Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Alfa GT przeladowanie turbosprezarki

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Ja ok 30 min delikatnie opukiwałem i w końcu sie otwarła.

    Wymiziane S3 mini!
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie

    Mowia ze niedzielna praca w g.... sie obraca no ale co tam.

    Cala noc moczylem miejsce laczenia turba i dzisiaj rano udalo sie rozebrac bez wiekszych problemow. WD czyni cuda. Tak mialem ustawione jak na foto sprezarke z kolektorem i katem na noc.



    Reszta fot juz po rozebraniu. Syf jak nie wiem












    Mam tylko jedno foto po czyszczeniu kierownic. Nie. Nie sa nowe tylko wyczyszczone. Mozecie sobie darowac rozpuszczlniki typu nitro/benzyna itp. Szkoda czasu waszego na to..

    Ja wyczyszcilem to plynem do aluminium i kwasowki. Produkt firmy NERTA. Nie znam nazwy dokladnej ale moge podac jak ktos bedzie chcial. Jak widac geometria wyglada jak nowa. Zanurzylem cala w tym plynie i pedzielkiem czyscilem. Zajelo to 20 minut zeby doprowadzic ja do takiego stanu. Niezle co?

    Mam wszystko poskladane i jutro wjezdzam z tym do alfy. Mam nadzieje ze bedzie ok



  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie

    Jakbym rozmawial sam ze soba... No ale co tam. Moze komus sie przyda.

    Po czyszczeniu turbiny boost pressure nie przekracza 2574. Wiekszej wartosci nie widzialem. MCSF sie nie pokazuje. Mimo tego ze geometria dzialala wmiare luzno to ona byla przyczyna przeladowania. Alfa znowu zapierda....

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Sam ze sobą? Chyba pomogliśmy?

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar wkamil
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 SW 2.4 JTD Ti '05, 159 SW 2.0 '11
    Postów
    796

    Domyślnie

    Możesz napisać co to za środek

  6. #16
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    powered by CONMIR
    Auto
    AR GT 1 i 9
    Postów
    193

    Domyślnie

    tez bym prosil o nazwe plynu

    dzieki ze watek poruszyles, zapewne i mnie to bedzie kiedys/za jakis czas czekac

    przy jakim przebiegu to sie moze objawiac, wie ktos

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie

    Ja mam niby 130000 z francji. Ile w tym prawdy nikt nie wie.

    http://www.nerta.com.pl/preparaty.htm

    NERTA ATC100. Tego ja uzywalem. Bardzo latwo rozpuszcza sadze a jak polezy dluzej troche to rdza tez pusci.

  8. #18
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maciey
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Bielsko-Biała / Czaniec
    Auto
    BYŁA: Alfa GT Q2 1.9 JTDm 2008 177KM 372Nm, jest RCZ
    Postów
    235

    Domyślnie

    Gratuluję determinacji! 80% z nas pewnie wymieniłaby już pół silnika w zaprzyjaźnionym warsztacie, a kolejne 19.9% sprzedałoby alfę już dawno. Gratuluję wiedzy, determinacji i bycia w 0.1%

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Chojnice
    Auto
    159 i 75
    Postów
    881

    Domyślnie

    Bo wiecie jak to jest. Jak nie zrobisz sobie sam to nie bedzie dobrze zrobione ale za to bedzie dobrze zaplacone. Gdyby goraca czesc turba byla wyczyszczona na odpierdol to by sie dalej blokowalo. Wyczyszczenie samych kierownic to 40% sukcesu. Reszta to rdza na zeliwnym odlewie. Mnie zycie nauczylo juz trzymac auto z dala od pseudomechanikow. Jak ktos ma chciaz troche pojecia technicznego to sobie to sam zrobi. Nie trzeba miec kanalu.

    Zrobilem dzisiaj 250km i wkoncu nie musze sie bac ze mcsfa wyjebie przy wyprzedzaniu

  10. #20
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Miałem podobny przypadek tylko nie regulowałem sztangi. Przeczyściłem wszystko co możliwe i nadal był błąd. Dalej nie kombinowałem. Oddałem do mechanika by wyjął mi turbinę do czyszczenia. Wyczyściłem, wypolerowałem i było prawie OK. Prawie bo pierwszy mechanik, który wymieniał przewody od overboosta pomylił ich kolejność. Zamieniałem i jest jak najbardziej OK. Teraz na piątym biegu od 80 do lekko ponad 150 idzie auto jak wściekłe.

Podobne wątki

  1. Wymiana Turbosprezarki
    Utworzone przez Al'Pacino w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-10-2012, 22:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory