Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Jak wyjąć i sprawdzić wtryskiwacze 2,5v6

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    Kolego zadra66 najprawdopodobniej masz zasyfiony wtryskiwacz- jazda na gazie źle wpływa na wtryski - możesz się podeprzeć płynem do czyszczenia wtryskiwaczy. W moim przypadku na niewiele się to zdało po "wyjechaniu " beny z płynem problem powraca. I w tym momencie masz dwie opcje - wykręcić wtryski i oddać je do regeneracji lub poszukać warsztatu w którym czyszczą wtryskiwacze na samochodzie. W pod poznańskiej Łęczycy w ASO Nagórscy taka usługa kosztuje ok 350 zł. A dla mariana66666 taka odpowiedź- jak przez zepsuty wtryskiwacz spieprzysz sobie katalizatory to dowiesz się jak bardzo to boli, chociaż z twoich wypowiedzi wynika , że bardo nie lubisz swoich pojazdów.

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Katy juz wywalone ale dizeki za rady tylko dziwne że auto chodzi jak złoto tylko to odpalanie

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Cytat Napisał stanlizak Zobacz post
    Kolego zadra66, jest mało prawdopodobne uszkodzenie wtryskiwacza benzynowego jesli masz zainstalowany LPG to winę bym szukał w złej regulacji LPG.
    Gaz wykluczyłem ponieważ po 1. odłaczyłem instalke na dwa dni i nadal bylo to samo a po 2. Przed założeniem gazu właścicel tweirdził, że było tak samo. Dobrze wiedzieć , że jest przy pompie bo zgłupiałem jak na niektorych listwach widziałem takie banieczki a u mnie jej brak. Sprawdze ciśnienie bo tak mi przez mysl przeszło, że może pompa nabija za duże ciśnienie i ono na postoju uchodzi przez wtryski, które go nie utrzymują. Jak upuszczam cisnienie zaworkami kontrolnymi to auto pali od strzała. W razie czego to ten regulator idzie jakos regenerowac czyścić jak sie dostac do pompy?

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar dawidmk7
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Łaziska Górne
    Auto
    166 2.5 V6 Distinctive 00r.
    Postów
    567

    Domyślnie

    Jeśli masz gaz bo o tym nie wspominałeś wcześniej to po pierwsze primo spróbuj pojeździć na benzynie dłuższy czas... t.j. miesiąc.
    Wiem, że to kosztowne rozwiązanie tym bardziej, że nie gwarantuje efektu na 100% ale sterownik powinien się zaadoptować i problem powinien zniknąć.
    To tak w teorii - bo nie sprawdziłem tego rozwiązania a mam podobny przypadek z moją. Tyle, że mój sterownik to ME2.1, który ma jakąś tam funkcję samoadaptacji. Nie wiem jak to wygląda z nowszym. (Wiedza apropo tej przypadłości zaczerpnięta od znajomego, dobrego elektronika ale jak pisałem, nie sprawdzałem jeszcze czy to coś da)
    Po drugie primo zawsze warto przeczyścić wtryski. Ja wybieram sie na płukanie układu wtryskowego to też zobacze po tym czy będzie różnica.


    Cytat Napisał zadra66 Zobacz post
    Sprawdze ciśnienie bo tak mi przez mysl przeszło, że może pompa nabija za duże ciśnienie i ono na postoju uchodzi przez wtryski, które go nie utrzymują.
    Wątpie, że to jest przyczyną, ale warto sprawdzic. Ogólnie to najgorsza z mozliwych usterek bo niewiadomo gdzie szukac.

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o gaz to napewno nie on bo przed instalka też to występowało a ponadto rano pali od strzała i jak po jeździe upuszczam benke z listwy to też pali od strzała czyli ewidentnie gdzieś w okolicy wtrysków. Czy są brudne ? Nie wiem ale na bence jeździ jak trzeba ma moc nie szarpie nie dymi ttylko to odpalanie.

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar dawidmk7
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Łaziska Górne
    Auto
    166 2.5 V6 Distinctive 00r.
    Postów
    567

    Domyślnie

    Cytat Napisał zadra66 Zobacz post
    Jeśli chodzi o gaz to napewno nie on bo przed instalka też to występowało
    Masz 100% pewności, że tak było przed lpg bo tak mówi poprzedni właściciel? Wiesz czasem sprzedający potrafią troche podkoloryzowac to i owo.


    Cytat Napisał zadra66 Zobacz post
    i jak po jeździe upuszczam benke z listwy to też pali od strzała
    Ma więcej czasu zanim benzyna dotrze do wtrysków. Może to kwetia zapłonu? Czyli jak pisałem sterownika....
    Jak będziesz cos wiedzieć to daj znać

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    nadal szukam. Ale auto rano pali od strzała więc nie może top być lpg bo wtedy zawsze by słabo palił a paliwo nie zmienia czasu bo pompa najpierw nabija spowrotem ta listwe a potem auto odpala kolego.

  8. #18
    ViP Maniak resoraków Avatar majk
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    ALFY
    Postów
    678

    Domyślnie

    ojeju po co ta filozofia
    - sprawdź ciśnienie paliwa ( jak złe wymień pompę paliwa ew napraw regulator kulka + sprężynka )
    - sprawdzenie wtryskiwaczy- demontujesz zalewasz paliwem i pompujesz kompresorem powiedzmy 4 bary - czyszczenie w wanience też nie zaszkodzi

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Tak też zrobie tylko chce na koniec dopiero poczekać z demontazem wtryskiwaczy bo nie chce mi sie sciagac kolektora abez tego raczej nie da rady wyjąć listwy. W pt jade na sprawdzenie ciśnienia mama nadzieje, ze to regulator daje za dużo i tyle. Zastanawia mnie jeszcze to że jak wciskam po jeździe zaworki w listwach to leci sporo powietrza na zmiane z paliwem i to że jak odpale silnik i pochodzi chwile to po zgaszeniu jest małe cisnienie a jak przejade sie i zgasze to jest bardzo duże a przeciez powinno być ciagle takie samo od odpalenia az do zgaszenia.

  10. #20
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Koledzy i w tym wątku zapytam dla pewnośći jakie powinno byc prawidłowe cisnienie na listwie wtryskowej?

Podobne wątki

  1. [159] Wtryskiwacze
    Utworzone przez manka10151 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2015, 07:50
  2. [159] jak sprawdzić a może gdzie sprawdzić turbine?
    Utworzone przez loco145 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-06-2013, 11:31
  3. wtryskiwacze
    Utworzone przez mirasek w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 23-08-2012, 10:25
  4. [166] Jak wyjąć ics-a ?
    Utworzone przez vtiii w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-07-2010, 21:35
  5. [145] Jak sprawdzić wtryskiwacze?
    Utworzone przez turek1601 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 01-07-2008, 14:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory