Strona 92 z 175 PierwszyPierwszy ... 42828384858687888990919293949596979899100101102142 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 911 do 920 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #911
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Ludzie. Klekot będzie klekotem
    Dodam coś od siebie. Dolewałem 2t przez jakiś czas. 3-4 baki. Miałem wtedy czarny osad na krawędzi wydechu. Teraz nie dolewam i rura czyściutka Nie wiem czy to ma zwiazek z egr, bo miedzy czasie go zaślepiłem i zbiegło się to właśnie ze zmianą mieszanki w baku Muszę kupić 2t i zobaczę co będzie.
    Fakt jest taki, że na pewno troche bardziej miekko klekocze na 2t.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  2. #912
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    No tak, ale jak ktoś pisze, że dolewka oleju 2t powoduje, że stary klekot zacznie chodzić cicho i kulturalnie jak pb to albo wypił za dużo, albo coś brał.
    No, tak PD czy te na rotacyjnej nigdy dobrze nie brzmiały.

    Cytat Napisał gonzo Zobacz post
    Dodam coś od siebie. Dolewałem 2t przez jakiś czas. 3-4 baki. Miałem wtedy czarny osad na krawędzi wydechu. Teraz nie dolewam i rura czyściutka Nie wiem czy to ma zwiazek z egr, bo miedzy czasie go zaślepiłem i zbiegło się to właśnie ze zmianą mieszanki w baku
    To sprawa EGR-a, który pewno działał jak sam chciał
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #913
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    To sprawa EGR-a, który pewno działał jak sam chciał
    Czyli jednak A czarna chmurka przy bucie przed zaślepieniem to też egr? Teraz tego nie ma, albo w znacznie mniejszym stopniu z tego co zaobserwowałem.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  4. #914
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Tak, jednak
    chmurka, to też jego problem.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #915
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Jaso
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    WAW
    Auto
    MiTo 1.4 16V 95km, Brera 2.0jtdm 09' Spider 2.2 JTS 07', 166 3.0 Super BYŁA: AR 156 1.8 T.S. 98'
    Postów
    314

    Domyślnie

    prawie 100 stron wątku to troche duzo do czytania, więc zapytam czy ktoś stosował ten olej w 2.0 jtdM??

  6. #916
    Użytkownik Romeo Avatar Tallmen
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Wałbrzych
    Auto
    156 '02 1.9JTD 115KM ; 156 SW '01 2.4JTD 140 KM
    Postów
    677

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jaso Zobacz post
    prawie 100 stron wątku to troche duzo do czytania, więc zapytam czy ktoś stosował ten olej w 2.0 jtdM??
    Wlasnie dlatego jest 100 stron. Nikt nie czyta kazdy o to samo pyta!
    Tak stosowali!
    Nie nie szkodzi to dpf-owi
    Dawka jaka stosujemy 1-200 ;1-300
    Jeszcze jakies pytania na ktore kilkanascie razy kazdy z nas juz odpowiadal?

    Sorry za irytacje ale kazdy "nowy" w temacie jest na tyle leniwy by nie przeczyta pierwszych kilku stron...

    Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
    1.9 JTD "Mała", 2.4 JTD "Duża" <=kliknij by zobaczyć ją na autoWcentrum
    w historii:
    1) Wartburg 353 1,0 (rocznika nie pamiętam),
    2) Citroen GSA 1,3 1980r,
    3) Citroen GS 1,3 1974r, (piękny zabytek)
    4) Polonez Caro 1,6 LPG 1996r,
    5) Honda Concerto 1,6 16v LPG 1993 (122hp i kochałem to auto!)
    6) Ford Escort 1,8TD 1998 (nienawiść ma trwa do tej chwili do tego pojazdu)
    7) Deawoo Nubira 1,6 16v LPG 1998
    8) Daweoo Tico 0,8 LPG 1999


    "Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale ci którzy są świadomi, ci którym zależy, ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - ci kupują Alfy" -
    J. Clarkson


    Dysponuję programem i kablem do diagnostyki w razie potrzeby pisać PW

  7. #917
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jaso Zobacz post
    prawie 100 stron wątku to troche duzo do czytania, więc zapytam czy ktoś stosował ten olej w 2.0 jtdM??
    Jak byś przeczytał pierwszą stronę to byś wszystko wiedział od a do z tam pisze i to w pierwszym wpisie.
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  8. #918
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Jaso
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    WAW
    Auto
    MiTo 1.4 16V 95km, Brera 2.0jtdm 09' Spider 2.2 JTS 07', 166 3.0 Super BYŁA: AR 156 1.8 T.S. 98'
    Postów
    314

    Domyślnie

    Cytat Napisał Włodek Zobacz post
    ak byś przeczytał pierwszą stronę to byś wszystko wiedział od a do z tam pisze i to w pierwszym wpisie.
    czytałem pierwsza stronę i kilka kolejnych poza tym kilkanaście ostatnich też,a bezpośredniej odpowiedzi na moje pytania nie znalazłem wpisy które widziałem to posiadaczy 1.9 i 2.4. a zapytałem bo pomimo ze 2.0 jest rozwojową wersją 1.9 to było tam parę rzeczy pozmieniane dlatego byłem ciekawy.
    swoją drogą nie chciałem nikogo irytować
    pozdrawiam

  9. #919
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Lej do 2.0. Nic się nie stanie.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #920
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Wszyscy tak zachwalali dodawanie 2T więc i ja się skusiłem. Przejechałem około 1000 km i póki co na pewno mogę potwierdzić, że silnik pracuje delikatnie ciszej, wtryski ciszej klepią. Juto będę sprawdzał korekty i zobaczę czy się obniżyły. Na razie to tyle, więcej pewnie wyjdzie dopiero po przejechaniu większej ilości km.
    W każdym razie, również polecam dolewkę 2T

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory