Że tak sobie pozwole wypowiem się za Crome z tego co pamietam on kupił tak i tam chyba boxa ma . Sprzegło ma seryjne i chyba już drugi raż zmieniał. Olej jakoś co 10k kmNapisał hajper
Że tak sobie pozwole wypowiem się za Crome z tego co pamietam on kupił tak i tam chyba boxa ma . Sprzegło ma seryjne i chyba już drugi raż zmieniał. Olej jakoś co 10k kmNapisał hajper
Czytałem na forum bmw o przegrzewaniu się docisku w modelach z silnikami v8 o dużym momencie obrotowym. Jest jeszcze alternatywa w postaci bardziej wyczynowego sprzęgła, nie wiem jaki był adres internetowy, bo faktycznie przyrost mocy i momentu jest spory.
http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)
Napisał bimski
Robia sprzęgla dla sportu, do mocnego diesla tez zrobia ;] => http://www.sprzegla.com
pydr. Grzesiek
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Jestem, trochę potestowałem Alfę w trasię, sprzęgło też![]()
Odnośnie mojego sprzetu to ma założonego boxa. Zakładane było (bynajmniej tak wynika z papierów) w Belgi, skąd była sprowadzona) Wynik na hamowni to 155 KM i 389 Nm. Turbo ładuje 1.0 bar, tak podaje wskaźnik. Sprzęgło wymieniane było az przy przebiegu 180 tyś, teraz ma 214. Narazie nie zauważyłem jakiegkolwiek niedomagania. Olej wymieniam co 8 maxymalnie 10 tysięcy, Shell półsyntetyk.
Sprawdź ten docisk jeszcze, tez mi się przypomniało że kiedyś miałem podobny problem w innym aucie, zaczynało się ślizgać jak sie rozgrzało. Wina przegrzanego docisku. U Ciebie grzeje się po dłuższej ostrzejszej jeździe ??
Można też zrobić sprzęgło spiekowe, tak jak kolega wcześniej napisał : http://www.sprzegla.com u Pana Radzikowskiego z Warszawy. Mam założone tekie przy silniku 3.0 V6 i sprawuje się wzorowo. Trzeba się przyzwyczaić do ostrożnego ruszaniaZapytaj się może coś ciekawego zaproponują do Twojej Alfy.
P.S. Siwy, 2 razy to w Cromie zmieniałem![]()
to jest coś nie tak, nie powinno tak być, albo sprzęgło jest za słabe do tak dużej mocy silnika albo docisk jest padnięty i po prostu ślizga. Wymiana sprzęgła co 30k km to za często, tak często to nawet w L-kach nie wymieniają mimo tego iż kursanci uwielbiają trzymać nogę na sprzęgle do połowy wciśniętym.Napisał btt
Ja bym albo upewnił sie czy docisk jest dobry lub czy był wymieniony a jak nie to szukałbym jak koledzy wyżej pisali albo jakiegoś sportowego/wzmacnianego
Za duży moment na standardowe sprzęgło, zrób sam docisk u pana Radzikowskiego, albo komplet ze spiekiem za 1000 zł i masz po problemie.
zastosowanie "spieka" jest jakimś rozwiązaniem ale nie można powiedzieć że jest po problemie, dostaną po tyłku pozostałe elementy układu napędowego, auta (jako zbioru pozdzespołów) nie da sie oszukać ....
No tak, ale jeżeli ma sie taką moc i taki moment i sie upala. A na tą chwile sprzęgło jest elementem niewytrzymującym, to albo się je zmienia na mocniejsze i patrzy co nastepne się będzie sypać i też sie to zmienia. Albo się nie upala i nie ma problemu ze sprzęgłem![]()
Napisał cromik
dodajmy że sprzęgło jest najtanszym ogniwem układu
![]()
Dokładnie![]()