Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Diagnoza

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar polkop
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    Alfa Romeo 147, 1.6 TS 16v 120 KM, 2006r.
    Postów
    165

    Domyślnie Diagnoza

    Ostatnio mialem niemile spotkanie z kraweznikiem (lewa strona) i po tym auto zaczelo delikatnie znosic na prawo a teraz jak stoje w miejscu i tak zaczne tykac kkierownica w lewo i prawo to cos tak lekko stuka i na duzych nierownosciach rowniez. Pytanie czy to moze byc wahacz , aumor czy cos innego ? wchodzilem pod auto i probowalem zdiagnozowac co ale nie mamm doswiadczenia i nie doszedlem do tego co to, z Gory dzieki za pomoc

  2. #2
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    LANCIA KAPPA 2,4 JTD, ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
    Postów
    1,904

    Domyślnie

    Może końcówka, drążek kierowniczy .. .
    -------
    Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".

    W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą
    proszę dzwonić 792 465-368


    <a href=http://autosklep24.pl target=_blank rel=nofollow>http://autosklep24.pl</a>

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    Szarpaki prawdę powiedzą

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Na stację diagnostyczną trzeba wejść pod auto i oblookać bo tak to zgadywanka jest.

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Nysa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 115KM 2004
    Postów
    8

    Domyślnie

    Ciężko powiedzieć co się uszkodziło, jak stuka czyli jest gdzieś luz. Trzeba by było podjechać na jakąś stacje diagnostyczną (koszt 30zł) i chłopaki sprawdzą

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar klimek
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Orzesze
    Auto
    AR 147 1.9 jtd 16v
    Postów
    56

    Domyślnie

    Mialem podobnie tylko ze mialem renault megan coupe i na drodze napotkalem slupek. I objawy takie same jak ty.. Jestem z zawodu blacharzem wiec uporalem sie z tym sam. Przyczyna bylo skrzywiony wachacz i przesunięta kolyska. Wez miare i zmierz rozstaw kól czyli od srodka tylniego kola do srodka przedniego kola i potem druga strona jesli jest roznica to kolyska jesli nie to którys wachacz mogl sie skrzywić

    Pozdrawiam.

    Mialem podobnie tylko ze mialem renault megan coupe i na drodze napotkalem slupek. I objawy takie same jak ty.. Jestem z zawodu blacharzem wiec uporalem sie z tym sam. Przyczyna bylo skrzywiony wachacz i przesunięta kolyska. Wez miare i zmierz rozstaw kól czyli od srodka tylniego kola do srodka drugiego kola i potem druga strona jesli jest roznica to kolyska jesli nie to którys wachacz mogl sie skrzywić

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez klimek ; 30-04-2014 o 00:02

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    147 1,6t-spark 00r
    Postów
    144

    Domyślnie

    Jakby kolyska mu gonila i stukala to ciezko by bylo w ogole jechac prosto. Moze byc to drazek kierowniczy, ktorys wahacz, lozysko amora z tym ze ono tak szarpie przy skrecaniu a nie stuka.

  8. #8
    Użytkownik Ogier Avatar polkop
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    Alfa Romeo 147, 1.6 TS 16v 120 KM, 2006r.
    Postów
    165

    Domyślnie

    Dzieki koledzy po weekendzie zajme sie tym ale stawiam na wahacz lub drazek kierowniczy

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marco21 Zobacz post
    Jakby kolyska mu gonila i stukala to ciezko by bylo w ogole jechac prosto. Moze byc to drazek kierowniczy, ktorys wahacz, lozysko amora z tym ze ono tak szarpie przy skrecaniu a nie stuka.
    Tylko, że w 156 nie ma łożyska amora - to nie jest typowy Mc Person.

    Trzeba przede wszystkim sprawdzić stan i mocowanie wahacza górnego i dolnego, drążek kierowniczy, zwrotnicę i całą półoś wraz z przegubami.

  10. #10
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    147 1,6t-spark 00r
    Postów
    144

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Tylko, że w 156 nie ma łożyska amora - to nie jest typowy Mc Person.
    Jasne zgadza się, chodziło mi o poduszkę amortyzatora, tak palnąłem z przyzwyczajenia bo jest w tym samym miejscu co łożysko.

Podobne wątki

  1. [146] diagnoza
    Utworzone przez mario333 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-06-2014, 23:18
  2. Diagnoza 1.9 JTD CF2 105 PS
    Utworzone przez skipas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 12-11-2011, 17:14
  3. Diagnoza amortyzatora
    Utworzone przez JTD w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 07-10-2011, 14:34
  4. Diagnoza termostatu
    Utworzone przez matys641991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-11-2010, 08:57
  5. [155] AR 155 diagnoza
    Utworzone przez mlodyt86 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2009, 12:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory