Masz samochód od nowości? Jesteś pewien przebiegu? Jeździsz po mieście?
Zdecydowanie powinien się wypalać rzadziej.
Masz samochód od nowości? Jesteś pewien przebiegu? Jeździsz po mieście?
Zdecydowanie powinien się wypalać rzadziej.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
I jak tez potwierdzę, ze ma być zdecydowanie rzadziej.
Takie wartości spotyka się przy kończącym się dpf-ie lub jak w kilku przypadkach tutaj na forum przy skopanych mapach przy tuningu (naruszenie map regeneracyjnych)
Lub jak pisze mały_777 gdy przebieg jest nieoryginalny, a teraz masz kłopot z DPF-em.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Dwa tygodnie temu w tym temacie:
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...ml#post1335665
Opisywałem swój przypadek gdzie FES pokazywał średnią odległość 5 wypaleń 59km. W związku z tym, że auto w 95% na bardzo krótkich odcinkach w mieście, ktoś odpisał, że w przypadku przerwania procesu wypalanie przez wyłączenie silnika, kolejna próba podejmowana jest przy pierwszej lepszej okazji i wtedy średnia tak może właśnie drastycznie spaść. Czy możecie potwierdzić, że jest to prawda? Może w powyższych przypadkach było podobnie. Chyba, że FES liczy tylko średnią odległość między skończonymi procesami wypalania?
5 ostatnich wypaleń, ale tutaj jeśli suma i przebieg wskazują, że takie wypalania występowały od zawsze, to coś jest nie tak. Może inaczej bym to ujął - ja bym podejrzewał, że coś jest nie tak. Bo nie wierzę, że przez parę tysięcy kilometrów samochód jeździł tylko i wyłącznie po mieście w tak niekorzystnych warunkach, że wypalanie było wiecznie przerywane, a filtr był wiecznie w stanie "zatkany". Wypalanie przy pierwszej lepszej okazji (takie desperackie) powinno wystąpić dopiero wtedy gdy filtr jest mocno zapchany (stan clogged).
- - - Updated - - -
Dodam, że jako zatkany, kiedy powinna wystąpić regeneracja uznaje sie filtr zatkany przy wartościach grubo powyżej 100%, a poniżej 200%.
Tak naprawdę te procenty, to jest nie dosłownie zatkanie w rozumieniu upchania sadzy ale różnica ciśnień.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
U mnie wypalanie po miescie co 400-600km trasa 1000km.
było Giulietta 1.8 '83 LPG, 164 2.0TS '94 LPG, 166 FL V6 2.5 24v LPG , 159 2.0JTDm 170km
jest Mini Cooper S 170 KM, Kuga 2.5T 250KM bo benzyna musi mieć doładowanie
heh to ja bym musiał srednio co 3 miesiace wymieniac olej
a btw do tematu:
mój rekord ( dzisiejszy ) to 108% zapełnienia dpf, ostatnie wypalanie było wg fes 300km wczesniej, a średnie 5 wypalań wyniosło odstępy równo co 1100km
( dziwne bo akurat mam tyle z domu do roboty)
ale wracając do domu ok 2km przed garażem poczułem drgania i wzrost obrotów i zaraz sruu zawrotka na DTŚ i 120km/h na "piątce" załatwiło sprawę
jutro podepnę i zobacze ile wypaliło
a i tak myśle by sie pozbyć tego dziadostwa wkońcu, wraz z EGR'em i spokój bydzie![]()
Ostatnio edytowane przez ebol77 ; 16-04-2014 o 11:52
i cały czas jeździsz w ciężkich warunkach ?
Kiedyś, gdy producentom zależało na swoich produktach, to zaleceniem dla samochodów uturbionych była wymiana oleju co 8kkm, a maksymalnie 10kkm
Obecnie ten sam silnik w różnych samochodach ma w jednym 20kkm, a w drugim 30kkm (chodzi głównie o produkty PSA). I ten sam silnik różni sie znacząco awaryjnością. Wszyscy udają, że nie wiedza dla czego...
Ale, w sumie... co mnie to obchodzi... ja problemów nie mam![]()
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)
Moje Paniehttp://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html
Przejechałem już prawie 600km od kiedy ją mam i nigdy jeszcze nie widziałem na wyświetlaczu że filtr się wypala
Pozdrawiam
Michał (p.maiki)
Było 146 1.4 TS 97r 2006-2008, 147 1.6 TS 02r 2008-2009, 156SW fl 1.9 JTDM 2003r 2009-2014