Strona 40 z 152 PierwszyPierwszy ... 30313233343536373839404142434445464748495090140 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 391 do 400 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #391
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT Sportiva QV
    Postów
    147

    Domyślnie

    A propos kolektora, czy testował ktoś z was albo wie, czy sprawdzi się takie rozwiązanie:
    http://allegro.pl/kolektor-ssacy-alf...071595295.html
    Czy te zaślepki (z mosiądzu) będą trzymały kompresję i nie będzie przedmuchów? Które z rozwiązań jest optymalne?
    To powyżej, czy spawanie otworów czy kupno kolektora bez klap?
    I jeszcze jedno - załózmy że kupię kolektor używany, fabrycznie bez klap. Da się go wyczyścić wewnątrz bez rozkręcania na dwie połowy? Jeżeli nie, czy w domowych warunkach można go złożyć z powrotem tak, aby był szczelny?

  2. #392
    Użytkownik Świeżak Avatar Tomaszzz
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Berlina 159, 06, 2.4 Turboklekot
    Postów
    131

    Domyślnie

    ja kupiłem od 156 2,4 JTD 20V 175KM, kolektor jest seryjnie bez klap wirowych, jest taki sam jaki ten w 159, z tym, że ma nie rozwiercone mocowania klap. kolektor sam rozłożyłem w domowych warunkach i wyczyściłem, a później go skleiłem przy pomocy czerwonego sylikonu tytan do wysokich temp, trzyma mocniej niż oryginał, bo musiałem go rozłożyć i na nowo sklejać, bo za dużo sylikonu mi wyciekło w światło kanałów.

  3. #393
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT Sportiva QV
    Postów
    147

    Domyślnie

    Oryginalnie jak on jest połączony? Też jest klejony?

  4. #394
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Tak

  5. #395
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Cieszyn
    Auto
    Punto 2 1,3 jtd
    Postów
    18

    Domyślnie

    Czy te cholerne klapy występują w 2.0 JTDM i 1,6 JTDM w Lancii Delta?

  6. #396
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    2.0 tak, w 1.6 pewnie tez ale nie jestem pewny

  7. #397
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Cieszyn
    Auto
    Punto 2 1,3 jtd
    Postów
    18

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    2.0 tak, w 1.6 pewnie tez ale nie jestem pewny
    Wychodzi na to, że jak padnie decyzja na zakup Delty to czeka mnie inwestycja w klapy, dpf egr.
    Czy jeszcze coś trzeba wywalić żeby bezawaryjnie jeździć włoskim dieslem?

    Ile może kosztować wywalenie klap, czy w Cinsoft zrobią komplet?

  8. #398
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    2.0 nie słyszałem żeby ktos wyrzucał klapy. Tam jest sporo zmian konstrukcyjnych związanych egr / dpf / kolektor że nie stwarza tylu problemów co w 1.9 / 2.4 jtd

  9. #399
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Cieszyn
    Auto
    Punto 2 1,3 jtd
    Postów
    18

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    2.0 nie słyszałem żeby ktos wyrzucał klapy. Tam jest sporo zmian konstrukcyjnych związanych egr / dpf / kolektor że nie stwarza tylu problemów co w 1.9 / 2.4 jtd
    Dzięki za odpowiedź, ale przy krótkich trasach i silniku 2.0 to i tak chyba będę musiał kastrować dpf i egr?

  10. #400
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Ja bym jeździł póki nie zacznie się psuć/zużyje.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory