Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Temat: Co to za czarna puszka w 2.4jtd /?...mam wyciek z niej

  1. #21
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Lucas
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Chojna
    Auto
    AR 156 2.4JTD '99 136KM, AR 156 SW TI 20V 175km
    Postów
    268

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arturro Zobacz post
    jesteś mi w stanie podpowiedzieć przy jakich obrotach jaką wartość ciśnienia powinno turbo osiągać? Mam interfejs to sprawdzę, tylko chciałbym odrazu wiedzieć do jakich wartości to porównać
    U mnie w 10v orientacyjnie FES pokazuje 2 bary przy około 4500 obr./min na biegu jałowym - turbo sprawne nigdy nie robione, ładnie i równo ciągnie w całym zakresie obrotów.
    AR 156 2,4JTD 136KM '99 Blue Cosmo met.
    Nissan Navara 4x4 D22 DoubleCab 2,5TD 103KM '01
    Polcomtex.pl - usługi brukarskie

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    W silniku 2,4 10v nominalne ciśnienie doładowania to 1900-2080 mbar przy 3500obr/min
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #23
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Xwood94
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Mieleszyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 105 KM
    Postów
    51

    Domyślnie

    A w wersji 1.9 105 KM jakie powinno być nominalne ciśnienie?

  4. #24
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Staszów
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Postów
    23

    Domyślnie

    odma kolego

  5. #25
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Pomorskie
    Auto
    156
    Postów
    118

    Domyślnie

    Odnośnie mojego problemu z błędem czujnika turbo wstawiam wykres




    jak się ktoś zna proszę o opinie czy turbo ok? czy można śmiało ten czujnik wymieniać

  6. #26
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Pomorskie
    Auto
    156
    Postów
    118

    Domyślnie

    podbijam temat, niech ktoś się wypowie co do wykresu

  7. #27
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Wydaje mi się że masz coś z ECU, najprawdopodobniej nie dostaje sygnału z któregoś czujnika.

  8. #28
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar gekeer
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Biała Podlaska / Warszawa
    Auto
    156 jtd 8v 2002r. fl wnętrza
    Postów
    127

    Domyślnie

    Cytat Napisał sleyer3 Zobacz post
    Wydaje mi się że masz coś z ECU, najprawdopodobniej nie dostaje sygnału z któregoś czujnika.
    Chodzi Ci o oczekiwane ciśnienie doładowania?
    Kolega ma turbo sterowane mechanicznie, dlatego oczekiwane ciśnienie doładowania cały czas wynosi 0.
    Jak wszystko inne sprawdzone to do wyregulowania cięgno na turbinie

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory