Witam
Około 135 koników powinno byc oraz cos 310 Nm
dizelek fajna sprawa :!:
:arrow: http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=501
:arrow: http://www.44tuning.pl/alfa-romeo/ch...td-105-hp.html
pozdrawiam :!:
Witam
Około 135 koników powinno byc oraz cos 310 Nm
dizelek fajna sprawa :!:
:arrow: http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=501
:arrow: http://www.44tuning.pl/alfa-romeo/ch...td-105-hp.html
pozdrawiam :!:
Mam 156 2,4 jtd p czipie w V-tech. Obecnie jest 156koni mocy i 386Nm . Auto jest bardziej żwawe, szczególnie w ruchu, czas przyspieszenia 0d o do 100 niewiele zmalał. Jeśli chodzi o spalanie to zmniejszyło się nieznacznie - o ok. 02-03l/100km. Przy normalnej jeżdzie pali ok 7,2 -7,4 l/100km w mieście i od 6.8 do 7,2 przy wyjażdach na urlop, gdzie na autostradach gnam i 200 na godz.. Nie zauważyłem aby wzrosło zużycie oleju czy kopcenie. Na czipowanym silniku przejechałem już 60 tys km. Na autostradzie idzie prawie 240 km/h -oczywiście na liczniku. Mogłem zrobić czipa na większą moc ,ale w V-tech poradzili mi, aby zwrócić uwagę na moment obrotowy i jego przebieg w zależności od obrotów. Dziś mogę powiedzieć, że dobrze wykonali swoją robotę. Zeby ktoś jeszcze taką robotę wykonał mi na zawieszeniu to byłbym w 100% zadowolony ze swojej belli.
bumer
to ja się wpraszam na jazdę próbną ; może się zakocham :wink: w dieselkuNapisał Paweł156
Wszystko mozliweNapisał Łukasz K.
choc na razie nie wiem czy nie zmienie mojej alfki na inną, kombi bedzie mi wkrótce potrzebne
![]()
to ja się piszę na TwojąNapisał Paweł156
![]()
... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD
Właśnie byłem na programie w swoim aucie.
Przed Chipem 129,4KM/315Nm, po Chipie 145KM/358Nm.
Wynik raczej nie najlepszy. Przy dalszym podnoszeniu mocy, auto zaczynało bardziej dymić.
Jednak prawdopodobnie wina leży po stronie mechanicznej. Po pierwsze muszę usunąć katalizator, który już się raczej rozleciał i przetestować układ elektroniczny pod kątem sprawności wszystkich czujników oraz poprawności ich wskazań. Po tych poprawkach ponownie wybiorę się na hamownie i ewentualną korektę programu.
Program i hamowanie wykonywałem w Warszawie w firmie MR Motors na ul. Mineralnej. Polecam - profesjonalne podejście i sprzęt (szczególnie hamownia). Cena programu ok. 1500zł.
Ech, mi się właśnie marzy taki Chip. Ale przy przebiegu 200 tyś, raczej nie mam z czego podnosić mocy...
na diesla 200 tysi to nie jest jakiś ogromny przebieg. ja bym pomierzył stopień sprężania iii heja chipa bym wkładałNapisał Paweł24
![]()
Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
Jest klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
ALFA-i każdy dzień jest inny
no ja mam juz prawie dwiescie tys i mieszane uczucia co do czipa. troche sie jednak boje o silnik. gdybym wiedzial ze na bank mu to nie zaszkodzi to jutro jade ja wirusowac. narazie nic mi sie nie dzieje zlego w silniku to nie chce ryzykowac. szlag by mnie trafil gdyby po czipie cos zaczelo sie dziac.
Jak masz zadbany egzemplarz i chodzisz jak koło jajka to nie masz co się zastanawiać nad chipowaniem.
Sam swoja zrobiłem już 50 tysiecya noge mam cięzką
![]()