- jeśli ktoś posiada MES oraz ECU IAW 8GMF to prosiłbym o sprawdzenie parameru UniAir electrovalve actuation mode.
- w testowanym modelu dziwnie się zachowywały sondy lambda oraz ten parametr.
- jeśli ktoś posiada MES oraz ECU IAW 8GMF to prosiłbym o sprawdzenie parameru UniAir electrovalve actuation mode.
- w testowanym modelu dziwnie się zachowywały sondy lambda oraz ten parametr.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- udało sie zrobic log z oprogramowania MES oraz skan katalizatora z programiu Modiag.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
https://www.youtube.com/watch?v=Td9Gz_h7Qpg Tutaj masz wyjaśnione co i jak z tym parametrem i o co tam chodzi