Jakie dokładnie to nie się nie znam gdy chodzi o nazwy, ale reduktor i inne podzespoły przewidziane są do silników o większej mocy niż mój (właśnie aż w tych granicach mocy podobno )
ja w swojej też mam z zapasem (zavoli zeta S do 250 KM) tym bardziej że różnica w cenie miedzy tym do 150 KM jest z 30 zł, na razie 4 tyś na LPG bez przygód
Miłośnik pizzy i samochodów włoskich
No właśnie u mnie było podobnie (ale instalacja BRC ) że tam różnica nie jest jakaś duża z tego co pamiętam, a zestaw "słabszy" jest do 150 KM , więc niby 5 KM za małoTo stwierdziłem że lepiej z zapasem w górę
![]()
Jak tylko będę mieć chwilę to porobię fotki. Odnoszę wrażenie że jest to w miare fajnie schowane u mnie pod maskąTylko że mam brudno pod machą to trochę wstyd będzie mi zdjęcia udostępniać
![]()
Lekko odkopię i się podepnę.
Wiem, że istnieje temat o gazowaniu V6, ale mam trochę bardziej ogólnych pytań
Chcę kupić autko dla siebie na początku przyszłego roku, będę nim jeździł codziennie na uczelnię więc jakby nie było - ekonomia jest dla mnie bardzo ważna, ale osiągi stawiam na podobnym poziomie w hierarchii
Najpierw zdecydowany byłem na 156 w 2,4 175KM, potem spojrzałem na 2,5 V6 by znów wrócić do koncepcji o kupnie 2,4.
Powiedzcie proszę z własnego doświadczenia jak wygląda cenowo jazda 2,5 V6 z LPG? Bo koszt samej instalacji jest dość wysoki - czytałem o jakiś 5000 zł.
Tylko teraz taka kwestia - jak dużo ten silnik potrafi spalić benzyny? Bo spalanie gazu na poziomie 11/12 litrów jest całkiem przyjemne - sam mam Fiata Sienę w LPG i ta pali te 9l.
Instalka hana plus stag premium na goldzie i miedzi 8 za 3kpln. Benzyny zależy od temp zewnętrznej - 1-2 litry na 100km. 11-12 l lpg na 100 - dodaj do tego przynajmniej 2-3 litry kolego. A jak jeździsz po mieście to z 5. I jest wątek na forum o spalaniu v6.
To jednak wcale tak oszczędnie nie ma... Wychodzi podobnie jak 2,4.
Jak jazda autem z włoskim motorem v6 ma być oszczędna? On spali każdą ilość paliwa. Jak depniesz to i 25 weźmie.
Wysłane z mojego HTC Desire 500 przy użyciu Tapatalka