Nie deliberować, tylko wymieniać. Najlepiej na cewki z Marei 2.0, wchodzą co prawda pod kątem i na dwie śruby, ale kosztują grosze i dają lepszą iskrę. Sprawdzone.
Nie deliberować, tylko wymieniać. Najlepiej na cewki z Marei 2.0, wchodzą co prawda pod kątem i na dwie śruby, ale kosztują grosze i dają lepszą iskrę. Sprawdzone.
Jak ustaliłeś, że cewki od Marei 2.0 dają mocniejszą iskrę? Długo na nich jeździsz?
powiem Ci że chyba nie rzadkość hehe. Ja miałem taki przypadek po założeniu lpg. Zmieniłem świece, zmieniłem cewkę, prawie rok czasu już jest git. U kumpla identyczny przypadek - założył lpg, wywaliło cewkę, świec nie zmieniał, po kilku dniach wywaliło drugą, przełożyliśmy ode mnie w 100% dobra i wywaliło kolejną, więc zdecydował się też na zmianę świec i problem znikł. Co śmieszne, razem u mnie i u niego (czyli 4 cewki) wszystkie miały przebicie w korpus. Chłopaczyna się wykosztował w przeciągu tygodnia ok 900zł
To możliwe że Wam korpusy pękają tak czy siak dopatrywać się przebicia tylko po wierzchu nie jest wiarygodne bo może mieć równie dobrze pod spodem i "G" zobaczycie.
A z tymi cewkami od marei to dobre....
kumpel o którym opowiadałem wyżej, pierwszą cewkę jak zamówił to ponoć złą mu przysłali i się okazało że to właśnie z marei była. Pasowała na śruby, na świecę też wlazła, ale był problem z wtyczką.
Wtyczka to nie problem. Oczywiście dla chcącego.
Witam odświeżę trochę temat co do cewek, mam ten sam problem.. jak większość posiadaczy V6. i fakt koszt nowej boscha cewki to wydatek od 250 zł wiec nie mało, ale widzę ze piszecie o pasujacych cewkach od marei czy o te cewki chodzi? http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-fi...109050330.html