Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Napięte pasy po kolizji

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kremien
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    147 2.0 TS+LPG
    Postów
    132

    Domyślnie Napięte pasy po kolizji

    Witam. Miałem jakiś czas temu kolizje Alfa. Auto jest juz naprawione tylko mam jeden dziwny problem. Pojechałem po auto do mechanika wszystko ok ale gdy już byłem w domu zauważyłem dziwna rzecz. Oba pasy kierowcy jak i pasażera są bardzo mocno napięte, wogole nie da się ich ruszyć wogole. Nawet troszeczkę nie da się ich ruszyć.co z tym zrobić?

    Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał kremien Zobacz post
    Witam. Miałem jakiś czas temu kolizje Alfa. Auto jest juz naprawione tylko mam jeden dziwny problem. Pojechałem po auto do mechanika wszystko ok ale gdy już byłem w domu zauważyłem dziwna rzecz. Oba pasy kierowcy jak i pasażera są bardzo mocno napięte, wogole nie da się ich ruszyć wogole. Nawet troszeczkę nie da się ich ruszyć.co z tym zrobić?

    Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
    Napinacze pirotechniczne?
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kremien
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    147 2.0 TS+LPG
    Postów
    132

    Domyślnie

    Nie mam pojęcia właśnie. Jak to sprawdzić, co zrobić?

    Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Podłącz kompa, to najszybsza diagnoza.
    Jak nie masz to odkręć i potrząśnij. Jeżeli usłyszysz grzechotanie to do wymiany.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Oba napinacze do wymiany.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kremien
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    147 2.0 TS+LPG
    Postów
    132

    Domyślnie

    Dzięki za pomoc

    Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. za krótkie pasy ?
    Utworzone przez JTD w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 05-07-2013, 16:55
  2. [145] Pasy bezpieczenstwa
    Utworzone przez edward w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-01-2010, 11:16
  3. [155] Pasy
    Utworzone przez siwy144 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-12-2008, 22:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory