Gdzieś był temat o kalamitkach i ich bezsensowności montażu - gdzieś się to pląta na Forum![]()
Gdzieś był temat o kalamitkach i ich bezsensowności montażu - gdzieś się to pląta na Forum![]()
Części do AR i nie tylko. Na stronie tylko część asortymentu.
Rozrządy, hamulce, zawieszenie.
Zaktualizowane ceny i poszerzony asortyment:
www.a-moto.pl
górne przód VEMA z Wrocławia ul. Trzebnicka około 20 tyś km i na obu stronach tulejki padnięte. Dolne VEMY około 10 tyś km i spokój. Następne górne Lemforder i zobaczymy
Górne i łączniki TRW - 10 tys. km, dolne SWAG - 7 tys. km. Na razie cisza spokój. Zobaczymy co będzie dalej. Nie polecam górnych Delphi, bardzo szybko się rozleciał.
Dół fast 32 tys km bez luzu , góra vemy z kalamitkami 22 tys km bez luzu
no bez jaj. jak to różne partie? nie mówcie mi że nie trzymają się standardu i mogę kupić jakieś badziewne np. TRW?
Raczej watpie. Sam pracuje w dziale jakosci w branzy automotive. Nawet jakby chcial ktos omo na os przymknac to jest to niemozliwe i producent sobie nie pozwoli na utrate marki ze wzgledu na jakis zlom...
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
1.9 JTD "Mała", 2.4 JTD "Duża"
<=kliknij by zobaczyć ją na autoWcentrum
w historii:
1) Wartburg 353 1,0 (rocznika nie pamiętam),
2) Citroen GSA 1,3 1980r,
3) Citroen GS 1,3 1974r, (piękny zabytek)
4) Polonez Caro 1,6 LPG 1996r,
5) Honda Concerto 1,6 16v LPG 1993 (122hp i kochałem to auto!)
6) Ford Escort 1,8TD 1998 (nienawiść ma trwa do tej chwili do tego pojazdu)
7) Deawoo Nubira 1,6 16v LPG 1998
8) Daweoo Tico 0,8 LPG 1999
"Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale ci którzy są świadomi, ci którym zależy, ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - ci kupują Alfy" -
J. Clarkson
Dysponuję programem i kablem do diagnostykiw razie potrzeby pisać PW
Co nie oznacza, że części zamienne a części na pierwszy montaż to 2 różne światy.
niewiem jak w alfie, ale pracuje w warsztacie (głównie ciężarówki) ale mam dużo styczności z mercedesami osobowymi i części Lema do mercedesa są to w 99% przypadków części na pierwszy montaż, skąd o tym wiem, stąd że w mercedesie jest od groma pierdół i pierdółek i każda ma swój numer katalogowy (bardzo długi swoją drogą). Nie znam raczej firmy która na swoich częściach wybija/wylewa numery oryginałów i nic poza nimi, a właśnie części lema do merca posiadają oryginalny numer i obok zawsze charakterystyczny zdarty znaczek gwiazdy który jest na częściach z ASO ... poza tym magicznym znaczkiem niczym więcej się to nie różni ... no może ceną. Więc czasami naprawde nie warto przepłacać za części w ASO
Witam. Mam pytanie. Naczytałem się trochę o regeneracji wahaczy. Nawet tu na forum- ale były to posty dość stare. Według tego co wyczytałem REGENEROWANE wahacze dollne wytrzymują około 50- 80 tys - TRW 30-50 tyś. Co do górnych to nie mam wiedzy. Jeśli się pomyliłem odnośnie szacunków to proszę mnie poprawić. Do rzeczy jednak.... WARTO REGENEROWAĆ? Jaka cena za regeneracje ? I gdzie?