Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 82

Temat: Muli przy 2500 i 3000 obr./min 2.4 JTD CF3

  1. #51
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Paweł 166 Zobacz post
    , ale czy nie będzie jego zaślepienie miało poważniejszych konsekwencji w przyszłości ? Chcę sobie to autko zostawić na dłuuugo, dlatego pytam
    Jeśli będzie to miało jakieś konsekwencje, to tylko pozytywne. No chyba, że myślisz o żabkach i zajączkach. Dla nich nie koniecznie
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #52
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Paweł 166
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry
    Auto
    Alfa Romeo 156 sportwagon '03 1.9 jtd 16v 140km Distinctive
    Postów
    27

    Domyślnie

    Właśnie nie jestem zwolennikiem ekologii Nazywam to maszynką do robienia pieniędzy Ale może jednak skuszę się na kupno nowego Nie wiecie może, gdzie można taki dostać w miarę przystępnej cenie ? ASO - 750 zł AA i jestem ze śląska, jakby co, najlepiej w województwie
    Ostatnio edytowane przez Paweł 166 ; 07-04-2014 o 18:49

  3. #53
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Rolin
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    była AR 166 2.4JTD CF3
    Postów
    371

    Domyślnie

    jest taka firma gdzie tanio kupisz. Nazywa się ZZ - zaślep i zapomnij

  4. #54
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Świętokrzyskie, Staszów
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 200KM
    Postów
    88

    Domyślnie

    Wyczyściłem dolot oraz EGR i co ciekawe u mnie się zacinał raz zamykał raz nie, zaobserwowałem ze elektromagnes działał ale zawór się nie cofał. Nie tylko odkręciłem egr od kolektora ssącego ale również odkręciłem ten elektromagnes od zaworu i tam było dużo sadzy którą usunąłem i wykąpałem zawór w benzynie z tego wynika ze sam elektromagnes działa prawidłowo ale przez nagromadzona sadze nie zawsze sprężyna była wstanie cofnąć zawór co skutkowało uchylonym EGR i uciekaniem doładowania jak narazie pomogło reakcja na gaz jest, wchodzi na obr od samego dołu. Muszę jeszcze sprawdzić jakie teraz będą wskazania przepływomierza A kolego @sadero rozumiem ze nie patrzyłeś na moje logi ?

  5. #55
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    156 2.4 JTD
    Postów
    123

    Domyślnie

    to nie jest wina egra u siebie go nie mam od wielu lat i mam tą zmułe to jest kwestia podciśnień i tych maleńkich wężyków.

  6. #56
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał matias21 Zobacz post
    to nie jest wina egra u siebie go nie mam od wielu lat i mam tą zmułe to jest kwestia podciśnień i tych maleńkich wężyków.
    W takim wypadku powinieneś widzieć dym za sobą. Tak objawia się niedoładowanie. Chociaż jak jest niewielkie...
    Tak czy tak powinno to być widoczne w logach.

    Cytat Napisał albert51 Zobacz post
    A kolego @sadero rozumiem ze nie patrzyłeś na moje logi ?
    Nie, bo u mnie wyglądają tak:

    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	loogi.png
Wyświetleń:	173
Rozmiar:	80.3 KB
ID:	127670  
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #57
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Świętokrzyskie, Staszów
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 200KM
    Postów
    88

    Domyślnie

    U mnie tez tak wygląda, ale włącz Fes i tam w zakładce wykres(F5) importuj plik i będzie ok. A do exela to nie wiem jak to prawidłowo zapisać

  8. #58
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Tylko w excelu (polecam http://pl.libreoffice.org/) można sobie spokojnie porównywać parametry. O to właśnie chodzi. Bo tak, to by wystarczył sam screen.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  9. #59
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Revol84
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Trzebiatów/Lublin
    Auto
    AR 156 1.8 T.Spark 1998rSprzedana. , Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 2003r.Alfa 166 2.4JTD
    Postów
    223

    Domyślnie

    U mnie właśnie przy tej zamułce zaczyna kopcić na czarno czyli szukać jakiejś nieszczelności

  10. #60
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Sprawdź szczelność od gruszki turbiny, przez overboost, akumulator podciśnienia aż po pompę vacuum
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Check engine przy 3000 obrotów
    Utworzone przez Miraq w dziale GT
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 08-03-2015, 19:42
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-11-2013, 20:50
  3. [JTD] Dziura przy ok 3000 obr/min
    Utworzone przez marcianno1 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-02-2012, 21:51
  4. Problem alfa 156 2.4 jtd 136km ( MULI 3000 i 3500rpm )
    Utworzone przez Matibolo w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-07-2011, 12:57
  5. [155] 2500 obr/min na 5 biegu przy 80km/h
    Utworzone przez Globus_pl w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 25-06-2010, 18:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory