Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Nowe hamulce (tarcze + klocki) dla mocnej Belli 2.4 175KM

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie

    Hej.
    Przymierzam sie rowniez do wymiany przednich tarcz i klockow wiec mam pytanko co byscie polecali do 156 2,4 20V,autko ma w tej chwili 205KM i 440Nm i chcialbym zeby to jakos hamowalo?

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    swap na brembo

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    swap na brembo
    A jeśli za duże koszta, to normalne tarcze brembo i do tego klocki ferodo ds performance, albo ds 2500 wyższe mieszanki trzeba już dogrzać.

  4. #14
    Sponsor Romeo Avatar arekgr
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    AR 156 2.4JTD 2004r
    Postów
    546

    Domyślnie

    Właśnie, jak to w końcu z tymi Ferodo jest? "Seria" do 284mm to FDB1052, później mamy FDS1052 (DS2000), no i później widzę już FCP1052 (DS3000). DS2500 dla 284mm jaki ma numer?
    Części do AR i nie tylko. Na stronie tylko część asortymentu.
    Rozrządy, hamulce, zawieszenie.
    Zaktualizowane ceny i poszerzony asortyment:
    www.a-moto.pl

  5. #15
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,457

    Domyślnie

    Z tym dogrzewaniem to nie tak do końca, aktualnie użytkuję takie klocki jak Ferodo DS UNO z serii racing, i różnica taka, że zimne hamują i tak lepiej niż cywilne , a dogrzane to już żyleta.
    Też polecę gładkie tarcze brembo i klocki - coś z Ferodo. I może przewody w oplocie, jak nie swap hamulców na większe.

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie

    A jaka jest srednica przednich tarcz w 2.4 20V?

    Wysłane z mojego Nexus 4

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Taka sama jak w 1.6 ts po lifcie- 284x22mm

    Wystukane panewką z miski dwulitrowego TS'a

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie

    Ok,dzieki.Jeszcze jedno,gdzie mozna dostac taki zestaw,jaki sklep polecacie?

  9. #19
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,457

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał arekgr Zobacz post
    Właśnie, jak to w końcu z tymi Ferodo jest? "Seria" do 284mm to FDB1052, później mamy FDS1052 (DS2000), no i później widzę już FCP1052 (DS3000). DS2500 dla 284mm jaki ma numer?
    FCP to seria racing i po numerze masz końcówkę która oznacza typ klocka:

    H- DS 2500
    C - 4300
    R - DS 3000
    W - DS 1.11
    Z - DS UNO

    Dodano po 5 minutes:

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Z tym dogrzewaniem to nie tak do końca, aktualnie użytkuję takie klocki jak Ferodo DS UNO z serii racing, i różnica taka, że zimne hamują i tak lepiej niż cywilne , a dogrzane to już żyleta.
    Też polecę gładkie tarcze brembo i klocki - coś z Ferodo. I może przewody w oplocie, jak nie swap hamulców na większe.
    To się zgadza że hamują lepiej niż seria, aczkolwiek DS 3000 i 4003 jednak wymagają trochu dogrzania bo początkowy współczynnik tarcia jest mniejszy niż w DS 2500. I najważniejsza różnica w cenie
    Ostatnio edytowane przez mlody2788 ; 15-04-2014 o 07:36 Powód: Dodano

Podobne wątki

  1. tarcze i klocki do mojej belli
    Utworzone przez marcio95 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 25-12-2014, 17:04
  2. [159] Nowe hamulce (tarcze+klocki) 3.2 Q4
    Utworzone przez Pierre w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-09-2013, 15:26
  3. Tarcze klocki bosch przod tyl do 156 fl 2,4 jtdm 175km super cena
    Utworzone przez SocikZero4 w dziale Sprzedam części
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 21:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory