Długo musisz kręcic zanim odpali? Zrób sobie kiedyś filmik jak odpala po postoju nocnym - zimny silnik, oraz jak jest gorący.
Długo musisz kręcic zanim odpali? Zrób sobie kiedyś filmik jak odpala po postoju nocnym - zimny silnik, oraz jak jest gorący.
Na logu widać ile musi kręcić zanim odpali.
Między 3,35 a 3,83 zaczęto kręcić rozrusznikiem. Odpalił w 4,79. W najgorszym wypadku rozrusznik kręcił 1,44 sek.
Na początku jest małe ciśnienie bo działa tylko pompa w baku. Dopiero gdy zakręcisz rozrusznikiem, pompa CR napędzana paskiem rozrządu tworzy oczekiwane ciśnienie paliwa.
Dokladnie dlyzej niz 2 sek. Nie krecil i tyle samo kreci przy temp. 0 stopni
tak wygląda odpalenie po całej nocy:
"Czas" "Engine speed" "TAG"
"s" "obr/min" " "
0,00 0,0000 ""
0,19 0,0000 ""
0,34 0,0000 ""
0,52 0,0000 ""
0,69 0,0000 ""
0,86 0,0000 ""
1,03 0,0000 ""
1,20 0,0000 ""
1,37 0,0000 ""
1,54 0,0000 ""
1,72 0,0000 ""
1,89 0,0000 ""
2,06 0,0000 ""
2,23 0,0000 ""
2,40 0,0000 ""
2,57 0,0000 ""
2,75 113,0000 ""
2,92 110,0000 ""
3,09 170,0000 ""
3,26 190,0000 ""
3,43 193,0000 ""
3,68 337,0000 ""
3,82 269,0000 ""
3,99 467,0000 ""
4,17 542,0000 ""
4,34 500,0000 ""
4,51 641,0000 ""
4,68 619,0000 ""
4,85 578,0000 ""
5,02 625,0000 ""
5,20 689,0000 ""
5,37 800,0000 ""
5,54 872,0000 ""
5,71 951,0000 ""
5,88 977,0000 ""
6,05 1158,0000 ""
6,22 1178,0000 ""
6,40 1022,0000 ""
6,57 1023,0000 ""
6,74 976,0000 ""
6,91 941,0000 ""
7,08 878,0000 ""
7,25 904,0000 ""
7,43 863,0000 ""
7,60 906,0000 ""
7,77 882,0000 ""
7,94 931,0000 ""
8,11 880,0000 ""
8,28 897,0000 ""
8,45 887,0000 ""
8,63 886,0000 ""
8,80 856,0000 ""
8,97 880,0000 ""
9,14 906,0000 ""
9,31 890,0000 ""
9,48 907,0000 ""
9,66 909,0000 ""
9,83 921,0000 ""
10,00 894,0000 ""
10,17 907,0000 ""
10,34 883,0000 ""
10,51 913,0000 ""
10,69 853,0000 ""
10,86 904,0000 ""
11,03 881,0000 ""
11,20 914,0000 ""
11,37 878,0000 ""
11,54 896,0000 ""
11,70 896,0000 ""
11,86 901,0000 ""
12,01 902,0000 ""
12,17 884,0000 ""
12,34 844,0000 ""
12,51 924,0000 ""
12,68 909,0000 ""
12,85 840,0000 ""
13,03 909,0000 ""
13,20 892,0000 ""
13,37 890,0000 ""
13,54 877,0000 ""
13,71 900,0000 ""
13,88 877,0000 ""
14,06 890,0000 ""
14,23 872,0000 ""
14,40 886,0000 ""
14,57 903,0000 ""
14,74 891,0000 ""
14,91 895,0000 ""
15,08 878,0000 ""
15,26 899,0000 ""
15,43 888,0000 ""
15,60 849,0000 ""
15,77 915,0000 ""
15,94 889,0000 ""
16,11 881,0000 ""
16,29 889,0000 ""
16,46 868,0000 ""
16,63 881,0000 ""
16,80 886,0000 ""
16,97 856,0000 ""
17,14 909,0000 ""
17,32 896,0000 ""
17,49 901,0000 ""
17,66 863,0000 ""
17,83 901,0000 ""
18,00 894,0000 ""
18,17 898,0000 ""
18,34 890,0000 ""
18,52 897,0000 ""
18,69 881,0000 ""
18,86 884,0000 ""
19,03 886,0000 ""
19,20 882,0000 ""
19,37 883,0000 ""
19,55 895,0000 ""
19,72 880,0000 ""
19,89 864,0000 ""
20,06 905,0000 ""
20,23 889,0000 ""
20,40 866,0000 ""
20,58 883,0000 ""
20,75 874,0000 ""
20,92 908,0000 ""
21,09 903,0000 ""
21,26 857,0000 ""
21,43 863,0000 ""
21,61 915,0000 ""
21,78 878,0000 ""
21,95 850,0000 ""
22,12 904,0000 ""
22,29 888,0000 ""
22,46 894,0000 ""
22,63 867,0000 ""
22,81 875,0000 ""
22,98 894,0000 ""
23,15 899,0000 ""
23,32 880,0000 ""
23,49 902,0000 ""
23,66 872,0000 ""
23,84 906,0000 ""
24,01 889,0000 ""
24,18 857,0000 ""
24,35 880,0000 ""
24,52 891,0000 ""
24,69 851,0000 ""
24,87 905,0000 ""
25,04 873,0000 ""
25,21 891,0000 ""
25,38 868,0000 ""
25,55 878,0000 ""
25,72 910,0000 ""
25,89 884,0000 ""
26,07 890,0000 ""
26,24 865,0000 ""
26,41 889,0000 ""
26,58 869,0000 ""
26,75 858,0000 ""
26,92 915,0000 ""
27,10 868,0000 ""
27,27 881,0000 ""
27,44 869,0000 ""
27,61 913,0000 ""
27,78 886,0000 ""
27,95 835,0000 ""
28,13 905,0000 ""
28,30 855,0000 ""
28,47 897,0000 ""
28,64 904,0000 ""
28,81 865,0000 ""
28,98 875,0000 ""
29,15 895,0000 ""
29,33 868,0000 ""
29,50 882,0000 ""
29,67 885,0000 ""
29,84 878,0000 ""
30,01 878,0000 ""
30,18 906,0000 ""
30,36 869,0000 ""
30,53 886,0000 ""
30,70 864,0000 ""
30,87 881,0000 ""
31,04 871,0000 ""
31,21 882,0000 ""
31,39 863,0000 ""
31,56 880,0000 ""
31,73 897,0000 ""
31,90 872,0000 ""
32,06 847,0000 ""
32,23 886,0000 ""
32,40 873,0000 ""
32,57 897,0000 ""
32,74 882,0000 ""
32,98 894,0000 ""
33,15 855,0000 ""
33,32 891,0000 ""
33,49 868,0000 ""
33,66 883,0000 ""
33,83 873,0000 ""
34,01 844,0000 ""
34,18 884,0000 ""
34,35 887,0000 ""
34,52 887,0000 ""
34,69 894,0000 ""
34,86 875,0000 ""
35,04 877,0000 ""
35,21 887,0000 ""
35,38 869,0000 ""
35,55 892,0000 ""
35,72 879,0000 ""
35,89 877,0000 ""
36,07 855,0000 ""
36,24 874,0000 ""
36,41 875,0000 ""
36,58 885,0000 ""
36,75 878,0000 ""
36,92 880,0000 ""
37,10 856,0000 ""
37,27 872,0000 ""
37,44 876,0000 ""
37,61 881,0000 ""
37,78 873,0000 ""
37,95 878,0000 ""
38,12 879,0000 ""
38,30 881,0000 ""
38,47 898,0000 ""
38,64 848,0000 ""
38,81 871,0000 ""
38,98 885,0000 ""
39,15 844,0000 ""
39,33 882,0000 ""
39,50 859,0000 ""
39,67 891,0000 ""
39,84 835,0000 ""
40,01 833,0000 ""
40,17 892,0000 ""
40,34 867,0000 ""
40,51 901,0000 ""
40,68 888,0000 ""
40,85 871,0000 ""
41,03 887,0000 ""
41,20 849,0000 ""
41,37 848,0000 ""
41,54 869,0000 ""
41,71 910,0000 ""
41,88 861,0000 ""
42,06 857,0000 ""
42,23 888,0000 ""
42,40 872,0000 ""
42,57 906,0000 ""
42,74 864,0000 ""
42,91 886,0000 ""
43,08 881,0000 ""
43,26 872,0000 ""
43,43 851,0000 ""
43,60 879,0000 ""
43,77 883,0000 ""
43,94 867,0000 ""
44,11 898,0000 ""
44,29 862,0000 ""
44,46 894,0000 ""
44,63 876,0000 ""
44,80 882,0000 ""
44,97 879,0000 ""
45,14 869,0000 ""
45,32 877,0000 ""
45,49 867,0000 ""
45,66 877,0000 ""
45,83 870,0000 ""
46,00 876,0000 ""
46,17 854,0000 ""
46,33 873,0000 ""
46,49 886,0000 ""
46,64 873,0000 ""
46,81 868,0000 ""
46,98 831,0000 ""
47,16 892,0000 ""
47,33 887,0000 ""
47,50 884,0000 ""
47,67 879,0000 ""
47,84 877,0000 ""
48,01 895,0000 ""
48,19 875,0000 ""
48,36 841,0000 ""
48,53 880,0000 ""
48,70 874,0000 ""
48,87 873,0000 ""
49,04 849,0000 ""
49,22 872,0000 ""
49,39 880,0000 ""
49,56 885,0000 ""
49,73 868,0000 ""
49,90 860,0000 ""
50,07 885,0000 ""
50,24 878,0000 ""
50,42 852,0000 ""
50,59 899,0000 ""
50,76 864,0000 ""
50,93 885,0000 ""
51,10 895,0000 ""
51,27 877,0000 ""
51,45 840,0000 ""
51,62 908,0000 ""
51,79 861,0000 ""
51,96 860,0000 ""
52,13 897,0000 ""
52,30 878,0000 ""
52,48 880,0000 ""
52,65 852,0000 ""
52,82 884,0000 ""
52,99 875,0000 ""
53,16 870,0000 ""
53,33 875,0000 ""
53,51 868,0000 ""
53,68 889,0000 ""
53,85 845,0000 ""
54,02 858,0000 ""
54,19 872,0000 ""
54,36 897,0000 ""
54,53 841,0000 ""
54,71 859,0000 ""
54,88 875,0000 ""
55,05 876,0000 ""
55,22 871,0000 ""
55,39 875,0000 ""
55,56 846,0000 ""
55,74 887,0000 ""
55,91 869,0000 ""
56,08 865,0000 ""
56,25 901,0000 ""
56,42 863,0000 ""
56,59 860,0000 ""
56,77 874,0000 ""
56,94 894,0000 ""
57,11 864,0000 ""
57,28 872,0000 ""
57,45 854,0000 ""
57,62 891,0000 ""
57,79 880,0000 ""
57,97 862,0000 ""
58,14 874,0000 ""
58,31 876,0000 ""
58,47 876,0000 ""
58,62 853,0000 ""
58,79 881,0000 ""
58,96 862,0000 ""
59,14 890,0000 ""
59,31 879,0000 ""
59,48 874,0000 ""
59,65 860,0000 ""
59,82 883,0000 ""
59,99 898,0000 ""
60,17 867,0000 ""
60,34 861,0000 ""
60,51 904,0000 ""
60,68 869,0000 ""
60,85 857,0000 ""
Ostatnio edytowane przez demonobiker ; 03-04-2014 o 09:09
chyba wiem juz o co chodzi z moimi problemami z jtd. otóż wyczytałem iż prawidłowa praca zaworu przelewowego wynosi ok. 15ml w ciągu 4 min pracy na wolnych obrotach. u mnie oddaje jak pisałem 40ml podczas takiego cyklu więc przelewa a co za tym idzie podczas odpalania wtryskiwacz nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego ciśnienia i pojawia sie problem z nierównymi obrotami i szarpaniem dopóki delikatnie sie nie rozgrzeje, ewentualnie przez zbyt duzy przelew i brak odpowiedniego ciśnienia koncówka zaczyna lać bo nie jest w stanie odpowiednio rozproszyc dawki paliwa.
pytanie gdzie kupic zaworek przelewowy aby go wymienić bo nigdzie znaleźć nie mogę. końcowki są wszędzie a z zaworkiem problem.
wkurzyłem się i kupiłem wtryski regenerowane ale i tak jest problem.. mianowicie odpala ładnie, nie telepie i wogóle jest ok ale okropnie kopci na czarno po wciśnięciu gazu do oporu. gdzie szukać problemu. wczesniej miałem wtryski od wersji 105km o nr. 0445110002 a teraz zakupiłem od wersji 110km o numerze 0445110119 myślicie że może to być przyczyną kopcenia?
jeszcze nigdy nie widziałem żeby to auto tak mocno kopciło na czarno. egr zaślepiony, dolot sprawdziłem wydaje się szczelny, wyczysciłem czujnik doładowania, błędów na kompie brak, więc gdzie tkwi problem?auto ma moc nawet powiem że nie pamiętam aby tak śmigało
Jaki ty tam masz dokładnie silnik? Bo wtryskiwacze z 105 są inne niż te od 110 i 116km. Znaczy się fizycznie pasują, ale mają inne numery i kody. Z ciekawości jakie KLASY mają twoje wtryskiwacze. Na wtryskach jest napis CLASS 1,2,3,4.
Silnik mam 105km ale zalozylem wtryski ze 110km z koncowka 119 a mialem fabrycznie z koncowka 002. na moich starych nie ma zadnego napisu odnosnie klas a na tych co kupilem jest C2. Myslisz ze to przez to tak kopci?
Film ukazujący opisywane kopcenie, silnik w pełni rozgrzany.
https://www.youtube.com/watch?v=8EOi...ature=youtu.be
nie wiem tylko czemu filmik wstawił się obrócony o 180 stopni.
Kolego założyłeś wtryskiwacze o numerze 119 a miałeś 002 beż przeróbek w oprogramowaniu to nie będzie działać dobrze i właśnie będzie zachowywać się tak jak u ciebie, we wtryskiwaczach o numerze 002 masz 5 otworów rozpylających a w 068 i 119 jest 6 otworów rozpylających w związku z tym masz teraz większą dawkę paliwa i dlatego kopci. Może da się teraz zmodyfikować mapę wtrysku i może będzie hulać ale to pytanie do znających się w temacie między innymi chip tuningu![]()