Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 57

Temat: Giulietta QV 270KM 400Nm szarpie i prycha.

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał mlody2788 Zobacz post
    Seryjny mapsensor tam jest 3,5 bara.
    Ładny zakres,ciekawe jak ecu ma wejść w tryb awaryjny w takim przypadku gdy turbo przeładuje, nieźle się ktoś popisał.

  2. #32
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał mlody2788 Zobacz post
    I jak wygląda sytuacja z autkiem ?
    Program jest poprawiony ( bardzo delikatnie szarpnie przy 3 i przy 4 tys.) jednak podejrzenie pada na zawory wastegate, jest zbyt powolny.
    Aktualnie szukam szybszego, np. takiego http://www.tomson.com.pl/firm-pol-13...AC-Valves.html

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    Lechtak nie lepiej było podjechać do Cinka?
    Może i lepiej ale jak rozmawiałem z nim w 2012 to podobno nie miał sprzętu do tego sterownika. A w ADT podobno robili te sterowniki.
    Ostatnio edytowane przez lechtak ; 15-04-2014 o 10:42

  3. #33
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Poddębice
    Auto
    Alfa GT Q2
    Postów
    101

    Domyślnie

    Ja bym na twoim miejscu wrócił do serii jak ma coś szarpać... albo robić porządnie, albo nie zabierać się.

  4. #34
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Tak, tylko ze seria to 220KM i 320NM zamiast fabrycznej 235 KM i 330NM po wymianie układu wydechowego. Generalnie chodzi o uzyskanie najlepszego efektu, bez szarpania i prychania np. 250KM i 360NM.

  5. #35
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    Tak, tylko ze seria to 220KM i 320NM zamiast fabrycznej 235 KM i 330NM po wymianie układu wydechowego.
    A mierzyłeś przed założeniem tego wydechu? To zaskakująco dziwne, że aż tak spadła moc, chyba, turbina nie jest w pełni zdrowa...
    I co to za układ wydechowy zamontowałeś?

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    Program jest poprawiony ( bardzo delikatnie szarpnie przy 3 i przy 4 tys.) jednak podejrzenie pada na zawory wastegate, jest zbyt powolny.
    Aktualnie szukam szybszego, np. takiego http://www.tomson.com.pl/firm-pol-13...AC-Valves.html.
    Za wolno się otwiera ?

  7. #37
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał Zonkil Zobacz post
    A mierzyłeś przed założeniem tego wydechu?
    Nie mierzyłem, ale sa w sieci filmy na których widać ze QV nie trzymają fabrycznych mocy 225KM 228Km itd.
    Cytat Napisał mlody2788 Zobacz post
    Za wolno się otwiera ?
    Tak to wygląda. W chwili osiągnięcia przez turbo ciśnienia 1,7 powinien otworzyć sie zawór wastage, ale reakcja zaworu jest powolna i dochodzi do przeładowania, na co sterownik odpowiada odcięciem wtrysku paliwa i stąd to szarpanie.

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    Nie mierzyłem, ale sa w sieci filmy na których widać ze QV nie trzymają fabrycznych mocy 225KM 228Km itd.


    Tak to wygląda. W chwili osiągnięcia przez turbo ciśnienia 1,7 powinien otworzyć sie zawór wastage, ale reakcja zaworu jest powolna i dochodzi do przeładowania, na co sterownik odpowiada odcięciem wtrysku paliwa i stąd to szarpanie.
    Może problemem jest zbyt mała średnica wg i dlatego nie może zbić ciśnienia. Proponował bym wyjąć turbo i zobaczyć ile da się powiększyć otwór.

  9. #39
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    OK problem osunięty.
    Turbina nie przeładowywała, zawór działa prawidłowo, dane jakie podałem wcześniej były błędne ( błąd w programie AlfaOBD)
    Po podłączeni CDIF3 parametry sa w normie.
    Przyczyna problemu była duża, fabryczna szczelina ślizgowa świecy zapłonowej ( 1,2 mm) Po zmniejszeniu na 0,9 wszystko jest jak należy.

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Dobrze że udało się dojść do problemu. Na jakiej mocy się skończyło ?

Podobne wątki

  1. [146] Prycha i szarpie na zimnym silniku
    Utworzone przez mateusz23476 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-04-2014, 14:55
  2. 156 v6 prycha i nie reaguje na pedał gazu
    Utworzone przez danielwarszawa w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 21-01-2014, 20:54
  3. czy możliwe podniesienie mocy z 226 do 270KM
    Utworzone przez zanjac w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-10-2007, 14:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory