przywrócić samochód do żywych.
    Po ponad miesiącu czasu i dołożonych 5000zł samochodzik jeździł rewelacyjnie wprawiając w szok mechaników i znajomych. Niestety ostatnio rozpadła mi się w nim skrzynia biegów.
    A więc jako rozsądna osoba zakupiłem okazyjnie od znajomego drugą Alfę, tym razem 145 1.4 Boxer 1995r.
    Autko jest do drobnych poprawek, ale jest niesamowite.

    Wracając do meritum, pozdrawiam wszystkich Alfaholików i podzielam w 100% Waszą miłość do tej marki.

  2. #2
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    Nie istotne.
    Postów
    22

    Domyślnie

    Aloha no to interes zycia z tą pierwszą alfą Jak sie sprawuje 1.4? bo mialem 1.6 i zawsze ciekawy bylem czy duza roznica odczuwalna w mocy.. bezawaryjnosci zycze ( chociaz to taki zart chyba na tym forum;p)

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    145
    Postów
    4

    Domyślnie

    Różnica jest spora, natomiast może to być spowodowane zużyciem 1.4, oraz fabrycznym dolotem i układem wydechowym.

    Dla porównania Alfa 1.6 miała sportowy dolot, wydech przelotowy 60mm(strumiennica, tylko jeden koncowy przelotowy tłumik).

    W boxerku 1.6 zadbałem także o takie szczegóły jak margines wyważania TŁOK+KORBOWÓD 0,1gr. -w książce serwisowej dopuszczalny margines to ok. 3gr. Może dla niektórych być dziwna moja teza, tak czy siak uważam, że to szczegóły są najważniejsze i dbałość o nie powoduje idealną pracę silnika. Pozdrawiam.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Moniq
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Jarocin / Poznań
    Auto
    Alfa Romeo 145
    Postów
    655

    Domyślnie

    Siemka!

Podobne wątki

  1. Witam wszystkich...
    Utworzone przez 99krzysiek w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-08-2015, 22:02
  2. Witam wszystkich
    Utworzone przez krepsior w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-08-2015, 12:26
  3. Witam Wszystkich !
    Utworzone przez Tierijeri w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-10-2014, 08:18
  4. Witam Wszystkich !
    Utworzone przez Endriuu w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-10-2014, 18:28
  5. Witam wszystkich
    Utworzone przez Fernando w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-04-2013, 15:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory