Strona 20 z 54 PierwszyPierwszy ... 101112131415161718192021222324252627282930 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 191 do 200 z 540

Temat: Wypalanie DPF

  1. #191
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Masz samochód od nowości? Jesteś pewien przebiegu? Jeździsz po mieście?

    Zdecydowanie powinien się wypalać rzadziej.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  2. #192
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał MiPlo Zobacz post
    U mnie 2.0 JTDm też wypala się co około 210 km, co mnie mocno denerwuje, bo proces jest zauważalny - buczy, telepie, gorzej przyspiesza, pali jak smok. Inna sprawa, że chyba zawsze tak było, bo teraz samochód ma 90000 i 374 regeneracje za sobą, czyli średnio wychodzi co 240 km.
    Czy ktoś ma 2.0 JTDm 170 KM i wypala mu się rzadziej?
    I jak tez potwierdzę, ze ma być zdecydowanie rzadziej.
    Takie wartości spotyka się przy kończącym się dpf-ie lub jak w kilku przypadkach tutaj na forum przy skopanych mapach przy tuningu (naruszenie map regeneracyjnych)
    Lub jak pisze mały_777 gdy przebieg jest nieoryginalny, a teraz masz kłopot z DPF-em.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #193
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    kupię alfę
    Postów
    19

    Domyślnie

    Dwa tygodnie temu w tym temacie:
    http://www.forum.alfaholicy.org/159_...ml#post1335665
    Opisywałem swój przypadek gdzie FES pokazywał średnią odległość 5 wypaleń 59km. W związku z tym, że auto w 95% na bardzo krótkich odcinkach w mieście, ktoś odpisał, że w przypadku przerwania procesu wypalanie przez wyłączenie silnika, kolejna próba podejmowana jest przy pierwszej lepszej okazji i wtedy średnia tak może właśnie drastycznie spaść. Czy możecie potwierdzić, że jest to prawda? Może w powyższych przypadkach było podobnie. Chyba, że FES liczy tylko średnią odległość między skończonymi procesami wypalania?

  4. #194
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    5 ostatnich wypaleń, ale tutaj jeśli suma i przebieg wskazują, że takie wypalania występowały od zawsze, to coś jest nie tak. Może inaczej bym to ujął - ja bym podejrzewał, że coś jest nie tak. Bo nie wierzę, że przez parę tysięcy kilometrów samochód jeździł tylko i wyłącznie po mieście w tak niekorzystnych warunkach, że wypalanie było wiecznie przerywane, a filtr był wiecznie w stanie "zatkany". Wypalanie przy pierwszej lepszej okazji (takie desperackie ) powinno wystąpić dopiero wtedy gdy filtr jest mocno zapchany (stan clogged).

    - - - Updated - - -

    Dodam, że jako zatkany, kiedy powinna wystąpić regeneracja uznaje sie filtr zatkany przy wartościach grubo powyżej 100%, a poniżej 200%.
    Tak naprawdę te procenty, to jest nie dosłownie zatkanie w rozumieniu upchania sadzy ale różnica ciśnień.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #195
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ScorpioPL
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Mini Cooper S Kuga 2.5T
    Postów
    149

    Domyślnie

    U mnie wypalanie po miescie co 400-600km trasa 1000km.
    było Giulietta 1.8 '83 LPG, 164 2.0TS '94 LPG, 166 FL V6 2.5 24v LPG , 159 2.0JTDm 170km
    jest Mini Cooper S 170 KM, Kuga 2.5T 250KM bo benzyna musi mieć doładowanie

  6. #196
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar ebol77
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    ruda_śląska/ zurych
    Auto
    FSO 125p '82 103 KM/ AR 159 SW'06 150 KM
    Postów
    281

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Olej wymieniaj tak jak masz to w instrukcji do samochodu. Znaczy się nie wierz w 20kkm na jednej zmianie. Przy uturbionym samochodzie zmieniaj max co 10kkm lub raz w roku (najlepiej przed zimą) i będzie ok.
    heh to ja bym musiał srednio co 3 miesiace wymieniac olej

    a btw do tematu:
    mój rekord ( dzisiejszy ) to 108% zapełnienia dpf, ostatnie wypalanie było wg fes 300km wczesniej, a średnie 5 wypalań wyniosło odstępy równo co 1100km
    ( dziwne bo akurat mam tyle z domu do roboty )

    ale wracając do domu ok 2km przed garażem poczułem drgania i wzrost obrotów i zaraz sruu zawrotka na DTŚ i 120km/h na "piątce" załatwiło sprawę

    jutro podepnę i zobacze ile wypaliło


    a i tak myśle by sie pozbyć tego dziadostwa wkońcu, wraz z EGR'em i spokój bydzie
    Ostatnio edytowane przez ebol77 ; 16-04-2014 o 11:52

  7. #197
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał ebol77 Zobacz post
    heh to ja bym musiał srednio co 3 miesiace wymieniac olej
    i cały czas jeździsz w ciężkich warunkach ?
    Kiedyś, gdy producentom zależało na swoich produktach, to zaleceniem dla samochodów uturbionych była wymiana oleju co 8kkm, a maksymalnie 10kkm
    Obecnie ten sam silnik w różnych samochodach ma w jednym 20kkm, a w drugim 30kkm (chodzi głównie o produkty PSA). I ten sam silnik różni sie znacząco awaryjnością. Wszyscy udają, że nie wiedza dla czego...
    Ale, w sumie... co mnie to obchodzi... ja problemów nie mam
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #198
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159SW 2009 2.0 JTDM
    Postów
    755

    Domyślnie

    Cytat Napisał MiPlo Zobacz post
    U mnie 2.0 JTDm też wypala się co około 210 km, co mnie mocno denerwuje, bo proces jest zauważalny - buczy, telepie, gorzej przyspiesza, pali jak smok. Inna sprawa, że chyba zawsze tak było, bo teraz samochód ma 90000 i 374 regeneracje za sobą, czyli średnio wychodzi co 240 km.
    Czy ktoś ma 2.0 JTDm 170 KM i wypala mu się rzadziej?
    Mam tak samo w 2.0
    Pozdrawiam
    Michał (p.maiki)
    Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014

  9. #199
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał p.maiki Zobacz post
    Mam tak samo w 2.0
    Jak ktoś lata w większości po mieście to nie ma się co dziwić,że interwały są tak krótkie.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  10. #200
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159SW 2009 2.0 JTDM
    Postów
    755

    Domyślnie

    Przejechałem już prawie 600km od kiedy ją mam i nigdy jeszcze nie widziałem na wyświetlaczu że filtr się wypala
    Pozdrawiam
    Michał (p.maiki)
    Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014

Podobne wątki

  1. [159] Odłączenie egr a wypalanie DPF
    Utworzone przez paweltbu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 11-01-2016, 14:32
  2. Serwisowe wypalanie DPF
    Utworzone przez awazruk w dziale GT
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-03-2015, 12:02
  3. Wypalanie DPF
    Utworzone przez Matti w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 12-07-2014, 14:31
  4. [159] Wypalanie DPF
    Utworzone przez GregDublin w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 25-01-2014, 17:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory