Jak jest usterka to już umarł w butach. Ale jak jest tyko przytkany np. nagarem to następuje powolne czyszczenie. Po za tym jest lepsze smarowanie to sprawia dłuższą pracę. Jak odstawisz to znowu powoli będziesz wracał do stanu wyjściowego. Trzeba chwile używać aby wypłukać nagar. A można się cieszyć lepszą kulturą pracy silniczka.
Tak krótko smarowanie i czyszczenie.
Ostatnio edytowane przez Włodek ; 16-04-2014 o 21:30
Amantes amentes
Zakochani są jak szaleńcy.
Dzięki za naświetlenie. Myślę, że będę co jakiś czas stosował zamiast preparatów do czyszczenia wtrysków.
Pytanie do tankujących. Jaki macie patent na odmierzenie odpowiedniej ilości oleju na stacji? Ja dzisiaj skorzystałem ze strzykawki 50ml z kawałkiem wężyka. No i muszę przyznać że nie jest to rozwiązanie idealne.
Ostatnio edytowane przez ramrir ; 16-04-2014 o 23:14
Using Tapatalk
Ja mam butelkę po dodatku Xeramic na którym jest miarka. Jest ona z dokładnością do 50ml. Wlewam do niej 300ml i siup do baku. Potem ropa do pełna i heja. Zanim trafiła się ta butelka, odmierzyłem domową menzurką 300ml wody wlałem do butelki po wodzie mineralnej, zaznaczyłem i na stacji też tylko odmierzałem do tego miejsca i do baku.
Ja też używam buteleczkę po dodatku do ON przeciw wytrącaniu parafiny w zimie. Nalewam do niej 2T i leży sobie w bagażniku.
Amantes amentes
Zakochani są jak szaleńcy.
Ja miałem 4 buteleczki po soczku pomidorowym od Tymbarka bodajże (te małe). Wchodzi w nie jakieś 250 ml oleju czyli w sam raz na pełen bak 156. Jak było ciepło to jeździłem od rezerwy do rezerwy więc były jak znalazł. A w zimę wyjeżdżałem na oko połowę baku więc musiałem tylko uważać, żeby wlać pi razy oko połowę zawartości.
Teraz leję dodatki LM (kupowanie Stanadyna na amazonie to przesada) więc nie mam problemów, chociaż wychodzi drożej niż z 2T.
Ostatnio edytowane przez jersey ; 17-04-2014 o 07:38
Dzięki wszystkim za opinie. Dzisiaj zabiore dziecku pustą butelkę po soczku :-)
A po świętach zaleje t2 żony Stilo z silnikiem jtd 115km, który jest znany z tego że nie grzeszy kulturą pracy na biegu jałowym. Po wyjeżdzeniu paru km zdam relacje.
Using Tapatalk
Jak zalejesz 2T to na 99,9% od razu usłyszysz i poczujesz inną pracę silnika. Tylko czas na dojście nowej mieszaniny do pompy i wtrysków.
Amantes amentes
Zakochani są jak szaleńcy.
Witam!Pierwsze spostrzeżenia po dwóch zbiornikach z 2T Orlenu semisyntetic:Alfa 159 2.4:
silnik dużo łagodniej pracuje
raczej bez zmian w mocy(może troszke lepiej ale powodować może takie wrażenie łagodniejsza praca)
korekty na dwóc cylindrach zdecydowanie w dół (było ponad 3 a jest ok.1,5)
Kontroluję stopień zapchania DPF-narazie bez zmian