Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Właśnie nie jestem zwolennikiem ekologiiNazywam to maszynką do robienia pieniędzy
Ale może jednak skuszę się na kupno nowego
Nie wiecie może, gdzie można taki dostać w miarę przystępnej cenie ?
ASO - 750 zł
AA i jestem ze śląska, jakby co, najlepiej w województwie
![]()
Ostatnio edytowane przez Paweł 166 ; 07-04-2014 o 18:49
jest taka firma gdzie tanio kupisz. Nazywa się ZZ - zaślep i zapomnij![]()
Wyczyściłem dolot oraz EGR i co ciekawe u mnie się zacinał raz zamykał raz nie, zaobserwowałem ze elektromagnes działał ale zawór się nie cofał. Nie tylko odkręciłem egr od kolektora ssącego ale również odkręciłem ten elektromagnes od zaworu i tam było dużo sadzy którą usunąłem i wykąpałem zawór w benzyniez tego wynika ze sam elektromagnes działa prawidłowo ale przez nagromadzona sadze nie zawsze sprężyna była wstanie cofnąć zawór co skutkowało uchylonym EGR i uciekaniem doładowania jak narazie pomogło reakcja na gaz jest, wchodzi na obr od samego dołu. Muszę jeszcze sprawdzić jakie teraz będą wskazania przepływomierza A kolego @sadero rozumiem ze nie patrzyłeś na moje logi ?
![]()
to nie jest wina egra u siebie go nie mam od wielu lat i mam tą zmułe to jest kwestia podciśnień i tych maleńkich wężyków.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
U mnie tez tak wygląda, ale włącz Fes i tam w zakładce wykres(F5) importuj plik i będzie ok. A do exela to nie wiem jak to prawidłowo zapisać![]()
Tylko w excelu (polecam http://pl.libreoffice.org/) można sobie spokojnie porównywać parametry. O to właśnie chodzi. Bo tak, to by wystarczył sam screen.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
U mnie właśnie przy tej zamułce zaczyna kopcić na czarno czyli szukać jakiejś nieszczelności
Sprawdź szczelność od gruszki turbiny, przez overboost, akumulator podciśnienia aż po pompę vacuum
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF